1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. luczjwame

    luczjwame Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, wat is volgens jullie de beste class ??
    speel nu meestal met assault, en heb een Famas, maar met welke class krijg je nu de beste guns?
    snap het unlocken nog niet echt bij het spel, heb trouwens ook back to carkand uitbreiding, daar zou ik ook nieuwe wapens bij kunnen unlocken, hoe kan ik die krijgen ?

    grtz
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ligt echt aan de situatie. Wil je meer tegen voertuigen uithalen kies je voor de Engineer klasse (SMG als primary, met RPG's, mijnen etc als accesoires) of de Support klasse (LMG als primary, met o.a ammo crates en C4 als accesoires), de Recon klasse is vanzelfsprekend de sniper klasse en Assault is gewoon een fijne run and gun klasse waarmee je mensen kan healen en reviven, maar je kan er wel niets tegen voertuigen mee uitrichten.

    Die nieuwe wapens van de B2K uitbreiding kun je unlcoken door 'assignments' te voltooien, dus zijn opdrachten met een paar subopdrachten die je moet doen om het wapen te unlocken.
    Je hebt de Famas al zeg je, en dit is ook een B2K wapen. Om deze te unlocken moest je 10 mensen healen en 10 mensen reviven. De assignments kun je in het main menu zien bij 'My Soldier'.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ook niet met die M320?? volgens mij kan je daar wel degelijk schade aan voertuigen doen. ik heb soms wel voertuig disabled. of het moet net toeval zijn dat ik net het laatste beetje schade doe.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Mochten er nog mensen squadmembers zoeken, voeg me maar toe!
    De meeste die ik van xbw heb toegevoegd spelen inmiddels iets anders.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen idee of de M320 schade aanricht aan voertuigen, ik vind het in ieder geval te weinig om effectief te zijn. Dan pak ik liever de health kit. :9
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb het eens getest. 5 damage doet het per granaat. Zou meer kunnen zijn van achteren.
     
  7. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    M320 doet wel damage aan vehicles, maar erg weinig. Eigenlijk alleen effectief als er C4 op zit geplaatst. Af en toe heb ik bij jeeps een kill door er een noobtube op te schieten.

    Gister tegen een paar ontzettende noobs gespeeld op Kharg Island: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/26196324/2/245046379/.
    Ik zat samen met een squadmaat in een attackheli en het leek wel een schiettent. Een andere squadmaat zat in een jet en de laatste liep zichzelf op de grond te vervelen. De enemy had op het einde in totaal 2 kills en wij nog 192 tickets :emo: Een fatsoenlijke squad maakt alles zoveel makkelijker :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Met de M320 breng je schade aan voertuigen toe, tanks minder maar een LAV pak je er zo mee.


    Ik heb ondertussen al 4 service stars met de M320. *) Ik blijf het een effectief wapen vinden: F2000/Famas -> kogels op -> M320 -> granaat gooien -> herladen -> ...

    Je hebt veel meer opties als het er op aan komt

    1. Primary F2000/Famas
    2. Secondary M9
    3. M320
    4. Granaat

    Het is handig en effectief, ga je een tunneltje in schiet je er eentje af en weet je dat je safe zit. Op een map zoals metro/grand bazaar heb je het zeker nodig als je die alleyway wilt verdedigen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kidding right? Dan kom je wel erge noob drivers tegen. 8)
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Als ze stil staan is het makkelijk.


    Oh ja vraagje, ik weet dat als je sterft en je squadmate je revived dat dit niet telt als death MAAR telt die kill dan ook niet meer voor de andere persoon?

    Ik kwam namelijk langs de zijkant op grand bazaar en er stonden 4 à 5 mensen, het lukt me maar om 2 te doden maar ze werden wel revived en ik denk dat ik die kills niet kreeg, enkel de punten? :'-(
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de kill wel ;)
     
  12. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    En als je hem killt nadat hij de revive heeft geaccepteerd krijg je er weer één.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Battlefield 3 op de PC heeft nu een update, benieuwd wat die allemaal inhoudt.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hmmz ik kan al heel de ochtend geen match joinen op de xbox... Beetje jammer, iemand enig idee wat er aan de hand is?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Update.
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ah vandaar, ik was vannochtend vastbesloten de wereld te gaan redden, maar dat zal dan dus nog even moeten wachten!
     
  17. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Is ergens te lezen wat er precies gaat veranderen in die update?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Op de PC is ie weer online en heb geen patchnotes kunnen vinden.
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Xbox kan ik iig nog steeds niet joinen :mad:
     
  20. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    is het onderhoud alweer afgelopen?

    heb vanavond eindelijk weer eens tijd om te schieten :):):)
     

Deel Deze Pagina