1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha no problem, we zijn hier om te helpen he! :b:
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    ok thanks


    en wat doe ik met die sniper klasse?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon kills maken, beetje met de MAV spotten, Radio Beacon neerzetten voor je squad. Meer is er eigenlijk niet, gaat aardig langzaam die klasse. :9
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel de sniper klasse niet voor iedereen is weggelegt gewoon headshots proberen te maken op grote afstand, hierdoor krijg je snel en veel bonuspunten.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of een shotgun of UMP pakken en metro en bazaar spelen :+ Zo heb ik al mijn recon punten verdiend, heb volgens mij nog geen 50 sniper kills gemaakt
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt reuze mee. Ja je kan er snel achter mekaar schieten en zeker @ Conquest @ Metro of Grand bazaar kan het heel erg hard gaan. Maar het is echt niet zo dat je 10 man neer schiet met 1 kogel.
    Frags vind ik ansich wel mee vallen. Soms moet ik CQC wel 2 of 3 kogels in iemand pompen eer dat hij dood gaat. Maar het is wel bizar dat de range heel erg ver is. Bij Gulf of Oman heb ik ook meerdere malen vanaf de US Deployment iemand vanaf die hoge gebouwen (MAV'er) neer geschoten met frag rounds :+

    Ik had eigenlijk veel meer verwacht van de frag qua CQC. Maar moet zeggen dat ik hem erg lekker vind en zo lang hij niet gepatched word is het mijn wapen van keus hur :) Sowiesow wel ff lekker om wat shotgun ribbons binnen te halen.

    Na de patch pak ik wel weer een rifle of SMG :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat bedoel ik ook , de range is ineens enorm. Daar zijn shotguns niet voor bedoeld. Slaat nergens op.

    Niet dat ik er nou heel erg veel last van heb maar ik vind het gewoon niet zo passen. Komt een beetje arcade over op een of andere manier, kan het moeilijk uitleggen. Het is gewoon niet helemaal des battlefields.

    Ben nu zelf maar bezig alle tags voor de engineer wapens te unlocken aangezien ik alle attachments al gedaan heb
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja bij iets van 500 kills krijg je voor elk wapen een aparte dogtag. Niet dat ik ze ooit gebruik maar je moet toch wat hebben om voor te spelen :+

    En anders ben ik geneigd om steeds maar hetzelfde wapen te pakken en dat word ook wat saai
     
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is cool dat je veel teunlocken hebt houd het ook leuk op dagen dat het minder gaat.
    Had me net toch een goeie gasten in mijn tank we ownde echt met da ding en meehelpen schieten en goed locken zodat ik de hele tijd die irritante muggen (little birds) uit de lucht kon schieten
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn weten is alleen bij de frag en slug de range zo debiel hoog. Correct me if i'm wrong. Maar ik heb wel mensen neer "gesniped" met een slug en frag round maar nooit met een flechette of buckshot.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt , het is vooral de frag. Die spreid namelijk helemaal niet dus vliegt gewoon door. Slug heb ik geen idee van , als ik al eens een shotgun heb is het als sniper op Metro en dan gewoon een M10410 of USAS met de standaard ammo.

    Misschien ligt het aan mijn speelstijl maar ik voel me 9 van de 10 keer het lekkerst met een carbine met grip, holo en silencer
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    mortars :thumbs::thumbs::thumbs:

    mensen irriteren/lamen:thumbs::thumbs:

    nog leuker als je ziet dat 3 à 4 man kwaad is geworden en naar mij rent om me te killen :lol:
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    mortar gasten zijn bijna altijd makkelijk tekillen aangezien ze blijven zitten nadat ze een kill gemaakt hebben en jij dus precies weet waar ze zitten dus een counter mortier en hoppa weer eentje minder
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gebeurde bij mij op het begin maar goed op die andere map was die gast er niet meer dus deed niemand wat.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vraagje: stel ik start als sniper en ik neem ieder anders zijn kit over, dan speel ik toch nog als sniper enkel met een goed wapen, krijg ik dan punten voor de sniper klasse of gaan deze naar een andere klasse?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij verdien je punten per 'Kit' en als je dus als sniper bijv een assault kit oppakt zouden dat assault punten worden?
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Zou anders wel leuk zijn. :)


    Heb net tijdens metro 2x een nemesis ribbon gekregen, whoohoo!!:thumbs:

    27-18 & 7018 punten
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Werkt niet nee, het is per kit geregistreerd.
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben afgelopen maand weer een stuk beter geworden. meestal een minimun k/d van 1.5. 8 van de 10 keer hoger dan 1.5. Terwijl dat een maandje terug nog helemaal niet het geval is. Met BF3 is het echt puur ervaring en inzicht. Als je die twee goed kunt combineren in je gameplay dan speel je iedereen eruit. Meestal wil je toch snel die kill maken, a la CoD, maar bij BF3 moet je dan ff die cover pakken en 10 sec wachten en dan om de hoek omkomen met en vol magazijn. Probeer zolang mogelijk die tickets te besparen.


    (voor de meeste is dit oud nieuws, maar ik zie soms mensen spelen en dan denk ik holy shit, speelde ik ook ooit zo ? JA haha).

    ps. Wie is er vanavond online ? Ik ben om half 8 klaar met werk, dan ga ik even een avondje oorlog voeren. Who's in ?
     

Deel Deze Pagina