1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb en vraagje,
    Hoe speel je eigenlijk die assigments vrij? Ik speel al een tijdje maar in mijn stats staat bij assigments alles nog op 0 :eek:
     
  2. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet het alleen als je back to karkand expansion ofzo hebt. Als je die later aanschaft begginnen je stats vanaf dat moment te tellen dus niet wat je al behaald hebt. Dus bijv. 100 kils met een bepaald wapen, al heb je er nu 99 je begint dan gewoon op 0.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  3. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je een m-com armed met een EOD bot?
    Hij staat daar maar een beetje voor te lassen ofzo. of moet ik die (B) indrukken maar dan ga ik tug weer terug naar mezelf?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De Usas-12 met frag shells zeker :+?

    RT als het goed is :)
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die usas 12 met frags is leip idd!
    Laatst ook zo'n gast tegengekomen , leek wel een middeleeuws kanon wat hij aan het afschieten was..
    Mij iets te overdreven.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat nieuwe ding wat je met de laatste assigment vrijspeeld is met frags ook zo erg, eerste keer dat ik m hoorde dacht ik dat er een LAV achter me stond. Wel heel effectief, je moet allen wel een ammo kistje naast je hebben staan
     
  7. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik werd gisteren 2 keer gekilled door een USAS met frag rounds vanaf radiotower (C) terwijl ik B probeerde te cappen op Sharqi Peninsula. Echt belachelijk de range van die dingen.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [yt]6AFPGc15bn8[/yt]
    :cool:
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Slug ammo en ballistic scope :+
     
  10. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ja ik heb eventjes rush geprobeerd maar dat is t toch ook niet hoor..
    veel te weinig actie en je kunt nooit zoveel kills maken als in tdm. voor dat objective moet je veel te veel rennen en dan zitten ze weer te wachten in een hoekje tot je daar aankomt..met tdm heb ik nog weleens een kill hier en daar :+ en bij rush zijn sommige maps veel groter zodat je minutenlang zonder tegenstanders zit.. dus tdm it is! ik hoop de pechenec snel vrij te spelen, want die is bruut! :thumbs:
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed. Ik kan een aardig helicoptertje besturen.... Maar deze gast is bizar (check vooral vanaf 0:25, Wist geen eens dat daar een tunneltje zat :eek:) :

    [yt]F__LYSzSWXg[/yt]
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja kan je ook zwemmen tijdens rush, best handig
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik nog geen eens :p Gaatik zeker gebruik van maken (mits ik geen little bird of AA heb :+)
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    geen lekkere potjes gespeeld vandaag, teveel idioten die niet doen wat ze moeten doen :'-(



    en dat tunneltje, erg vet wist niet dat het er was en dat je er zo door kunt vliegen
     
  15. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met je bot tegen de MCOM aan gaan staan, en dan de Rechter Trigger indrukken.
    Dit kan je ook op vijanden doen, dus gewoon bij de bom blijven met je EOD en Rechter Trigger gebruiken op vijanden.

    Ook als je de bom armt zie je die fakkel, gewoon ingedrukt houden en wachten tot dat gekke klokje vol is.
    http://www.youtube.com/watch?v=Us_rA6zOEgs

    Edit: Of het is LB, knopje linksboven. Ligt aan je instellingen, zag het vandaag pas.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat een LIGHT MACHINE GUN van die kleine lichte wapens waren maar blijkt dus dat het die heel grote logge wapens zijn die ik moet gebruiken om die ene assignment te halen. :D
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Uitgespeeld op de PS3 ... ik ga terug naar mijn COD serie nog vanaf MW2 te spelen dus ongeveer 2 en een half deel.

    Mijn gevoel bij BF 3 mooie graphics .... verhaal ..... pas aan het einde duidelijk .... vandaar dat het mij niet heeft kunnen boeien. Jammer.
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    BF3 is ook meer MP gericht als SP.

    SP is meer als een hamsterbingo kaart. Leuk om erbij te krijgen, maar je hebt er niets aan :+
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik ben nog niet eens aan de singleplayer content begonnen :+

    Hoe verdien je nu de meeste class-points?
    Door repairen, of toch mainly door kills?
    Want ik repair echt heel veel maar dat levert me voorlopig geen flapdrol op.
    Ik wil die javelin potdikkie :cool:

    Edit: Repairen meer als voorbeeld, dus beter een class special item veel gebruiken. Of een class selecteren en er superveel kills mee maken met je main wapen?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon hetgeen kiezen dat voor die situatie het meest gewenst/logisch is.

    Zoals je al zegt levert repairen opzich niet zo heel veel op, het scheelt bijvoorbeeld ook of je een squad mate z'n voertuig repairt, want daar krijg je dubbel zo veel punten voor.

    En verder killen killen en objectives scoren. Een vlag in Conquest 'neutralizen' en capturen levert je 450 punten op, terwijl een MCom in Rush laten ontploffen je 600 punten oplevert.
     

Deel Deze Pagina