1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jawel hoor :+. In totaal heb ik 11.544 kills, dus 41% is met tanks. :9


    Wat ik wel raar vind is dat de secundary van de tank, in mijn geval de Canister Shell, vaak verschilt qua spread. Het is te vergelijken met een shotgun waar je dus allemaal van die wijde kogels hebt, maar de ene keer zitten ze echt dicht bij elkaar dus op long range is het zo'n dodelijk wapen en de andere keer vliegen ze super ver uit elkaar en damage je maar een beetje.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik al mijn vehicle kills optel kom ik nog niet eens op 600 (van de 8200) :+

    Ben duidelijk meer een footsoldier
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ook niet zo hoog maar mijn spm en skill zal ook wel niet zo hoog zijn. En wat spelen jullie eigenlijk? ik alleen maar conqeust omdat ik het gevoel heb dat er meer gecamped word in rush.
    En campen is alleen leuk in de zomer in zuid frankrijk
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Conquest.

    Rush is te lineair en te team-afhankelijk. In Conquest kun je best vaak met 2 man nog het verschil maken.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Laatste tijd vooral TDM, anders Conquest en soms Rush.
    SQDM heb ik echt de pest aan, was in BC2 by far de beste game mode imo maar in BF3 vind ik het slecht.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als verdediger in rush moet je haast wel campen ;) Hoe anders wil je de M-Com stations verdedigen. Of een front-linie maken maar dan nog ga je niet alle kanten op rennen.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    helemaal mee eens. soms is het net de uitverkoop..horde gillende vrouwen die alle kanten op rennen:+.
    speel niet vaak rush. maar ik lig vaak in mijn eentje bij een M-com, en met maar 2 claymore mijnen is dat vrij lastig als er ineens 3 a 4 man binnen komen stormen.
     
  8. DaringGIJoe

    DaringGIJoe Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt hatelijk, rent je team, keihard naar voren toe, ben je de enige die zo'n Mcom beschermd, staan er ineens 4 man tegenover je, kan je misschien 1-2 killen, maar je bent kansloos.

    DE leukste potjes zijn toch die wanneer er goed wordt samengewerkt en een ieder zijn taak uitvoerd, ik vind dan rush leuker. Gister een leuke Pot trouwens met bijna alleen maar generaals (of hoe heten die gasten met zo'n vogel ;)) IK was geloof de laagst geclasseerde met rank 21. Maakte niet teveel kills (beetje resuplien en support shooting) maar ieder doet zijn taak en ging lekker gelijk op.

    Maar had laatst ook een pot waarin er geloof ik aan beide zijde 7 snipers waren ik heb allle M-coms gearmd en er was er bij 1 1-persoon die hem probeerde te verdedigern. Leuk voor de punten, maar de spelervaring is waardeloos.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    WHAT THE FUCK is er mis met dit spel?!

    Elke server die ik join, ziekste lag als ik iemand in me vizier krijg.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ligt dat niet aan jou? ik ken die problemen namelijk niet.
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga praktisch nooit bij de M-Com zelf zitten. Liever op gedeeltes waarbij ik dan óf zeker weet dat ze langs moeten óf waar ik goed de M-Com station kan zien. Let wel op dat M-COm stations ook van achteren kunnen worden gearmed ; zo lang er niets anders in de weg staat kan je hem armen van iedere kant.

    Het liefst maak je een soorte van line of defense iets vóór de M-Com stations. Dit zodat je nog relatief op tijd kan spawnen mocht je dood gaan en bij de M-Com stations kan komen mocht jij en de rest van je squad dood gaan.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb dit spel recent weer opgepakt met de DLC ( Back to Karkand ). Blijft echt fantastisch!

    Echter las ik ergens op een forum dat de Texture Pack te downloaden is voor de 360 en deze totaal 8 GB in beslag neemt? Worden de graphics dan NOG beter ... of ... ?

    Ik dacht namelijk dat de texture pack maar 1,5 GB groot was en deze op de disc stond.


    Is er overigens al wat meer bekend over de aankomende DLC / uitbreiding?
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De Texture Pack staat op de Singleplayer CD (staat tevens ook als opdruk op de CD). Deze kan je installeren dmv een optie in het menu. Weet het niet zeker meer waar het staat maar zoek en gij zult vinden.

    De graphics worden er beter van, maar belangrijker, alles zal sneller ingeladen worden. Het neemt 1,5 GB in beslag, Weet niet waar die 8 gig vandaan komt. Meen me een vrij grote update te herrineren maar die was volgens mij geen 8 gig maar 2,nogwat dacht ik? Anyway, Zie hieronder het verschil met en zonder HD Content :

    [​IMG]

    Er is voor de rest vrij weinig bekend over aankomende DLC. Er gaan geruchten dat het om mappen zou gaan met amerikaanse steden in de hoofdrol maar of dit klopt is nog niet officieeël bevestigd. Zal in de komende weken wel duidelijk gaan worden wát het precies in houd en wanneer het uit gaat komen.

    Enne, Denk je trouwens nog steeds dat Charming Ice en ik dezelfde personen of niet? ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Plaatje doet het niet meer, enne ik had juist ergens gelezen dat er deze week nog iets over de DLC werd aangekondigd.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er is nog geen concrete informatie. Maar dat komt vanzelf wel :)

    2 andere plaatjes om het verschil te laten zien dan, en anders moet je maar googlen :+ :

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die AEK is echt beast.
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja mee eens. alleen soms heb je een M-com in een gebouw, en dan is het wel redelijk goed te verdedigen als je erbij zit, maar het liefst met meerderen (support, en medic is wel handig)

    en die line of defense is ook wel handig. heb een keer een goed potje rush gedaan. ik had weinig punten, maar er was gewoon een linie, met spoters/snipers en engineers. en ik maar ammo droppen. wel weinig punten, maar alle M-coms waren nog van ons. geen door komen aan.:)
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in gebouwen kun je het nog een beetje bezaaien met claymores e.d.

    Maar ja, Destruction is er ook voor een reden uiteindelijk :+
    Alhoewel het soms wel erg raar werkt. Ene muur kan dan wel, andere niet. En je moet het echt op de sweetspots raken. vaak genoeg gehad dat ik een tank shell of RPG afvuurde op een muur en hij gewoon niet stuk ging. Paar cm anders richten en dan gaatie inene wél |:-
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar erger ik me ook best vaak aan. En naar mijn mening kunnen sowieso te weinig gebouwen echt instorten. Voor m'n gevoel konden in BC2 er meer instorten. :9
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet alleen een gevoel ; dat ís ook gewoon zo :+

    De destructie bij BC2 was in mijn ogen vele malen beter als bij BF3. BC2 kon je praktisch ieder gebouw wel slopen maar in BF3 is het maar gokken welke kan instorten en welke niet.

    Had wel gaaf geweest als @ Sharqi Peninsula (vast verkeerd geschreven maar goed) de TV station had kunnen instorten. Ah.... A man can dream ;)
     

Deel Deze Pagina