1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    1 minuut? Dan doen ze er nog lang over :+

    Ene kant vind ik het wel klote van conquest met B2K mappen zoals Gulf of Oman en Wake Island. De F-35 zijn gewoon zo kansloos t.o.v. de Su-35. Snap echt hoezo ze dat gedaan hebben.

    Ja de F-35 kan hoveren, maar áls hij hovert is het één groot schiet schijf welke je nog neer kan halen met een RPG.

    Zelfde trouwens met het verschil tussen de havoc en de viper. Wat is een die havoc een traag log ding vergeleken met de viper. Met de viper kan ik praktisch overal wel tussen door vliegen maar met de havoc kom ik amper onder een simpel bruggetje heen |:-
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik merk echt geen verschil 8), maar ik ben ook allang blij als ik een kill maak met een heli.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit echt een groot verschil tussen de Viper en de Havoc qua bewegelijkheid.

    De viper kan sneller om zijn as draaien en sneller stijgen/zakken. Dat zijn toch wel cruciale punten wil je snelle "hit-and-run" acties uit voeren.

    Als je meer gewend raakt aan de heli's dan zul je het verschil wel degelijk gaan merken :)
     
  4. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat ook al een paar keer gezegd hier. De Viper is gewoon veel wentelbaarder dan de Havoc en dat merk je echt goed in duels. Ik vlieg graag, maar de Havoc a.k.a. het vrachtschip laat ik vaak gewoon staan.

    Vraag me af of het zo bedoeld is of gewoon een of andere fout. De Havoc is op geen enkel punt sterker, en volgens mij is het wel gewoon de bedoeling dat de voertuigen gebalanceerd zijn.

    Hoop iig dat het ooit gepatched wordt.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0


    De viper is meer dan 30% sneller met draaien. Ik zie liever dat de stats van de choppers gelijk zijn.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    In B2K mappen kán ik het een beetje begrijpen. Thans, bij mappen waarbij ook vliegtuigen gebruikt kunnen worden. RU heeft dan de Havoc en SU-35. US heeft dan de Viper en F-35 vliegtuigen. In die mappen kán ik begrijpen dat het enigszins de bedoeling is.

    Maar als je dan bij Sharqi Peninsula komt. Bij 2 gelijke helicopter piloten zal de viper altijd winnen t.o.v. de havoc.

    Ik vind het ook zwaar krom dat de voertuigen zo ongebalanceerd zijn. De Havoc heeft een enorme nadeel t.o.v. de Viper en de F-35 heeft een enorme nadeel t.o.v. de SU-35. Dit is ook al vaak genoeg aan gekaart bij DICE maar ze weigeren er gewoon iets aan te doen (as far as I know).

    Ja snap er echt niets van.... Ik laat zoals RK1989 al mooi zei, dat vrachtschip van een Havoc ook liever staan. Dat hij niet zo snel draaide wist ik al 100% zeker, dat hij ook daadwerkelijk langzamer is met stijgen en dalen was maar een gevoelsmatige gok :+
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vrachtschip? Oeh! Dat was ook een leuke met de oudere versies van Battlefield. Toen kon je op een gegeven moment het complete vliegdekschip op Wake Island het land op laten "crashen". Good old times!

    Toch vind ik deze game echt waanzinnig. Jammer genoeg verpest alleen het IQ van mijn team-maten de pot compleet, maar dat terzijde.

    Ik wil meer DLC! Kom op DiCE!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, kom maar net nieuwe mappen en wapens en assignments enz enz enz
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb spijt dat ik deze game niet direct gekocht heb maar voor cod ben gegaan. Damn wat een dope game is dit zeg! Veel leuker om in teamverband te spelen en je niet zo druk maken om je kd.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Precies! er valt op zoveel verschillende manieren punten te verdienen. Dat is alleen maar mooi.
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa! Vliegdekschip besturen was de shit toen! :lol:
    Klopt :) Minder ego trippers ook in BF3 als met menig CoD game, want tja, in CoD krijg je killstreaks dus wil je niet dood gaan.

    Met BF3 heb je dat een stuk minder gelukkig. Helaas komt het team verband niet áltijd voor, maar gelukkig vaker als met menig CoD game.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar in battlefield kan je met zijn 2en meer uithalen tegen een los team dan in call of duty. Vaak in call of duty dik bovenaan en most points captured, maar dan gewoon verliezen door 2 knuppels die 2-30 staan ofzo :emo:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het enige wat ik erg jammer blijf vinden is dat er zo "weinig" spelers rondlopen op de consoles. Vind dat DiCE best wel een "poging" mag wagen om MEER mensen toe te voegen. 24 x 24 bijvoorbeeld? Moet lukken, lijkt mij. Dan maar wat "lag" hier en daar.

    Ook is het spijtig dat er veel meer voertuigen zijn op de PC. Je zou denken dat dat niet uit moet maken op de consoles ... Soms mis ik dat ouderwetse Battlefield 1942 gevoel ... als de teams echter dicht bij elkaar zitten en constant aan't knallen zijn is dat echter weer verdwenen :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik niet met je eens, ik kan Heeeeeeuuuuul slecht tegen lag.

    Kan bijvoorbeeld ook geen groundwar spelen in CoD. Die engine trekt dat niet en dan word het voor mij echt onspeelbaar
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben het ook niet met je eens want lag daar heb ik een broertje dood aan pff wat is dat tergent zeg .
    En dan komt ook vooral omdat hier in NL de meeste weg goed internet hebben maar je weer bij een stel pannekoeken word ingedeelt die internet van de praxis hebben
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je? Als je met 2 man goed speelt en de rest blijft óf op één plek bijv. snipen of op de spawn zitten dan kun je nog zo goed zijn samen maar dan win je nog niet.

    Met 2 man welke goed kunnen knallen @ CoD heb je meer kans dan met BF3. Of de tegenpartij moet hetzelfde doen dan kan je met 2 man winnen ja :+

    Ik blijf het jammer vinden bij grotere mappen idd dat er weinig spelers in de console versies kunnen. Maar DICE zal dat heus niet zonder reden hebben gedaan.

    Als ik nu al af en toe lag met BF3 (wat trouwens heel sporadisch voor komt) dan irriteer ik me er al dood aan. Laat staan als het continu aan wezig is door meer man. Dan neem ik wel genoegen met minder spelers maar wel een vloeiende spel ervaring. Alhoewel dat soms wel érg moeilijk is bij mappen zoals Caspian Border of Operation Firestorm.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Was ook een reden voor. De 360 mist daarvoor CPU kracht. Als ze nog meer zouden snijden om toch meer spelers te bereiken, dan zou het een héél ander spel worden ten opzichte van de PC-versie (geen destruction, bepaalde gadets niet, map features weg, gehele animaties simpeler) en dat wilde ze niet.

    BF3 perst net dat laatste beetje uit de 360 en is nog steeds het grootste voorbeeld van dat de 360 te oud word.

    Je speelt nog steeds op EA hosted dedicated servers. :+ Uit ervaring hebben die het nooit erg goed gedaan.

    Ik herinner me nog wel bij BF2: modern combat dat je om de haverklap met een man of 20 uit de server gegooid wordt en een dikke "connection lost" error in je beeld krijgt. Alle punten weg, vervolgens zitten er 4 arme mensen nog in die server met elkaar te spelen. 8)
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Die redenen snap ik dan ook volkomen. Qua graphics lopen "we" sowiesow achter. Heb ook de BF3 beta gespeelt op de PC en deze kon low dan wel ansich aan. Voor de grap een keer medium en ultra geprobeerd. Man wat een verschil met de console!

    Het is jammer, maar het is niet anders. Gelukkig is het wel zo dat potjes als Firestorm of Caspian border snel gewonnen worden @ conquest gezien toch praktisch iedereen in een voertuig gaat :+

    Qua dedicated servers heb ik vrij weinig te klagen. Afgezien van het feit dat heel sporadisch dan lag voor komt (maar dat kan ook aan onze verbinding af en toe liggen :+) en het feit dat ik alleen in de benaamde servers kan komen. De servers met onlogische benamingen (x9193r0xpr , iets in die trand) daar krijg ik altijd een zwart scherm als ik deze probeer te joinen :confused:
     
  19. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Dit dus! Ik heb Battlefield 3 vorige week pas gekocht, maar wat een lekker spel zeg. Tegen mijn verwachtingen in, eigenlijk door de beta. Graphics zijn super, veel lichtspel en die zon is mega realistisch.. waarom heeft geen één developer daar eerder aan gedacht?
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zon mag dan wel realistisch zijn. Soms is hij wel verdomde irritant. Zeker als je in een anti-air zit :+ Maar goed, Als jet of heli zijnde kun je dat natuurlijk in je voordeel gebruiken. Alhoewel maar weinig mensen dat daadwerkelijk doen.
     

Deel Deze Pagina