1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet, alhoewel dat vaker voorkomt in de ea servers.

    Ohja en de drie vlaggen heet conquest assault natuurlijk en die andere gewoon conquest. Mja je kan er niet op zoeken en je ziet pas dat het assault is als je het potje joint.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb het idee dat dice blij is met de euro's tot zover en een update komt misschien nog wel es :+ op twitter lijkt het wel een robot die continue de zelfde antwoorden op mensen hun klaagzang geeft omtrent de bugs maar een oplossing word nooit over gesproken
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb hem dan ook eindelijk gekocht voor 30 euro kon ik hem niet laten liggen :9
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik denk dat het nog wel even gaat duren tot een volgende DLC, aangezien DICE heeft gezegd dat ze BF3 nog een aantal jaren gaan ondersteunen in de vorm van DLC.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mjah, dat vind ik prima. Ze gaan het niet zo uitmelken als Activision met Call of Duty, en als ze willen dat gamers het blijven spelen zullen ze toch ook die game moeten blijven patchen enzo.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een aantal jaren 8)8)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb trouwens gezien dat de leaderboards helemaal schoongeveegd zijn met mensen die cheaten, goed bezig Dice/EA. Zat pas in een squad met 6 andere? Ik weet niet hoe dat kan, zal wel een foutje zijn kon ook respawnen bij allemaal. :9
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Een aantal jaren. Alsof het heel erg lang is. =( Vroeger werden games 5 jaar of langer ondersteund, en is online service na 10 jaar nog steeds online. Tegenwoordig worden ze als wegwerpproducten gezien terwijl elke game uniek is (een sequel kan het origineel NIET vervangen). :mad:
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als je in een leuk potje zit heb ik vaak genoeg dat mensen gewoon niet quitten. Of dat er één iemand uit het andere team gaat, maar dat ik alsnog niet van team mag wisselen. Bouw dan in ieder geval in dat je bij een nieuw potje vanzelf bij je maten in het team komt.

    Tja ik vind de game heel vet, maar er zijn wel een aantal kleine zaken (die volgens mij makkelijk te verhelpen zijn) die irriteren.
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja ook ik kon hem niet laten liggen voor 30 euro nieuw :thumbs:

    vind het heerlijk spelen en lkkr ff geen cod.

    maaaar wrm kan je alleen maar leaven tijdens het potje, dat slaat nergens op (of ben ik bf dom)

    en spawnkillen is ook te makkelijk, heb het echt al zo vaak gehad dat ik spawn en amper een stap kan zetten en dood ben. speel voornamelijk nog tdm. ik kan ook niet spawnen op teammaten, ligt dit aan mij of wat.
     
  11. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    |:- Dan wil je iets anders dan CoD, en ga je vervolgens alleen TDM spelen?

    Spawnen op squadmates kan niet met TDM. Stop daar überhaupt mee, en snel een beetje. Dit is Battlefield.

    Dat je alleen kunt vertrekken tijdens de ronde is gloeiend irritant. Je moet dus je punten ophalen, dan 45 seconden wachten, dan nog 10 seconden voordat de nieuwe map is geladen, en dan mag je pas weg. Maar het werkt wel verslavend en zal dus daarom wel gedaan zijn. De verleiding is toch groot om dan nog één potje te spelen. Gebruiksgemak ondergeschikt aan producersbelang. =(

    Wat ik echt niet snap is dat je na een death gedwongen bent de killer-cam te bekijken, en niet snel je kit mag aanpassen of de scores bekijken. Daar zie ik het nut echt niet van in.
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 voor alle punten hierboven genoemt
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Doe ik vanaf nu ook :+ Moet ff de feeling krijgen ofzo denk ik want ooh wat ben ik slecht zeg 8)

    Want als ik bij CQ of rush een heel eind heb moeten lopen en vervolgens dood ga is gewoon hatelijk. En bijna elk potje staat 1/3e van je team te wachten tot er een jet of een tank spawnd. En dan vervolgens rijden ze in hun eentje weg. zo jammer dat ze dat doen he. :F:

    Jetje vliegen heb je volgens mij ook niet 123 onder de knie. En er is ook geen private match type waar je dat even kunt oefenen ofwel ?
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet. Beiden modussen heten conquest assault en je weet pas of het de 3 of 5 vlag versie is op het moment dat je er daadwerkelijk in zit.
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Trouwens om het potje krijg ik een AK. Kan ik niet elk potje met het zelfde wapen? Of heb ik daarvoor een hogere rang nodig ?
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je speelt niet elke x als amerikaan of een van die andere lui je wisselt van team en kan je dus niet altijd zelfde wapen gebruiken .
    Dat komt nog wel maar das pas als je alle wapens hebt van assault ( dan kan je dus altijd de ak of juist de m16 nemen tot die tijd niet)
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De ak/ak74u en de m16/m4a1 kun je pas bij een later level vrijspelen voor elk potje. Je class level moet dus omhoog.

    Dit spel is wel leuk maar het is echt irritant als je teammaten hebt die totaal niet voor de objective gaan. Op Kharg Island stonden er letterlijk 7 man te wachten op jets en heli's. Speelde wel met een squad van 2 maar daarmee kan je het verschil niet maken. =(
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  18. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    @Reefun en @Rampage

    De mappen met 5 en 3 vlaggen wisselen altijd om als alle mappen aanbod zijn geweest. Dus eerst alle 4 de mappen met 3 vlaggen en dan 3 mappen met 5 vlaggen.
    Als je de mappen wilt spelen met 5 vlagen kan je het beste de map Sharqi Peninsula joine. Als deze map dan 3 vlaggen heeft dan hebben de eerst volgende 3 mappen 5 vlaggen.

    Volgens mij gaat de maprotatie zo:

    - Strike at Karkand (3 vlaggen)
    - Gulf of Oman (3 vlaggen)
    - Sharqi Peninsula (3 vlaggen)

    - Strike at Karkand (5 vlaggen)
    - Gulf of Oman (5 vlaggen)
    - Sharqi Peninsula (5 vlaggen)

    - Wake Island (altijd 3vlaggen)

    - Strike at Karkand (3 vlaggen)
    - Gulf of Oman (3 vlaggen)
    - Sharqi Peninsula (3 vlaggen)

    enz
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die 5 flag mappen zijn best leuk om te doen. Echter had ik dit liever op Wake Island gezien dan op de andere mappen.

    Wake Island heeft één gigantisch choke-point en dat is B, het vliegveld van de tegenstander of jezelf. Als het vliegveld niet meer van je team is zie je de "tickets" er letterlijk af vliegen. Jammer dat DiCE hier niet naar gekeken heeft, één of twee extra vlaggen zou de boel gigantisch kunnen verbeteren i.m.o

    Gisteren EINDELIJK m'n Heat Seeking Missiles gehaald op de Jet's. EIN-DE-LIJK. Zo word ik constant uit de lucht geschoten door andere vliegtuigen en zo knal ik ineens een stel helikopters neer, vijandelijke toestellen EN een roadkill gekregen toen ik tegen een parachutist op vloog :+
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij dat dan een hardcore battlefield speler het op prijs zou moeten stellen dat een bf-noob zoals ik besluit om eerst tdm te spelen zodat ik ten eerste aantal dingen heb vrijgespeeld (defibrilator bvb) en ten tweede een beetje kan wennen aan de wapens en de feel van de game voordat ik objectives ga spelen. ben nog maar level 6 nu. heb vorig deel ook minimaal gespeelt.

    gisteren wel even CQ gespeelt, ging best lkkr, maar ik moet blijkbaar niet in een jet stappen. eerste keer gelijk gecrashed.
    er zijn zeker geen opties om te oefenen met jets buiten het spel zelf?
     

Deel Deze Pagina