1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, jammer genoeg is de optie om Private Matches te starten in BF3 niet aanwezig op consoles.

    Waarschijnlijk komt dit nog wel ...
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat zou wel nice zijn. Had al geprobeerd een server te joinen met 0 spelers maar dan begint die niet jammer genoeg.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bron?
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heat seekers zijn over-rated voor jets. En als je continu word neer geschoten door andere jets met heat seekers dan moet je toch even goed kijken hoe je vliegt. Als je beetje evasive manouvres uit haalt dan heb je de lock-on binnen een aantal sec. al verbroken.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    F35 vs SU-E Flanker ... nog wat = verliezen.

    De F35 is misschien wel snel maar niet wendbaar.
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, is er al wat nieuws over die nieuwe DLC ?! zou 2 weken terug toch iets over gemeld worden ? Of was dit een roddel ?
    --
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er zou inderdaad 2/3 weken geleden iets bekend worden gemaakt en zowat iedereen dacht dat dit de nieuwe DLC aankondiging zou zijn, maar dit was helaas een aankondiging van een iOS game. 8)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh? Naar mijn weten is er helemaal NIKS aangekondigd en komt dit nog.
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nou ook al een tijd die missiles voor me jet maar er staat onderin dat je elke keer 2 raketten hebt maar ik kan er altijd maar 1 tegelijk afvuren.
    Doe ik hier iets fout of is het niet mogelijk om die allebei tegelijk af te vuren?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat kan niet, je kan ze pas afvuren na een lock. De 2de raket kan je echter wel sneller vuren dan de eerste aangezien hij dan sneller lockt.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    2x op de 'fire' knop drukken. Dan vuur je ze achter elkaar af.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kan het wel :+? nja als ze flares hebben (wat bijna iedereen heeft), schiet je er toch niks mee op om ze allebei tegelijk af te vuren.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies op hetzelfde moment afvuren kan niet nee, maar hij vroeg zich toch af hoe hij ze allebei kon afvuren? Nou het antwoord daarop is 2x op 'fire' drukken. :+
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat heb ik echt al 80 keer geprobeerd maar werkte op 1 of andere manier bij mij niet. Vaag
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    F-35 zijn dan ook klote vliegtuigen. Die pak ik gewoon sowiesow nooit.

    Dat zijn vliegende containers en geen straaljagers :+

    En dan nog zijn heat seekers over-rated. Je maakt een jet veel sneller af door een goede minigun salvo.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat hebben er weinig mensen een headset op zeg heb misschien 2/3 mensen gehoord. :+

    Wat is het trouwens heerlijk om achter zo'n machinegeweer te zitten in een heli met een verdomd goede piloot en een gast naast je die de heli de hele tijd wat te fixen met z'n brander. _O_
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb dit spel al enkele weken niet meer gespeeld maar waar ik me aan stoor (door de patch?) is dat ik helemaal geen helikopters meer uit de lucht kan schieten met mijn javelin of hoe dat ding ook heet... Duurt ontzettend lang om te herladen en terug te aimen waardoor die heli ondertussen opnieuw zijn flares kan gebruiken. :'-(
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Stinger bedoel je denk ik. En jij bent met het 2e schot van je Stinger sneller dan de helicopter is met het reloaden van zijn flares.
    Maar een piloot kan flares hebben en de gunner kan flares hebben, dus ze kunnen afspreken dat de piloot als eerst de flares gebruikt en bij het 2e schot gebruikt de gunner zijn flares.

    In je eentje is het bijna onmogelijk om een fatsoenlijke piloot + gunner uit de lucht te halen inderdaad.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    VROEGAH lukte me dat wel *)
     

Deel Deze Pagina