1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ik doe nog een paar potjes Rush en dan heb ik een medaille.
    Daarna ga ik eens 50 potjes Conquest proberen, niet zo'n hele grote fan van maar je moet een beetje variëren haha.

    Repareren doe ik sowieso bijna alleen bij teammates, andere rijden je meestal dood of rijden doodleuk verder.
    Was xbox-live nog maar zoals vroeger, toen je nog een CC nodig had om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Moet je geen hardcore spelen. :+
    En voor 50 games spelen krijg je geen medaille he, alleen voor 50 games winnen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben het er wel mee eens dat het schijt irritant is hoe iedereen alleen maar aan zichzelf denkt. In alle potjes die ik heb gespeeld, echt hooguit 20-30 mensen waarmee ik redelijk fatsoenlijk in een voertuig zat (exclusief de keren dat ik met mensen uit de party speelde). Als je dan met iemand in een tank zit die jou repareert of dat jij diegene repareert en hij ook blijft staan zijn dan een verademing, maar in principe hoort dat gewoon een standaard te zijn en niet een uitzondering op de regel.
    Ander simpel voorbeeld daarvan is het uitdelen van ammo. Je kan soms vragen, springen en knifen wat je wil en dan rennen ze snel voor je weg.

    Ligt niet puur alleen aan xbox live en kleine kindjes die spelen. Zijn een stuk meer factoren die meespelen, maar het is wel erg zonde dat je er niet meer van uit kan gaan dat er samengewerkt wordt.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    irriteer ik me ook kapot aan. Spelers van level 30+ die nog niet snappen dat ze ammo moeten geven als je ze klem zet in een hoekje en maar om ammo blijft vragen.

    Flikker dan lekker op naar team deatchmatch ofzo :+
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Let er wel op dat degene misschien gelockt wordt door een Javelin en daarom er snel ff tussenuit wil naaien achter een muur ofzo. Of reden ze gewoon echt volop weg? :9
     
  6. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat weet ik haha! Daarom moet ik ook nog een 'paar' potjes rush doen terwijl ik er nog maar 2 hoef te winnen.

    Fijn om te horen dat er meer mensen zich irriteren aan het arrogante speel gedrag van de meeste gamers. Denk dat de meeste zich ook helemaal niet beseffen dat als je heel ff samen werkt, dat potje zo gewonnen is.

    Dat je soms geen ammo krijgt is vervelend idd, maar als ik 5 minuten op een blackbird sta te wachten. En nog geen 15 seconde na opstijgen ramt de bestuurder hem de grond in, zonder reden whatsoever. Ja dan vraag ik me af wat er mis is met die mensen, het is toch juist vet om in een chopper te zitten, mensen afslachten. Nee het is blijkbaar leuker om je eigen team maatjes te suiciden :mad:
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Bij mij lijkt het niet te werken als ik om ammo vraag, normaal roept hij toch "I NEED AMMO", echt vaag soms. Ik geef trouwens iedereen constant ammo/health packages.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup tank vs tank gevecht, teammaat wint en ik stap uit om te repareren. Eerst probeerde hij met een disabled vehicle weg te gaan, nadat die disable weg was scheurde hij met een boost vandoor :'-(
    (was op operation firestorm en ik haat het daar al helemaal om rond te lopen, level is zo tergend saai als je geen voertuig gebruikt)
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je ook niet wachten op een blackbird, maar ook gewoon gaan spelen. Don't vehicle camp!
     
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Ik mag toch zeker ook wel eens in een helikoptertje vliegen?
    Ik wil ook me heli-skills uppen, net als tanks, jets en de AA.
    Als je niet kan vliegen vlieg dan gewoon omhoog en spring eruit, dan kan ik dat ding nog overnemen en dan is iedereen blij. Zo kinderachtig om een vol voertuig te crashen voor de lulz, alsof je nog niet genoeg wachttijden hebt bij BF3.

    Daarnaast vind ik dat ik mag vehicle campen als ik weet dat ik dat voertuig wel fatsoenlijk kan besturen. Het zijn tenslotte me eigen 5 minuten wachttijd 8)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Maar wel 5 minuten verspild terwijl je ook je team kon helpen?
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Spawnt de helikopter pas na 5 minuten :| als die kapot is gegaan?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Bij de PC ligt het eraan, als de server is ingesteld op instant respawn komt ie gelijk weer terug, da's altijd wel mooi :+
     
  14. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk Team?
    Nogmaals, ik speel het meest alleen op BF3, bijna iedereen in me friendlist speelt COD.
    Zelfs de mensen die ik via dit topic heb toegevoegd :+

    Dan heb ik de hele dag te maken met van die ettertjes die het leuk vinden mensen hun potje te verzieken. Ik join 9 van de 10 keer een verliezend potje.
    Mensen geven me geen ammo of health, ik moet ALTIJD me eigen vehicle repareren om er daarna iemand anders mee weg te zien rijden.

    Normaliter als ik zie dat we een goed team hebben en ze zijn lekker bezig dan join ik gewoon. Maar ik heb het steeds vaker dat ik gewoon ff lekker rustig op een voertuig wacht dat ik zeker weet dat ik rij, en ik dan zeker weet dat ik iig een paar kills kan maken voor ik weer dood ga, want team cover kennen ze echt niet.

    Ik zie te vaak dat ik in de buurt van vrienden word gekilled en die gasten lopen gewoon rustig de andere kant op om daarna geknifed te worden.
    Echt minstens de helft zit kneiter stoned te gamen, of die laten hun huisdier levelen ofzo. Gaming is gone retarted.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jij moet wel echt ziek veel problemen hebben met jezelf.

    lees je posts is terug, alles ligt aan de anderen terwijl jij perfect bent.

    en dan ga je 5min wachten op een fucking heli. ik zou je ook met C4 opblazen gewoon omdat je 5min staat te wachten en niets te doen.

    ga lekker CoD spelen, gaat allemaal net iets sneller..
     
  16. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Overstappen op CoD? 8)

    Dat je me zou opblazen met c4 laat weer zien dat jij net zo erg bent, dit is dus de basic mentaliteit op de harcore server. Ikke wil dat voertuig, het maakt me niet uit, ikke wil erin en anders maak ik hem stuk.

    Ze zouden gewoon een waiting list moeten creëren, waar je in de rij kan staan, en je als het jou beurt is de volgende spawn gewoon in je gekozen voertuig kan spawnen. Dat zou het stukken eerlijker en makkelijker maken imo.

    Ik zou gewoon graag ook wat meer teamplay willen zien tussen spelers onderling, ipv alleen bij 1 squad in het hele team, en de rest rent als kip zonder kop rond.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Jij geeft in ieder geval het goede voorbeeld om 5 minuten te wachten bij de helikopter :thumbs:
     
  18. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle tering, is dit een complot ofzo.

    Join me eens een keertje, dan zie je dat ik bijna al me points verdien met het steunen van me team, repairen en ammo crates gooien.

    Maar dan heel soms he(50% kans) dat ik een battle join, waarbij de enemy al 5 potjes verloren heeft waarschijnlijk en echt iedereen het gewoon opgegeven heeft. Ze staan allemaal minsten 10 deaths in de min, en dan heb ik die klote helikopter ook al 3 keer instantly zien crashen.
    En ik weet heel toevallig dat ik die chopper wel minstens 30 seconden in de lucht kan houden, en misschien zelfs nog wat death en destruction kan veroorzaken.

    Dan zullen die 5 minuten me echt een ruk zijn als me team verliest en iedereen aan het klooien is, dan wil ik die laatste 5 minuten in stijl afsluiten door alles en iedereen de klote in de schieten aangezien iedereen in mijn team daarin FAALT.
    PS: Soms ga ik effe schijten en dan kom ik terug en kan ik in een jet stappen, triest he.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    'Fundamentele attributiefout' noemen we dat :+
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja je hebt wel gelijk dat de meeste geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. Maar ik heb echt een pest hekel aan mensen die dan keer op keer lopen te wachten op die helicopter en vervolgens geen ene flikker uitvoeren. Als die helicopter er niet is dan ga je toch op een van je teammaten spawnen en help je hun met verdedigen of aanvallen? Dan ben je tenminste nuttig bezig. Laat ik het zo zeggen het zal er niet beter op worden als je 5 minuten niks aan het doen bent:b:
     

Deel Deze Pagina