1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt twéé stingers nodig min. om een jet/heli uit de lucht te knallen. Javelin/guided shell/missle maar één.
     
  2. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even de M98 gebruikt. Merk dat het snipen veel makkelijker gaat lol.
     
  3. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar een javelin/guided shell/missle kun je alleen op laser painted targets locken. In feite lock je dus ook 2 keer. Het lijkt me straks voordeliger om met 2 man stingers te spammen i.p.v. één painten en de ander schieten - zeker als je de lock kunt houden na een flaredrop. Ik had liever gezien dat ze gewoon enkel ECM jammer als counter voor javelin/guided shell/missle hielden, was prima zo. Door de langere lock-tijd kon je ze altijd redelijk goed counteren, zeker met een jet.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De stingers worden generfed qua afstand. De laser designators niet. Maar daarvoor in de plaats krijgen de stingers wel snellere reload tijd én het feit dat de lock niet meer verbreekt als een air unit flares gooit maakt het dan wel weer aantrekkelijk(er).

    Uiteindelijk word stingers de makkelijkste en snelste optie. Maar de combo laser/javelin/guided blijft het efficiënste IMHO. Zeker tegen choppers.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan niet wachten om een paar Stingers te laten BOOOM op een chopper. Direct disabled is het resultaat \o/.
     
  6. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Driewerf hoera! Die MAV ventjes zijn eindelijk uitgespeeld. Je werd gewoon gedwongen die dingen uit de lucht te schieten en was dan zodanig afgeleid dat je de helft van de keren daarvoor al door andere tegenstanders werd neergemaaid. Dat tweede punt was belachelijk dat het er ooit in heeft gezeten. Derde ben ik ook erg blij om; in een tank zie je vaak kamikaze C4-mannetje op je aflopen die graag hun leven met jouw voertuig ruilen. Het zal een stuk rustiger worden. :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat vond ik wel zo eerlijk juist. Het is soms enorm lastig om überhaupt in de buurt te komen en als je onderweg ook nog gekilled wordt :mad:
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    :thumbs::thumbs::thumbs:

    De enige mensen die die MAV's gebruikte waren de zielige snipers. Doei!!!_0/
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet goed wat ze bedoelen maar de Famas is geen medium range wapen meer, dus enkel close combat? Als ze dit doen heb je dus geen enkel goed wapen meer in die klasse... imho overdreven beslissing dan.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    [​IMG]
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    :lol: Ik denk niet dat we veel engineers ermee zullen zien.

    De changelog voor die update is trouwens nog niet compleet en er is nog geen release date voor de update. Volgens mij hadden ze bij DICE gezegd dat ze proberen te mikken op begin/midden maart. :{
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Assault heeft prima wapens, famas vind ik niet eens de beste.
    Pff dan pas.... :mad:
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik moet het nog eens checken dan.

    Gisteren voor de eerste keer in een paar weken opnieuw BF3 gespeeld. Mikken lukt me langs geen kanten meer en mijn reactiesnelheid is drastisch gedaald maar uiteindelijk nog 3de (eigenlijk 2de :x) geëindigd met 3-4000 punten.
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor. Maar een goede MAV bestuurder kan een so called tipping point zijn voor een team. Information = Power.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Die MAV wordt op het moment grotendeels gebruikt voor easy roadkills. :{

    Als ze hem zo aanpassen dat wanneer men een roadkill maakt hij kapot gaat, dan wordt hij waarschijnlijk meer gebruikt voor het doel waarvoor hij eigenlijk bedoeld is. :)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij wordt idd gebruikt voor andere dingen waar hij eigenlijk voor bedoeld was.
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij nu zo gebruikt word is één ding. Maar ik beaam het ook alleen maar dat de MAV zo gebruikt dient te worden waarvoor hij ook daadwerkelijk is en dat is spotten, motion sensor en het vernietigen van soflam/motion sensors/spawn beacons.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Net op Operation Firestorm een kerel in een jet die vanaf begin tot eind ook in zijn jet bleef. 21-0... Samen met een teammember geprobeerd hem af te knallen maar lukte totaal niet...

    Hij bleef ook maar midden in de lucht afremmen. Maar dan zo hard dat het wel op een handrem leek! Flares die wij gebruikte werkte ook totaal niet. Alles was raak. Is die Super Hornet echt ZO goed? Of was die kerel echt een goede piloot?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    een goede piloot is erg frustrerend om tegen je te hebben ja :+ Krengen zijn amper neer te halen
     
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie tegenwoordig bij Operation Metro bijv. dat er mensen bovenop een muur liggen?
    Die liggen hier ook het hele potje en staan gerust 30-0.

    Is dat hetzelfde als die flare-shizzle bij jets?
    Frigging anoying iig want je ziet ze niet liggen bovenop een muur, maar ze kunnen jou wel neerschieten :mad:
     

Deel Deze Pagina