Je hebt twéé stingers nodig min. om een jet/heli uit de lucht te knallen. Javelin/guided shell/missle maar één.
Maar een javelin/guided shell/missle kun je alleen op laser painted targets locken. In feite lock je dus ook 2 keer. Het lijkt me straks voordeliger om met 2 man stingers te spammen i.p.v. één painten en de ander schieten - zeker als je de lock kunt houden na een flaredrop. Ik had liever gezien dat ze gewoon enkel ECM jammer als counter voor javelin/guided shell/missle hielden, was prima zo. Door de langere lock-tijd kon je ze altijd redelijk goed counteren, zeker met een jet.
De stingers worden generfed qua afstand. De laser designators niet. Maar daarvoor in de plaats krijgen de stingers wel snellere reload tijd én het feit dat de lock niet meer verbreekt als een air unit flares gooit maakt het dan wel weer aantrekkelijk(er). Uiteindelijk word stingers de makkelijkste en snelste optie. Maar de combo laser/javelin/guided blijft het efficiënste IMHO. Zeker tegen choppers.
Kan niet wachten om een paar Stingers te laten BOOOM op een chopper. Direct disabled is het resultaat \o/.
Driewerf hoera! Die MAV ventjes zijn eindelijk uitgespeeld. Je werd gewoon gedwongen die dingen uit de lucht te schieten en was dan zodanig afgeleid dat je de helft van de keren daarvoor al door andere tegenstanders werd neergemaaid. Dat tweede punt was belachelijk dat het er ooit in heeft gezeten. Derde ben ik ook erg blij om; in een tank zie je vaak kamikaze C4-mannetje op je aflopen die graag hun leven met jouw voertuig ruilen. Het zal een stuk rustiger worden.
Dat vond ik wel zo eerlijk juist. Het is soms enorm lastig om überhaupt in de buurt te komen en als je onderweg ook nog gekilled wordt
Ik snap niet goed wat ze bedoelen maar de Famas is geen medium range wapen meer, dus enkel close combat? Als ze dit doen heb je dus geen enkel goed wapen meer in die klasse... imho overdreven beslissing dan.
Ik denk niet dat we veel engineers ermee zullen zien. De changelog voor die update is trouwens nog niet compleet en er is nog geen release date voor de update. Volgens mij hadden ze bij DICE gezegd dat ze proberen te mikken op begin/midden maart. :{
Ik moet het nog eens checken dan. Gisteren voor de eerste keer in een paar weken opnieuw BF3 gespeeld. Mikken lukt me langs geen kanten meer en mijn reactiesnelheid is drastisch gedaald maar uiteindelijk nog 3de (eigenlijk 2de ) geëindigd met 3-4000 punten.
Ik weet het niet hoor. Maar een goede MAV bestuurder kan een so called tipping point zijn voor een team. Information = Power.
Die MAV wordt op het moment grotendeels gebruikt voor easy roadkills. :{ Als ze hem zo aanpassen dat wanneer men een roadkill maakt hij kapot gaat, dan wordt hij waarschijnlijk meer gebruikt voor het doel waarvoor hij eigenlijk bedoeld is.
Dat hij nu zo gebruikt word is één ding. Maar ik beaam het ook alleen maar dat de MAV zo gebruikt dient te worden waarvoor hij ook daadwerkelijk is en dat is spotten, motion sensor en het vernietigen van soflam/motion sensors/spawn beacons.
Net op Operation Firestorm een kerel in een jet die vanaf begin tot eind ook in zijn jet bleef. 21-0... Samen met een teammember geprobeerd hem af te knallen maar lukte totaal niet... Hij bleef ook maar midden in de lucht afremmen. Maar dan zo hard dat het wel op een handrem leek! Flares die wij gebruikte werkte ook totaal niet. Alles was raak. Is die Super Hornet echt ZO goed? Of was die kerel echt een goede piloot?
Ik zie tegenwoordig bij Operation Metro bijv. dat er mensen bovenop een muur liggen? Die liggen hier ook het hele potje en staan gerust 30-0. Is dat hetzelfde als die flare-shizzle bij jets? Frigging anoying iig want je ziet ze niet liggen bovenop een muur, maar ze kunnen jou wel neerschieten