Wie zegt dat het aan dice/ea ligt en niet aan je eigen connectie ? Ik speel nu al maanden zonder problemen. Weet je, soms dan lees ik al die verhalen even op die forums he. En dan denk ik echt bij mezelf, mensen kom op we mogen blij zijn met deze game. Misschien komt het omdat ik games nog ken die gespeeld werden via een floppy. Als ik terug denk aan die tijd, en dan nu kijk wat ik speel, dan ben ik dik tevreden.
true......zelf ben ik op de Atari 2600 begonnen*). Het is onvoorstelbaar om te zien hoe de gameindustrie in al die jaren is veranderd.
check dit http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/CommanderRoot/ die kerel 'hooah-ed' alle spelers op Battlelog om 1 of andere reden... hij is blijkbaar nu bij de D aanbeland. Sommige mensen hebben echt tijd teveel...
Ik speel ook op de PS3 en moet zeggen dat ik vaak in servers terecht kom van 10-11 spelers per team (conquest vaak maar 8-8 ofzo) Heb nog wel vaak 12-12 daar niet van, maar ik zie zeker een daling in de aantal spelers en stijging in de aantal newbs
Degene die al vanaf het begin spelen (zoals ik) hebben het nu wel een beetje gezien. Als de update er is, zal ik weer wat meer gaan spelen en sowieso vollebak als de DLC er is natuurlijk.
Hier idem... en daarbij... sprayers blijf bij COD en mensen die meer tactisch te werk willen gaan koop Battlefield dan blijft de game voor de fans van de serie ook leuk!
Uiteindelijk zullen die mensen het spel niet blijven spelen. Ben nu bezig met de pistol medal te halen. Toch best lastig om positief te gaan met een magnum
Beetje voor Medals (dogtags) spelen is wel tof inderdaad, Pistol Dogtag ziet er best bruut uit ook. :b:
Ja vind het wel leuk. Magnum is toch wel een beest. Dog tag is nu binnen (ging wel Tdm er voor spelen )
Wel nieuws over de 3 DLC packs die eraan komen: http://translate.google.de/translat...ww.gamezone.de/news_detail.asp?nid=108562&BF3
Valt nog wel mee 3 maanden wachten, ik vermaak me wel. Dit heb ik veel liever dan dat er na 1 รก 2 jaar WEER een nieuw deel komt.