1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat vehicle hogging vind ik ook niets en dat verpest het spel want die spelers dragen niet bij, je speelt maar met 12 dus als je dan al 5 mensen hebt die zitten te kutten gebeurt er weinig/is het saai.


    Ik geef Dennis wel gelijk dat er gigantisch veel idioten spelen die geen IQ hebben en foute keuzes maken, je niet reviven als ze kunnen, ze geen back up geven. Ik heb het gisteren gehad, ik spawn op iemand ik sterf direct door iemand die mij knifed en mijn teammate loopt gewoon verder? Of van die gevallen waar ik met 2-3 teammates ben en ik sterf door een tegenstander en NIEMAND doet iets... ze schieten hem zelfs niet neer. Ik vraag me af of sommige mensen wel op hun map kijken. :confused:
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb bijna altijd potjes dat er meer dan de helft van mijn team genoten alleen liggen te snipen. Er zijn dan dus ongeveer 4 a 5 spelers over die dan nog iets proberen te doen. Als je tegen een team moet die heel goed spelen samen leg je het snel af.

    Wat ik irritant vind, als iemand in de tegenpartij de hele tijd met een chopper boven je spawn point blijft hangen.....Stinger werkt niet want dan gooit ie flares.
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je hem locken, wachten tot ie ze flares gebruikt en m dan pakken :)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een goede piloot gebruikt z'n flares pas als je de Stinger ook echt afvuurt.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb al 2 keer gehad dat ik in een potje geen wapens krijg als ik spawn :confused:. Te wazig, want enige wat ik dan kan doen is rond rennen (niet knifen, geen grenades enz.). Is dit een bekende bug?
     
  6. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een beetje een irritant probleem. Elke keer als ik Battlefield 3 opstart en ik wil in een jet, dan zijn de specializations (bijv. flares, heatseekers etc.) die ik heb weg. Ik moet ze dan opnieuw via My Soldier in het hoofdmenu of via de customize menu in de game zelf weer aanzetten.

    Iemand uit mn friendlist heeft het nog erger. Elke keer als ie het spel opstart staat er iets van profile error ofzo en dan moet hij alles veranderen, dus alle wapens van de kits opnieuw selecteren, anders speelt ie met de eerste wapens die je in het spel hebt.

    Kan ik hier iets tegen doen?
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede piloot zorgt ervoor dat hij de LoS verbreekt voordat er überhaupt een lock is gekomen :+

    Afgelopen dagen wat meer conquest gaan doen. Vehicle festijn. Je hebt praktisch gezien geen tijd meer om te focusen om tanks kapot te knallen met een jet gezien er altijd wel een vijandige jet of heli in de lucht zit.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Enige wat ik kan bedenken is om de Cache eens te legen in het Dashboard (moet ergens als optie staan bij 'Memory').
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja! dit ook al meerdere malen gehad. Gewoon uit het potje gaan is het beste. Erg irritante bug
     
  10. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag wat lopen klooien nadat we kansloos overlopen waren bij Rush Kargh Island in defence. Bij de attack-rond dacht ik eens te kijken wat ik met de AA-gun aan boord van het schip kon bereiken: dat viel niks tegen! Je kunt dus gewoon (totdat de eerste twee M-coms gepakt zijn) zo'n beetje het hele slagveld raken. Heb meerdere tanks van afstand gepakt. Bonus is dat je met een paar drukken op de knop alle tegenstanders op het strand ook kunt spotten.

    Zoom optics zijn overigens wel must. Weet niet of je die direct hebt...
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze heb je direct met een stationary AA gun :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan vliegen er een hoop slechte rond :) Vaak blijf ik hem volgen totdat hij zijn flres gooit. Zoveel spelers doen dit veel te vroeg en dan komt mijn Stinger pas :)
     
  13. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ook best goed werk is je stinger-rocket afschieten wanneer de piloot (laag) overvliegt. Uit ervaring weet ik dat je dan net te weinig tijd hebt om te flaren, waardoor je stinger-rocket raakt.

    Verder vindt ik stingers zelf niet erg effectief. Ze doen ongeveer 40% damage per hit, als je ze eindelijk eens raakt. De meeste piloten vliegen dan weg om even rustig te repairen. Als ik last heb van een chopper spreek ik gewoon met een squadmaat af dat de ene SOFLAM pakt en de ander een javelin. Ben je vaak in één keer van zo'n heli af ;)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik heb tot nog toe nog weinig als sniper gespeeld (meestal als Engineer, en anders afwisselend Support of Assault, net waar ik even zin in heb), maar nu heb ik wel besloten om op mappen die ik echt geen reet aan vind, zoals Tehran Highway, dat ik dan gewoon even lekker ga kutten met nieuwe dingen uitproberen, en dus ook een beetje oefenen met dat snipen. Tja, wat moet je anders!?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vlaggen cappen :+

    Maar ik snap je argument wel. Ik doe ook wel eens een poging om eens wat anders te spelen dan engineer maar merk gewoon dat als niemand anders die taak overneemt je 9 van de 10 keer verliest. Dus ga ik zelf maar weer engineeren :/ Terwijl ik ook wel wat wapens voor Recon enzo zou willen unlocken.

    Dus dat doe ik dan maar met een UMP of shotgun op Metro en Bazaar :mad:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als niemand uit mijn team voor een vlag gaat dan pak ik ook een sniper en ga ik ergens liggen. Voor de vlag gaan heeft dan toch geen zin meer.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hangt er vanaf, als het andere team ook zo laks is kun je vaak met 2 'actieve' spelers het potje al beslissen :+
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Op Metro deed ik laatst dus Assault idd. Op grote mappen die ik leuk vind zal ik die niet snel pakken, maar Metro vind ik sowieso een klotemap, dus ik dacht 'fuck it', en ben gewoon als een mongool lopen rondrennen, beetje mensen afknallen en zelf afgeknald worden.

    Als zij een Call of Duty map erin gooien, dan ga ik als een CoD malloot spelen.... :p

    Anyway, K/D rate van 16/10 volgens mij, dus dat viel gelukkig nog mee.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat een schijtpotjes vandaag,.. alleen maar laffe tegenstanders die in hun spawn gaan zitten snipen als ze de vlaggen kwijt raken. 3 rooms geprobeerd, de ene nog kanslozer dan de andere

    Net op Seine crossing van 70 tot 0 op A midden op de weg gestaan en geen tegenstander gezien. Kwamen de spawn gewoon niet meer uit , 12 man in het andere team en niemand die blijkbaar de bedoeling had om BF te gaan spelen.

    Ben er maar mee gekapt want daar is echt geen ene reet aan.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Holy shit wat zijn SOFLAM en een jet met "Laser Guided" toch sterk.

    Ik bleef net gewoon op high altitude rondjes vliegen.

    1 raket = Disable
     

Deel Deze Pagina