1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    meh wil niet als een zeurpiet overkomen de hele tijd, maar voor mij is het afgelopen met BF3.

    de opmerking "je hoeft het niet te kopen" slaat nergens op imo


    Ik heb de spel al gekocht voor €60. Ik werd gelijk teleurgesteld met meer lame maps dan goeie maps, zielige destruction (naja hier waren ze nog eerlijk in) en een hele boel shit dat allang al gepatched moest zijn.

    B2K maakte het weer goed, maar het was ook supertriest dat maps van bijna 10 jaar geleden de spel hebben gered. (nog steeds mijn mening bitches:+)


    Nu komen ze in JUNI!! met CLOSE QUARTERS dlc.... ID crisis ofzo daar bij Dice? Hoeveel BF spelers wachten nu eigenlijk echt op die shit?

    Armored Kill komt dus pas in de herfst? Lol rond die tijd speel ik Borderlands 2 ws.

    BF = over. Als er geen online pass was had ik em op marktplaats gegooid voor misschien nog 30 euro was het waard geweest:9



    Zelfs simpele dingen als een fucking toeter hebben ze eruit gehaald lol
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemde beslissing :mad:
    Maar ik wacht geduldig af... Hopen dat het toch nog leuk wordt :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe jammer ik het ook vind, ik kan me totaal vinden in de post van acisiz. Gewoon een ruk DLC en dan ook pas in fucking juni... en hoe moeilijk is het om gewoon een indicatie van de releasedatum van de update te geven?
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je mening.
     
  5. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat er verschillende variatie aan mappen komt met Armored Kill. Ik bedoel, kijkend naar BF2 had je toffe levels met veel afwisseling van sneeuw tot midden in de jungle. Dit mis ik toch wel een beetje in BF3 ondanks dat de game heel erg tof is. Ik denk dat zulke levels het spel wel verder compleet zal maken.
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik begrijp dat de dlc voor pc spelers een dikke faal is maar voor de console spelers denk ik dat het perfect is.
    Ik vermaak me ontzettend op maps als Metro en Seine crossing. Ik denk dat we niet moeten vergeten dat we max. 12 tegen 12 spelen. Ik (en veel vrienden met mij) vind caspian border echt retesaai. Natuurlijk horen de vehicles bij battlefield en is het tof om op grotere maps te spelen maar met 12 tegen 12 beleef ik meer plezier op de wat kleinere maps.

    +Rent a server :thumbs:
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zo denk ik er dus ook over :) maar goed ik speel maar een paar uurtjes per week... kan me voorstellen voor mensen die de game non stop spelen het saai wordt etc!
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mjah, ik vind die kleinere maps geen 'Battlefield' maps.

    De B2K maps en Kharg Island etc vind ik gewoon de beste maps in de game, en dan is het zonde dat er zoveel 'Call of Duty' maps inzitten die veels te klein en eentonig zijn.

    Ieder potje op Metro en Crossing the Seine en Grand Bazaar en Damavand Peak is vrijwel hetzelfde. Je hebt er bijna geen vrijheid.

    Zoals ik al zei, als DICE zo gek is op die kleine clusterfuck maps, dan moeten ze lekker gaan solliciteren bij Activision om daar aan Call of Duty mee te gaan werken.

    Battlefield fans willen gewoon Battlefield maps. Heel simpel. En nu zitten er gewoon teveel maps in die niet in een BF game thuishoren. Niet op Conquest in ieder geval.
     
  9. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Precies ik had ook maar 3 a 4 maps die ik leuk vond bij release en B2K mweh seen it before done it before... (alleen dan nog beter met commander mode..) Ik was hem al aardig zat maar hoopte dat de DLC voor kan zorgen dat ik weer ging spellen maar helaas. Die DLC's die er nog aan komen is toch echt to little and FAR too late.. Ik wil B3 niet dissen ben alleen een teleurgestelde Battlefield fan..

    Precies had Battlefield gewoon Battlefield gehouden en juist met Medal of Honor de aanval ingezet op Call of Duty .. Verkeerde marketing keuze van EA..
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  10. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    De enige map waarin ik echt een hekel heb is Operation Metro vanwege de bottleneck bij B. Als je B hebt win je. Heb je B niet, dan word je afgedroogd. Daarnaast is het de enige map waar je continu doodgaat door RPG's, frag-rounds en noobtubes.

    Vraag me wel af welke maps jullie dan wel leuk vinden want zo zijn er, vind ik, ook genoeg schrale 'grote' maps zoals Strike at Karkand (A t/m E) en Tehran Highway.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Metro nog wel grappig omdat het per spawn best verschilt waar je het beste kan verdedigen in CQ. Als je bij C spawned kun je vanaf de roltrap achter B bij de poortjes verdedigen en het makkelijk dicht houden maar als je bij A spawned moet je het andere team eigenlijk helemaal de spawn in drukken om ze goed vast te zetten.

    Vind hem iig leuker dan Bazaar, de spawns om B heen makkelijk hem te makkelijk om te houden. Ook al kun je aan alle kanten naar A en C is het toch 9 van de 10 keer het team dat B het eerst in handen heeft wat wint.

    AL met al zit ik wel heel erg te wachen op nieuwe mappen maar niet zozeer op CQB

    Had liever een paar mappen a la Kharg Island en Caspian border er bij gekregen. Of op zn minst iets als Damavand peak. Dat is ook een lineaire en redelijk gesloten map waar je een team makkelijk op kan sluiten maar wel altijd vrij hectische gevechten

    Ik snap btw de haat tegen Tehran highway niet zo, veel mensen vinden die map maar niks maar ik vind de redelijk open positie van B met alleen de vrachtwagen als cover vaak voor wel mooie gevechten zorgen.
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Tehran highway niet leuk omdat het zo donker en grauw is... echt waar moest de zon schijnen zou ik het al leuker vinden. :9
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Strike at Karkand vind ik prima, vooral met 5 vlaggen, en Tehran Highway vind ik dus niks, maar dat noem ik ook geen grote map.

    Caspian Border vind ik goed, Kharg Island vind ik prima, en mijn favoriete map is misschien wel Gulf of Oman, want die is en groot, maar wel zonder lege vlaktes.

    Operation Firestorm bijvoorbeeld was beter geweest met 5 vlaggen waarschijnlijk, ipv 3 op een rijtje.Eigenlijk zouden ze er nog 2 moeten toevoegen. Je hebt daar ook 2 lokaties voor aan de andere kant van die weg, dus waarschijnlijk was dat ook eigenlijk de bedoeling. Dan was die map VEEL beter geweest.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja of nog 1 vlag erbij parallel aan B, zodat je meer een Kharg Island achtige verdeling krijgt.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup Firestorm is vehicle rapefest en meer niet. Infantery heeft daar echt niets te zoeken. Je verveelt je dood dan :+.

    Over tehran highway: Opzich is het geen slechte map in mijn ogen, maar ik beleef bijna alleen maar saaie potjes daarop.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik vind het ook een kutmap, maar 2 dagen geleden na veel connectieproblemen was dat de eerste map die ik weer kon spelen, en was dus bang dat de connectie er weer uit zou vliegen, dus ik ben gewoon volop over die map heen geragd, met mijn autootje alle 3 de vlaggen meteen gepakt, paar kills, en aan het einde van het potje had ik 17 kills, 4x dood, en iets van 4500 punten, wat voor andere misschien normaal is, maar voor mij was het een goede score :D

    Was ook zo'n potje dat het dan allemaal gewoon even goed loopt, dus net die shoot-out winnen, net bij een vlag komen wanneer er weinig tegenstand is, net een paar nietsvermoedende soldaatjes in de rug schieten, etc etc... :D
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik vind eigenlijk alle maps wel leuk om te spelen behalve Kharg Island en Caspian border. Gewoon te groot voor 12-12.
    Misschien komt het omdat ik niet graag in een jet of heli zit maar het blijft stuivertje wisselen op die maps.
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik kijk eigenlijk wel uit naar alle 3 de DLC packs. Ik speel graag infantry, maar soms speel ik ook alleen maar vehicles. Met mij vele gok ik. Dus totaaaal geen verkeerde keuze, vind ik. De release data voor de dlc packs vind ook volkomen redelijk. Je brengt niet ineens 20 maps uit en 24 nieuwe wapens en 10 nieuwe vehicles. Een zanger brengt toch ook niet 3 cd's tegelijk uit. Je spreid je content zodat je lekker veel verkoopt. totally legit. Ik bedoel, dat gebeurt oooooooooveral.

    De close quarters dlc is misschien ook een leuk dingetje die DICE wilde om het COD publiek aan te spreken. Zelfde argument als wat ik toen gebruikte waarom ze de map operation metro hebben gemaakt. Ze trekken die spelers toch op die manier aan en ze verdienen daar gewoon aan. Of dat ten koste gaat van de "Die-hard BF" fans gaat weet ik niet. Lijkt mij van niet want op dit moment heb je genoeg keuze als je vehicle play wilt (Als je B2K hebt).

    Nog 1 ding, het is DLC he. Volkomen terecht al had Dice heel 2012 niet gekomen met DLC en alleen een patch. Probeer het positieve er van in te zien. Ieder wat wils. + console private servers... ik zie veeeeel verbetering en veel nieuws.

    Kortom, ik kijk er erg naar uit.
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als er nog serieuze mensen zijn die leuk vinden om op hardcore te spelen (CQ, Rush, TDM) voeg me dan toe:) GT: Secure Lock
     
  20. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina