1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou die shit hard ownen met mijn M320 en shotgun. :+
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    http://archief.xboxworld.nl/news/17...lefield-3-bevindt-zich-in-certificatieproces/
     
  3. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel tijd voor wat nieuwe wapens en voertuigen een 2 persoons jet zoals i nde singeplayer lijkt me wel een mooie uitbreiding (dan kan ik als sucky piloot ook wat punten met een jet meepakken :)
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar ding wat ze echt moeten aanpakken en dat is meer mensen in een potje.
    Vooral de levels met jets/heli's loopt er bijna niemand op de grond en dat is echt TE saai.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Dat kan de huidige generatie consoles simpelweg niet aan, op pc kun je wel met 64 man spelen (32vs32).
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    I know daarom moet er maar een nieuwe xbox komen :9
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    18 vs 18 ofzo zou echt nog wel moeten kunnen, wat alweer stukje beter zou zijn!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :|

    Tuurlijk kan dat, moet je wel de helft van de physics en alle destruction en een deel van de animaties inleveren

    En de mappen moeten kleiner

    Er is nu eenmaal maar zoveel geheugen beschikbaar, het is kiezen of delen. Ik vind persoonlijk dat ze een goede keuze hebben gemaakt. Als iedereen meedoet en niet als een kleuter in de spawn staat te snipen of op een jet staat te wachten zijn er genoeg spelers, zelfs op de grotere mappen
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind Operation Metro nu al 1 en al chaos, Laat staan als je dat met nog meer mensen doet :p
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het grootste probleem ligt bij de bandbreedte die MS en Sony beschikbaar stellen voor networking. Meer spelers kost een stuk meer bandbreedte en ze laten maar zoveel toe. Ik weet de aantallen niet, maar dit is vast nog wel ergens te vinden.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Denk het niet hoor, bij MAG speel je met maximaal 128 man op een game.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Vrij grote maps, redelijke textures, weinig lag. Het is gewoon mogelijk.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Grootste probleem is de CPU van de 360. Ze zouden voor grotendeels de mappen moeten verkleinen, alle destruction moeten verwijderen en groffe aanpassingen aan ANT (uitbreiding op physic engine voor realistische character bewegingen) moeten maken om 64 spelers mogelijk te maken.

    Overigens zijn de meeste maps 2 á 3 flag locations kleiner gemaakt, dus dat verklaart waarom het met 24 man soms al chaotisch maakt. Om als voorbeeld Noshahr Canals te nemen, daarbij heb je op de PC 5 vlaggen tot aan het vliegveld. Dat vliegveld waar je ook tot aan rush komt. En jets natuurlijk.
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    MAG draait op een totaal andere engine. Een engine die helemaal custom made is voor de PS3, geen destruction en minder vehicles. Alles bij mekaar vind ik het alsnog erg knap gedaan met MAG maar het is appels met peren vergelijken.

    Als BF3 puur en alleen voor de X360 uitgebracht zou worden zou het theoretisch mogelijk kunnen zijn om met méér spelers tegelijk te kunnen spelen. Maar denk dat we dan alsnog een aantal dingen zouden moeten inleveren op grafisch gebied.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt wel wat voertuigen, maar veel meer emplacements. Verder kun je zelf dingen bouwen op de kaart. Neem aan dat dat ook kracht kost.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kost dat ook kracht, maar dan nog is het een totaal andere engine puur gebaseerd én geoptimaliseerd voor de PS3. Totaal niet te vergelijken met mekaar.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat weegt ook mee, maar het komt voornamelijk door de destruction en ANT. Verder komen daar nog de physics van onder andere particles, terrain deforming enzovoort bij.

    Dingen bouwen is gewoon object placement. Dat je dat zelf kan doen brengt misschien een hoger geheugen gebruik met zich mee.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeaww ik weet het niet hoor.
    Ik heb er geen probleem mee dat je maar max 12 vs 12 kan.
    Er valt altijd wel ergens iemand te killen te voet of in een voertuig.
    Bij de meeste maps is er in mijn ogen wel een goede voertuig per speler per m2 verhouding.

    Ik speel meestal cq dus weet niet hoe het in rush precies zit.

    Alleen dat ene level dat de amerikanen een vliegdekschip hebben en 2 van die landingsvoertuigen op het strand liggen (Kharg island volgens mij)
    Daar staan imo wel iets te veel voertuigen. 2 jets 3 tanks 2 heli's per side, als het tegen zit is daar niemand met de benewagen.

    Ik kom van cod maar deel 3 kan me niet boeie n, merk wel dat de funfactor van bf3 vele malen hoger ligt als die van cod.
    Scores boeien me niet, winst of verlies ook niet, als ik mijn team maar goed geholpen heb en lol heb gemaakt. Speel altijd met vrienden met de zelfde insteek.
    Ene map spelen we keihard voor de objective andere zijn we aan het kutten met soflam/jaflin of 2x stinger, of rondjes vliegen in jets/heli's
    Ach ik vertel nu dingen die jullie allemaal al weten, maar ik heb wel het idee dat er minder mensen ragen in bf dan in cod.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    MAG draait niet op dezelfde engine als dat Battlefield 3 doet.

    Tuurlijk, DiCE heeft zelf gezegd dat meer spelers wel kan maar dat gaat dan ten koste van andere aspecten.

    Heb totaal geen moeite met het feit dat er maar 12 man in je team kan. De gameplay is vaak al hectisch zat. Tuurlijk heb je ook je "rustige" momenten ... Bij mij is het in ieder geval gelijk daarna weer een compleet gekkenwerk.

    Ja, ik ben om. Battlefield 3 heeft het, IMO, dik gewonnen van MW3. Kom maar op met die Close Quarters, Armored Kill en End-Game! _O_
     

Deel Deze Pagina