1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lijkt mij dat je die namen gewoon te zien krijgt
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dacht ik ook maar volgens mij ben ik van de week ook in een Rush potje terecht gekomen terwijl ik op conquest zocht.

    Als dat de bedoeling is tegenwoordig dan ga ik wel weer met de server browser spelen :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    server browser doe ik al vanaf het begin. Wil zelf kunnen kiezen :)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yeeuh, op Colonel level 15 eindelijk mn eerste assault service star gehaald :+

    edit:// En SPM 600 gehaald \o/\o/\o/\o/\o/\o/ (Al ben ik dat morgen waarschijnlijk weer kwijt maar boeie, toch even gehaald)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Netjes, ik zit net op 300 :p.
    Ik zit nu trouwens op 388 knife kills, maar degene die ik probeerde in te halen zit nu al op 544, dus die is flink op me uitgelopen.
    Dat word weer hardcore knifeparty!

    Ik heb vanmiddag ook weer geprobeerd om over mn headshot record van 908,66 meter heen te komen.
    Ik zat ongeveer rond die afstand iemand neergeschoten, maar het was alleen geen headshot:'-(.
    Had er vanmiddag wel eentje van 356m en eentje van 408 op iemand die rende:cool:.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je de server met (A) aanklikt, dan kun je in het tweede tabblad de map rotatie zien.

    Verder is het gewoon makkelijk te zien aan de server naam en, als je alleen maar conquest op alle maps wilt spelen, dan zijn er altijd nog de EA-servers.(SERVER[servernummer] bijvoorbeeld 'SERVER103807'). Alleen dice servers krijgen deze wijziging.

    Quick match is QUICK match, dus die kiest een server voor jou, met de huidige map en gametype die jij instelt. Dus waarschijnlijk ook DICE servers die de nieuwe map rotatie draaien.

    Wil je dat niet, dan zul je de server browser moeten gebruiken. ;)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja precies, maar in de quick match selectie kun je (nog) geen onderscheid maken in de nieuwe map rotaties volgens mij

    dus als je kiest voor conquest kun je in een DiCE server komen die Rush en CQ door elkaar heen doet.

    Is geen ramp verder maar ik zou het wel makkelijk vinden als de nieuwe playlists ook gewoon te selecteren zijn in Quickmatch.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren met iNdie^ weer heerlijk kunnen vliegen in de jet :) Gaat me steeds beter af, sprokkel zo nu en dan boven de 2500 punten binnen, toch niet slecht denk ik! Ben daarom ook rete benieuwd wat er in de "Armored Kill" voor nieuwe jets komen.

    Vraagje;

    Wat is het verschil tussen ECM Jammer en IR Flares? IR Flares kan je om halve minuut schieten ... hoelang duurt dat met ECM Jammer en is het een verbetering t.o.v de flares?
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja waren paar mooie potjes.
    Wil jij opstijgen? Dacht het niet (Af en toe spawnrapen mag wel toch 8))

    Maar nu je Helicopter skills nog want dat is opstijgen en hard crashen :thumbs:
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawnrapen is voor pussys. Al helemaal met jets.

    Als er iemand in mijn team ook maar 1 keer bij het spawnen gekilled wordt door een jet of chopper, dan zorg ik er wel voor dat het vliegen in een jet een stuk minder leuk wordt voor ze. }:]
     
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er iemand vandaag de middag nog Battlefield gaat spelen, voeg mij maar toe ;)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ugh wat haat ik die zielige ventjes :emo:
    Noshar canals ook joh beetje achter het vliegdekschip blijven hangen. Trieste figuren zijn dat.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap die 'jochies' eigenlijk niet, wat vinden ze daar zo leuk of grappig aan? Zitten ze dan thuis te giechelen... :'-(
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niks van aantrekken, alle vlaggen pakken, en op het moment dat je alle vlaggen hebt alles uit de lucht schieten en terug spawn rapen :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo gemakkelijk lukt dat soms niet.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Soms niet, maar meestal wel. Dat soort types zijn meestal niet echt met de vlaggen bezig.

    Dus des te makkelijker zelf hun spawn in te drukken. Als het echt niet lukt even met de hele squad soflammen of stingeren
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Moet je wel in een squad zitten :+ Als ik in een squad zit roep ik ook gelijk spawncamper en pakt die andere gozer zijn soflam (ja hij speelt graag met sniper :p) en dan is het meestal een koud kunstje.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het alles behalve triest hoor, is gewoon slim zijn ;)

    Zelf doe ik het uitschakelen van een jet ook zodra hij probeert op te stijgen. Gebeurd andersom ook, de enemy doet het vaak zat. Goed, zovaak komt het niet voor ... een beetje piloot vliegt gewoon weg en maakt het mij ( of andere ) best moeilijk. Dog-fights nemen mij teveel tijd in beslag ... ik wil punten en ik wil winnen. Zo moeilijk is het niet om een Javelin / Stinger te pakken om de enemy weg te jagen, toch?

    Voor de rest bemoei ik me met alles zodra ik in een jet zit. Tanks, humvee's, andere jets, helikopters ... alles gaat kapot.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, ale je alleen je eigen base hebt om op te spawnen word het wel ineens veeeeel lastiger.

    Maar niet in een squad zitten moet je sowieso nooit doen in BF. Ook al zijn er geen vrienden online, pak gewoon de beste squad in je team waar nog een plekje vrij is en ga samen spelen.

    Teams met teveel loners winnen volgens mij nooit wat in BF
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Goh wat slim zeg :emo: Als je zulke dingen gaat roepen, raak ik alleen maar verdrietiger. Het is een spel en bedoelt om plezier te hebben. Niet als een zielige kneus achter de tegenstanders spawn staan wachten tot er een jet/heli spawnt.

    Ik kan in ieder geval de fun of de slimmigheid er niet van inzien.

    edit: @dell: Ik bedoelde meer een squad waarin ik met mensen zit waarmee ik kan communiceren. Squad zit ik altijd in.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012

Deel Deze Pagina