1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Waarom zou het niet kloppen? Shotgun=spread, dus de kans dat je meerdere mensen raakt is groter.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind het een rare manier van rekenen. Het is of raak of niet dus kan nooit meer dan 100% zijn wat mij betreft.

    Maakt niet uit of je soms 3 of 4 of 12 man tegelijk raakt. Dat zou gewoon als 1x raak moeten tellen
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat er betere assaultriffles zijn dan de FAMAS eerlijk gezegd. En in het echt heeft een FAMAS ook 25 bullets dus et is wat logischer eigenlijk. Ben et wel eens met die 1gig patch. Echt fuckin irritant dat je zo'n grote patches nodig hebt voor een game.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk btw dat het niet zo'n vaart zal lopen met die Unlock bundles,

    wtf die prijzen :+ 40 euro voor alle unlocks

    Het spel zelf is volgens mij nog goedkoper

    http://www.eurogamer.net/articles/2...iger-woods-13-dlc-costs-48-on-ps3-store-today
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een van de belachelijkste dingen op de Xbox ooit gezien. Wát een prijzen :eek:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd, ik zou die Air vehicle unlock bundle nog wel overwogen hebben als het laten we zeggen 120 of 240msp was maar voor 10 euro steken ze het maar lekker waar het zonnetje niet schijnt :+
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die €10 binnenkort besteden aan Trials Revolution ja!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou idd, of een andere XBLA topper van 1200 punten. Is toch van de gekken
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dat is voor alle kits 1200 punten...

    en daarbij nog wat extra camo's die niet al in de game zitten

    Dus een cosmetisch extraatje voor de hardcore.

    Dat is wat anders dan per klasse een tientje vragen voor de unlocks
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jij de prijzen hierboven ook nog niet gezien?
    Bij BC2 krijg je voor 1200(P) (= €12) alle kit unlocks, hier krijg je dat voor €28. 8)
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ok, daar heb je een punt. Maar opzich ben ik wel blij dat de prijzen hoog zijn. Dan zijn er minder mensen die die bundles ook daadwerkelijk kopen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    BF4 krijg je per klasse maar 1 wapen en is de rest DLC a €9.99 per wapen. Scopes zijn aan te schaffen voor €3.99 per stuk en Camo's voor €2.99.

    En voor €99 kun je een extra Jet kopen die niet kapot kan

    Mark my words :+



    Dat is wel een beetje waar maar het slaat gewoon helemaal nergens op.

    Als ze nieuwe spelers echt zo graag een kans willen geven geef ze dan gewoon de eerste keer dat ze online gaan de optie om bijvoorbeeld voor 1 kit alles te unlocken of bijvoorbeeld 5 wapens naar keuze te unlocken.

    Of geef ze het laatste wapen uit elke kit als optionele gratis unlock.

    Dit is puur en alleen geldklopperij en niets anders.

    En dat valt van EA niet tegen want die doen niet anders maar van DiCE wel.

    Je kan van BFBC2 zeggen wat je wilt maar over het algemeen werd dat fantastisch ondersteund met gratis nieuwe mappen en 1 hele dikke uitbreiding die zijn geld dubbel en dubbel en dubbel en dwars waard was voor 1200 punten.

    En nu krijg je voor dezelfde 1200 punten IPV een hele nieuwe setting + nieuwe wapens + nieuwe mappen + nieuwe unlocks enkel en alleen de al in het spel aanwezige unlocks voor een bepaalde klasse van vehicles unlocked?

    Gekkenwerk
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Een aantal wijzigingen zijn gevonden in de PS3 patch die NIET op de patch list stonden:

    http://mp1st.com/2012/03/28/a-list-of-unannounced-ps3-battlefield-3-patch-notes/

    Op de anti-aliasing optie na (dat was een specifiek probleem met de PS3 ) kunnen we deze wijzigingen ook op de xbox 360 verwachten.

    Overigen komt de PC patch morgen. De xbox 360 patch laat op zich wachten. :{
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een hoop welkome tweaks. Binnenkort weer vol aan de BF3 dus!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf waarom medals veranderen? Ik zit nu op 34 nemesis ribbons, krijg ik hem dan gelijk? Wel jammer dat ze het steeds noob vriendelijker te maken. En die kansloze prijzen zijn ook echt te gek voor woorden. Vuile EA eerst met ME3 het einde als DLC brengen en nu dit. =( waar houdt het op.
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    Shotgun is zoiezo voor close combat. Niet om mee te snipen. Die frags rounds hadden ze gewoon eruit moeten halen want het verziekt het spel net als in mw2 met de noobtube. Denk dat veel mensen hem liever niet meer zien dan generfd.

    Ik snap btw niks van most populair playlist... Die maps ? :confused: die game modes ? :confused:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heel veel tweaks waar ik vrolijk van word :)
     
  20. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me af of ze de spot van een squadleader nog een keer gaan fixen door ze boven elkaar te zetten i.p.v. naast elkaar. Als een squadleader nu gespot wordt heeft hij een voordeel t.o.v. een squadmember, omdat je moeilijker kunt zien waar hij zich precies bevindt.

    Eindelijk \o/
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012

Deel Deze Pagina