1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    oops het is maar 25 service stars voor de sks :F:
    Voor mijn speelstijl (agressive recon) vind ik het een comfortable wapen.
    PKA-S (holo) + foregrip + supressor + flanken = :D

    AN-94 voor de gein eens mee geexperimenteerd and I love it so far.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een noobs spelen dit spel. Net op Firestorm gespeeld, 5de geworden 5-2 met 3000'ish punten.

    Maar ik kwam steeds dezelfde sukkeltjes op het dak tegen die totaal niet om zich heen keken en steeds door hun vriendje in de heli daar naartoe werden gebracht. Heb al geen zin meer om te spelen. :+:9



    Edit:

    Sta nu 1ste, 5-1, 1710 punten. En opnieuw dezelfde noobs die te dom zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wow, je bent wel echt een pro zeg:{
     
  4. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien probeert hij wel te zeggen dat hij zelfs met zo weinig punten bovenaan stond.
    Waarom meteen weer zo'n negatieve opmerking?:confused:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is wel irritant hoor, als de tegenstander zo zwak is dat je met 3 kills en een paar vlaggen pakken gewoon bovenaan staat.

    En dus 80% van de tijd geen ene zak te doen hebt
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik zo leuk vind aan bf3, is dat je niet eens echt goed hoeft te zijn om lol te hebben! Ik ben bv een medic en zorg dus steeds voor revives en health doosjes.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een manier van lol hebben die nog wat bijdraagt aan je team (en dus ook aan het spelplezier van je tegenstanders). Maar je zou ze de kost moeten geven die alleen maar bijvoorbeeld in de spawn staan uit te proberen hoe hoog ze een jeep kunnen lanceren met C4tjes.

    Afgelopen zaterdag tegen een clan gespeeld die alleen maar liepen te kutten en dus ook allemaal van die potjes waar je met 5 kills bovenaan eindigd.

    Is echt geen zak aan. Zodra wij meer vlaggen dan hun in handen hadden gooiden ze het bijltje er bij neer en niet meer voor de objective spelen. Slappe hap vind ik dat
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is de laatste tijd ook hip om je jeep vol c4 te plakken en dan in een tank te rijden. Best effectief maar wel iritant :p
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Was in BC2 al hip :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ghehehe dead man's jeep }:]
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het altijd wel leuk als je die Jeep-rijders nog hoop geeft dat ze je pakken ... op het laatste moment met één geplaatst tank schot de boel opblazen ... heerlijk :+

    ... om dan vervolgens één jeep in je hol te krijgen *zucht*
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja i know dat het in bc2 ook al hip was maar in het begin van bf3 tot paar weken terug heb ik dat geen 1x gezien in nu doet bijna iedereen het ;)
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben geen pro.:'-(

    Ik vond het niveau gewoon bedroevend en helemaal niet leuk om te spelen. Ik speel liever een spannende pot met de kans dat ik helemaal word afgemaakt dan dit. :9 In het 2de potje begon ik op 2 gasten te schieten op een paar meter van hun en nog altijd zagen ze me niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Leuk om eens voor de grap te doen maar totaal niet effectief. 1 keer gespot worden en iedereen ziet dat je volgeplakt bent met explosieven. 1 granaat, RPG of noobtube in je richting en je bent klaar
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, klopt ... heb vaak dezelfde gasten die het doen. Is best komisch om te doen hoor ... zelf met iNdie^ ook geprobeerd :)

    Je ziet jammer genoeg telkens dezelfde op je af komen en dat dan 3 keer. Gek genoeg krijg je hem de 4e keer altijd in de achterkant van je tank.

    "Komt hij nou wel die van die kant?"
    *wacht 30 seconde*
    "Nee, toch niet ... of zie ik daar nou? Nee, zag niks daar"
    *blijft toch 30 seconde kijken"
    "Nee, hij komt niet. Goed, dan rij ik maar ver..."
    *ontploft d.m.v C4*
    God-NONDE-JU!

    ... ja, zo gaat het ongeveer :+
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik haat het echt dat tanks met de update na 1 Javelin disabled zullen zijn. :mad:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wees blij dat het nog een "disable" is...



    :+

    Vind het prima zo. Eindelijk meer team-work om echt in een tank te kunnen ownen.

    Alhoewel wij XBOX360 gebruikers gewoon gescrewed worden door EA momenteel ... dat die patch onderhand is komt zeg.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik ook wat te snel, 1 Javelin + 1 RPG was prima. Dwingt ook wat meer tot samenwerken
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... fucking kak ook.

    www.twitter.com/zh1nt0

    Lees even wat hij zegt over de 360 patch. We krijgen hem waarschijnlijk niet deze week, maar de week daarna. Bah. Stiekem hoop ik aanstaande donderdag.
     
  20. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de 25% damage die javelins doen anders maar schraal. Je hebt ze allemaal nodig om 1 tank te slopen, dus als iemand tussendoor repairt krijg je hem niet eens kapot. Bovendien kun je straks ook sneller rijden met een disabled vehicle, dus misschien valt het wel mee.
     

Deel Deze Pagina