[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat betekent dat de patch deze week dus klaar is en dan door het totaal omslachtige, ouderwetse en achterlijke certificatiesysteem van Microsoft moet gaan. :emo:

    Microsoft, leer nou eens wat van Steam. |:-|:-|:-
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen ik heb wel een andere gameplay nu ik die playlists speel
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik niet want ik gebruik nu de server browser maar weer om CQ servers te zoeken :+

    Blijf het raar vinden dat de zoekopties van Quick match op geen enkele manier laten filteren in de nieuwe playlists
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Steam? Dat leuke programma wat de credit-card gegevens van ongeveer 50% van de gebruikers op internet liet belanden? :+

    Volgens geruchten houd Microsoft de patch bij zodat DiCE kan werken aan kleine aanpassingen. Want er schijnen wat bugs te zijn geweest bij de release van Patch 1.4 ( de laatste dus ). Als dat zo is, prima zaak van Microsoft. Ik wil gewoon vanaf dag 1 knallen zonder alle irritaties.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, andere programma's zijn nooit gekraakt, het PSN is ook erg veilig. :emo:

    Eigenlijk, is creditcard überhaupt wel veilig te noemen? Een simpel nummertje dat wanneer het op straat beland (een risico dat bij elk programma, hoe veilig dan ook bestaat) het meteen toegang geeft tot iemands geld. |:-

    En de alternatieven zijn ook o zo geweldig, Origin anyone? :+

    Ik doelde op het feit dat bij Steam een developer niet een week hoeft te wachten totdat hun patch online geplaatst wordt. De developer upload de patch en hij staat online.

    Dat certificeren is onnodig en vreselijk ouderwets. Net alsof je een developer van een game niet kan vertrouwen, alsof het stiekem hackers zijn die een xbox virus maken. :emo:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En daarnaast zijn patches op de consoles voor veel spellen al enorm gelimiteerd in grootte en hoeveel je er mag plaatsen. Alleen de giganten krijgen vrij baan.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ben ik niet met je eens. Microsoft houd zn netwerk streng in de gaten en stelt zeer strenge eisen aan alle conten (dus ook patches)

    Niks op tegen wat mij betreft, dat het daardoor soms wat langer duurt is niet meer dan logisch Quality control kost tijd
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De vraag blijft "wat" moeten ze dan in de gaten houden? Dat er weinig vastlopers zijn? Nou ik ken genoeg 'instabiele' games die om de haverklap hangen.

    Plus, Quality control over een game is de verantwoordelijkheid van de developer, niet van de console ontwikkelaar. Maar goed, dat is mijn mening.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ik vind het wel prettig als de platformhouder niet alle ontwikkelaars gewoon op hun blauwe ogen gelooft.

    Als het kut is word in eerste instantie Microsoft er op aan gekeken. Dus dat zij een zo hoog mogelijke standaard proberen te forceren snap ik volledig.

    edit:// Toch zal er in BF3 altijd 1 irritatie blijven die niet weg te patchen valt. Dat je soms echt in een kutteam zit :+ Net 8200 punten op Seine crossing met 2 flag attacker ribbons en nog verliezen we hem omdat de helft van het team alleen maar binnen zit :mad: k*tnoobs
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Whoehoe, morgen is de patch er voor de xbox360 spelers, ik ben benieuwd.

    EDIT: Voor het volledige.

    Iemand enig idee hoelaat de patch bij ons komt?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Postbode komt hem toch brengen? :9
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Meestal word om 14:00 de Marketplace en content gepushed door MS. Verwacht rond die tijd wel reacties van jullie!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur toch?
     
  16. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Dat denk ik ook niet nee :+ Wel triest eigenlijk, 5000 kills met het noob-wapen.

    EDIT
    Ben heel benieuwd naar de patch. Best zin om te gaan knallen ... wanneer gaat het nou gebeuren voor de 360? 11:00? 14:00? Snap geen hol van die tijden. Screw you time-zones! Vanavond maar gelijk is even kijken wat ik kan doen met de Rent-a-Server. Kan ik wat maten leren vliegen. Altijd handig natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    11 tot 3 ja zoiets.
     

Deel Deze Pagina