Ik start net BF3. Dan kreeg ik een scherm dat er een update is dus ik klik op OK, er wordt iets geïnstalleerd (was duidelijk niet de 1GB update want hij was klaar binnen de minuut). Het spel start opnieuw op, ik duw op start en ik krijg een pop up scherm voor de 1GB update. Er zijn 5 opties "overview" "rent a server" "confirm purchase" "usage restriction" "cancel". Ik klik op confirm, er staat dat het een gratis download is. Klik op "ok" en dan krijg ik de melding dat de update niet beschikbaar is. :{ En nu kan ik dus geen BF3 spelen... heeft iemand dit ook?
Wss zijn ze bezig met de update erop te knallen probeer het later eens opnieuw of verwijder je cache eens en probeer het nog eens.
Als meerdere er last van hebben, werkt het gewoon nog niet. Cache verwijderen kan je door naar instellingen te gaan>storage> Y > Cache legen.
Stelletje napraters die gewoon gezeik van de PS3 en PC spelers lopen te papegaaien. Altijd dat gehuil als er wat veranderd (en als er niks veranderd) word ik een beetje flauw van. Steek er eerst nog eens 20 uur in, kijk naar de nieuwe balans en vorm dan een mening!
Ik ben wel benieuwd naar de invloed van meer suppresion effect. Maakt het imho nog meer een positiespel dan een kwestie van de snelste reflexen
Zie het zo; Battlefield 3 probeert zich al vanaf oktober 2011 te verkopen als de meest realistische shooter ooit. Met de nieuwe patch ( waaronder de suppresion, one-hit-tank-kills e.d ) word dat waarschijnlijk nog waar ook. Heb nog nooit een die-hard gezien ( in een oorlog ) die niet cover zoekt als er op hem geschoten word. Ben benieuwd. Merk het vanavond allemaal wel. En als mensen gaan zeiken over de OP-guns zoals Wahlberg aangeeft adviseer ik ze allemaal om lekker COD te blijven spelen of te gaan spelen. Stel zeikers...
Dan heeft DiCE zeker nog nooit van ARMA II gehoord? Maar vind het wel een leuke toevoeging, hoe meer onderscheidende gameplay hoe beter. Kan niet wachten om vanavond een bloedbad aan te richten onder de spelers die zich normaliter met hun MAV ergens op een dak verstoppen
Oh, iets te snel gelezen. Sorry. :b: Download is nu klaar, eerste dat ik ga doen is een auto zoeken en claxonneren.