Suppression effect is wel cool, is inderdaad veel realistischer. De 1 on 1 gevechten leken me wel langer te duren, aimen ging iets minder maar niet slecht of zo. Moest meer moeite doen om hem te killen, normaal ben je dood voordat je het weet. Speelde net op metro, kwam er laat in en eindigde 5de met 12-9. Foutmelding was opgelost, je kunt het gewoon downloaden nu.
Heel fijn, ik heb hem ook gedownload, en volgens mij werkt alles gewoon. Alleen blijft mijn xbox de melding geven dat de 'huur een server- update' gedownload is. Om de 2 seconden hoor ik dus die klik. En xbox restarten heeft ook geen zin. Hoop dat het vanzelf nog weg gaat...
Heeft er al iemand een server gehuurd? Welke opties krijg je te zien? Enig inzicht in waar de server die je huurt zich bevind?
Damn, toch wel pittig. Ik zag net iemand schieten op een teammate, ik knal op hem, begint iemand anders op mij te schieten waardoor mijn zicht blurry wordt en ik niks meer raak en sterf.
3 maanden dacht ik? je kunt nu ook gewoon quitten nadat het spel gedaan is wanneer je al je punten krijgt
Hmm dus je krijgt alleen een keuze uit 'Region' Vind ik jammer, ik had graag gewoon uit lokaties kunnen kiezen. Zit niet echt te wachten op een server in zweden of spanje... maar probeer het wel even uit vanavond
volgens mij is het 2000 punten per maand dus 2 maanden. Maar ik neem er eerst 1 voor een week , kijken hoe het bevalt. Je kan altijd nog je bestaande server verlengen. Je kan alleen niet switchen van region maar dat hoeft toch niet
Kan iedereen de server joinen of kan je hem bijvoorbeeld ook op invite only zetten? 90 dagen is 4800 points
Is die supression nu echt key ? want dat zou wel echt cool zijn. Aangezien mij dat super realistisch lijkt ?! bijna patch binnen, ga zo gelijk ff checken. Ik zag laatst aantal gameplay filmpjes van "pro's" en ik moest echt lachen. ADS FTW. Toen ging ik gisteravond zelf ff ADS FTW en was echt te makkelijk.
Zou wel heel schraal zijn als je een server huurt en niet al je maten kunnen erop spelen omdat hij vol zit. Ik neem aan dat ze dat met een password doen
Je kan sowieso VIP's aanwijzen die voorrang in de queue krijgen en mensen kicken. Dus een paar vrije plekken zijn zo gemaakt