1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of ze zijn nog niet Live ofzo maar bij mij zijn Europe en Asia greyed out bij het kiezen van een regio
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien is het even wennen, maar dat frags (dus HAND granaten niet frag rounds) zo zwak waren geworden vind ik wel een beetje lame zeg. Je hebt nu bijna twee frags nodig om iemand te killen. Daarnaast is de Famas wel een erg bagger wapen geworden gaat bij het schieten zelfs met heavy barrel zwaar omhoog, realistisch? ja zal vast maar kwa gameplay handig, nee!. Het is niet anders, maar ik vond het goed hoe het was, als ik zo vrij mag zijn om dat te kunnen zeggen.

    Daarnaast is die server browser nu al helemaal een chaos geworden, met team servers, random shit die ik niet wil ik wil gewoon RUSH niet om en om, ze flikkeren gewoon alles door elkaar heen en nee het helpt niet om het te filteren want die conquest blijft er gewoon tussen staan.
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je rush, en alleen rush wilt hebben, moet je een EA-server zoeken: 'SERVER[servernummer]'. (bijv. SERVER10382)

    EA servers draaien exclusief een gametype op alle maps.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat weet ik. :) Alleen die zijn er nog maar amper, en worden helemaal weggedrukt door die andere servers met die random shit erin.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook al servers met 1750 tickets gezien. :+

    Tja, dan wordt het zoeken. Gelukkig kun je wel servers in favorites gooien. Ik weet niet hoe dat bij rush zit, dat heb ik nog niet gechecked, maar de meeste custom servers bij conquest draaien die gametype wel exclusief.

    Misschien een feature request: een optie in de serverbrowser dat hij alleen servers toont die exclusief een gametype draaien, alhoewel dat technisch misschien lastig is omdat hij dan alle playlists van alle servers moet controleren. Met duizenden servers is dat zelfs voor de master server lastig. Of ze moeten een database bijhouden van servers die gecreëerd zijn.

    Of misschien een optie om alleen DICE en/of EA servers te tonen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste moet makkelijk kunnen

    vind het wel enorm kut dat ik geen server kan huren, hoop dat ze die limiet snel wat ophogen
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoelang deed je over zoveel tickets?

    Edit: en het speelt trouwens goed. Wel erg veel veranderd merk ik al snel, maar zeker niet ten nadele van iets. Nu met aparte servers heeft het eindelijk WEL nut om servers in je favorieten te zetten :) Dat vind ik juist mooi, heel veel verschillende dingen en dan je eigen playlist samen stellen ipv maar iets randoms joinen omdat het allemaal hetzelfde is.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  8. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer tickets vind ik ook wel leuker. Ik speel liever een potje van 30 min en echt volle oorlog dan die lame potjes van 10 min, en dat de hoogste kill score 10 is ofzo. Ik speelde net op operation metro 700 tickets. ik had 42 kills en 25 deaths. Wereld van verschil met potjes die ik speelde voor deze patch shit man. veel leuker.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Gaan ze ook doen. Ze hebben al gezegd dat ze het limiet laag houden de eerste paar dagen en het dan langzaam maar zeker ophogen.

    Anders gaat iedereen meteen servers creëren, dan vallen alle servers weer uit door de vele requests tegelijkertijd.

    Plus, DICE/EA moet die servers hosten. Capaciteit verhogen gaat niet zomaar. ;)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm jawel, is allemaal VPS dus dat kan met het tempo dat wij het bij EA kopen ingekocht worden. Stelt geen ruk voor
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Mja, dat klopt opzich wel. Ze zullen er vast wel een reden voor hebben. Zal wel meer te maken hebben met het feit dat elke idioot anders een server huurt. :p

    Vanavond toch maar eens op zoek naar een 7500 ticket server. :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze zullen wel een strakke gecontroleerde uitrol willen doen en dan langzaam opbouwen maar ik had niet verwacht dat Europa en Azie (??????) om 19:00 al uitverkocht zouden zijn.

    Morgen weer een kans, denk dat er veel mensen een servertje voor een dag hebben gehuurd om even uit te proberen
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee ik zat verkeerd :x 750 maar :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat net in een 400 ticket server, vind er geen zak aan. Binnen 3 minuten het andere team de spawn ingedrukt op Kharg Island en dan zit je daar maar te wachten tot de teller afloopt.

    Lijkt me ook niet goed voor de SPM :+

    Zodra ik een server heb ga ik juist minder tickets doen zodat het hopelijk meer een rush word naar de objectives en het tempo er in blijft
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe werkt dat server hosten eigenlijk; als jij je xbox uit hebt staan kunnen we dan niet op de server spelen?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee joh, je huurt een dedicated server van DiCE

    Jij betaalt dus jij bent admin en mag alles instellen maar je server draait gewoon ergens als een VPS in een hostingcentrum en is 24/7 online

    zou een mooie boel worden als ik moest betalen om op mn eigen lijn een server te hosten :+
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha beter werk! Echt blij met deze update, biedt gewoon weer zoveel meer vernieuwing en tel daarbij server huren en binnenkort de eerste DLC op en we kunnen weer maanden vooruit. :D
     
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Zo net me eerste paar potjes gedaan na de update en ik heb het gevoel dat het op 1 of andere manier veel drukker is dan eerst.
    Maar zo in eerste opzicht bevalt het me wel.

    Vriend van me heeft een server gehuurd en je kan gewoon zelf aanpassen of je nou een Private, Ranked of unranked server wilt.
    Je kan echt bijna alles aanpassen.

    Je kan als owner van de server mensen admin rechten geven (deze kunnen dan ook heel de server aanpassen enz) en ze VIP status geven (dus als de server vol is word er gewoon iemand gekicked als een VIP joined).

    We hebben natuurlijk eerst even zelf fun gehad met de server en toen op ranked gegooit en 200% tickets.
    De server was binnen no-time vol.

    Voor de gene die leuke CQ server zoeken met dus 200% tickets join dan:
    200% Tickets Battlefield 3 Ranked Server [076]
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha ik speel nu Rush op Firestorm en wat duurt het lang voordat iemand die M-Com armed:lol:

    Ik zie echt iedereen overal, door elkaar rondlopen. Best een leuke game.

    Speel nu ff met de AsVal ofzo, heeft geen last van recoil.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Pfff, ik heb echt veel moeite om goed te aimen. Het duurt veel langer voordat ze sterven, ik lig ergens verstopt en zie ze komen, begin te schieten (geen scope) en het lukt me gewoon niet. Ik heb teveel last van recoil. Normaal lukt me makkelijk en dan hebben ze het niet op tijd door.


    Edit: Door dat ene filmpje waar het over supression ging heb ik wel geleerd dat het nuttig is om je gewone wapen te gebruiken. Heel effectief als je op iemand aan het schieten bent.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012

Deel Deze Pagina