1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken haast geen enkele map nog, dus ik kan geen goede sniper spots vinden. Bij BFBC2 wist ik altijd wel waar ik goed kon snipen :'-(. Ik capture nu zo veel mogelijkg ewoon.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook een veel betere manier om snel te levellen en de mappen te leren kennen
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu als een sniper met een shotgun, omdat ik die UAV wil unlocken en een van de laatste snipers. Helaas lukt snipen niet zo goed als bij BC2.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Aan die UAV / MAV heb je geen hol. Je spot enemies, klopt ... maar als je in een squad zit die er geen kut mee kan schiet het ook niet op.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De shoot-outs in Grand Bazaar zijn echt fantastisch _O_.
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb ook echt weer zin om BF op te pakken. Eens kijken of de pasgeboren kleine man een beetje wil slapen dit weekend dat papa weer ff lekker kan knallen.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De kleine man gewoon als spotter gebruiken!

    [​IMG]

    Gefeliciteerd hoor! :)
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Nice, Gefeliciteerd!!

    Net even snel een banner gemaakt voor de 076 server :b:
    [​IMG]
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook!

    [​IMG]

    :+
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Delphi, hoe snel maak jij wel geen kills? 8) En je accepteert me friend request niet, sad me.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel nu ook BF3. Ben nog maar level 3. Ik ga ben nu de back to karkand update aan het downloaden en dan kom ik ook even op de server van rampage.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand tips hoe je met de 12x scope moet richten op je Sv89 (oid)? Bij welk afstand richt je met welk streepje?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo snel mogelijk :D

    En stuur nog maar een keer, ik krijg sinds ik die server heb heel veel friend requests dus ik zal m wel geannuleerd hebben :+
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Na 35 dagen geen BF3 vandaag weer eens gespeeld. Kreeg eerst een update van 127 MB ofzo en toen dacht ik klaar te zijn, moest ik daarna nog 1.02 GB downloaden 8).

    En wat is het wennen zeg, echt een hele hoop improvements en ook wat dingen die ik minder positief vind. Het repairen van een tank duurt een eeuwigheid en disabled ben je zo. :9 Het rennen etc gaat vloeiender en het is wat realistischer qua recoil/supression etc, dat is wel toffer.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, wat een bagger potje. We zijn compleet ingemaakt.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat je hele team naar B stond te kijken toen ik een spawn point op A zette :+ En niemand zich omdraaide toen wij vanaf A begonnen te spawnen.

    Je moet ook proberen om tussen de rondes door naar het team waar ik in zit te switchen, en als ik er niet ben naar het team waar Excellentvirus in zit

    Nu eerst maar s ff eten
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe switch je van team?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waar je ook van squad kunt switchen.
    Daar staat onderaan de optie 'Switch Team'.
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    True. Maar de maximale afstand van stingers zijn wel een stuk korter geworden. Heft mekander een beetje op.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tanks zijn inderdaad geen rijdende bunkers meer. 1 Soflam + javelin boven op je koepel en je bent disabled. Vind ik wel prima want de tanks moeten ook rond racen om de infanterie te ondersteunen en niet andersom

    Vind ik ook wel een leuke tweak. Als een piloot zo dom is om in de buurt te blijven maak ik nu in mn eentje met een stinger wel een kans. En voor de piloten is het ook niet heel vervelend denk ik want je bent zo buiten de range

    edit:// zit ik even te kijken wie er op dit moment in mn server zitten zijn het vooral amerikanen :mad: Ik huur juist een server zodat ik niet met een kutconnectie hoef te spelen of in amerikaanse lobbies terecht kom. Waarom the fuck filteren die lui niet lekker op hun eigen regio.

    Of nog mooier, waarom kan ik geen max ping instellen in de server settings. Die optie krijg je op de pc vaak wel , zou ik ook graag op de xbox zien
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012

Deel Deze Pagina