1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan kapot met C4 (stuk of 4-5), mortars of repair-tool, heb ik gelezen. Die bij Kharg Island in elk geval.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Je kunt toch helemaal niet in een vijandige basis komen, dus dan kun je toch ook geen C4 plaatsen?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Moest je BF BC I eens spelen, zeker met AntraXxX aan de andere kant. 8) Zat ik een keer in een goed team, kreeg je dat erbij. Los van hem heb ik met die game ook zat spannende potjes gehad. Ik deel je mening wel dat het in deze titel nogal uit elkaar ligt.

    BF 4 dit jaar misschien beter? Geruchten over een aankondiging na aanwijzingen schijnen er al te zijn, maar ik wacht dan wel op de officiele verklaring en wat we kunnen verwachten.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet, ik verwacht eerder MoH 2 dit jaar en dan volgend jaar BF4 of 3.5

    Hoop nog wel op wat dikke uitbreidingen voor die tijd
     
  5. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt xbox live soms eruit.Heb wel gewoon internet maar geen xbox live
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    BF4 verwacht ik inderdaad totaal niet dit jaar. Gewoon nog 1 of 2 DLC's dit jaar, dan vermaak ik me dit jaar nog wel.
    MoH2 zal denk ik wel komen dit jaar.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    1 ticket verschil heb ik laatst nog gehad gelukkig gewonnen. \o/
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    bij mij doet ie het gewoon
     
  9. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ff modem en router gereset.Hij doet het weer.Vreemd
     
  10. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij dat level kun je als verdediger in die AA terecht komen. Ik heb er meerdere filmpjes over gezien, inclusief klachten dat EA dit moest fixen.

    En dan dus de oplossing: http://www.youtube.com/watch?v=jFFZIS17YX4
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol 4 minuten er over doen om hem te killen, en hij kon de 6 C4's ook nog gewoon af laten gaan toen hij respawnde maar goed.

    Hoe slecht het ook klinkt, ik ga dit morgen ook gewoon eens proberen, onder het mom van 'nu het nog kan'. :+
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha, net zo'n lekker potje gespeeld @ grand bazaar. Die ene tactiek met vallend puin toegepast en heb 2 à 4 mensen zo kunnen killen. Ander team kon echt niets doen, mijn team speelde ook nog eens heel goed en iedereen hielp elkaar met ammo/revives/health. _O_\o/


    Ik speel trouwens ook zonder scopes, ik aim gewoon beter zonder te moeten inzoomen.
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan nu al niet meer. Dat filmpje is nog van vóór de update. Toen kon je nog idd als vijand zijnde op het vliegdekschip komen en eindeloos in die AA bivakeren (zelf ook een keer gedaan :+). Nu krijg je 10 sec. om daar weg te komen. En terecht :)

    Tevens kon je toen nog niet C4 af laten gaan nadat je dood was gegaan (correct me if i'm wrong).
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef dit jaar nog geen nieuwe bf. Laat ze daar maar lekker aan werken in the back. ondertussen wil ik nog wel 1 a 2 uitbreidingen voor bf3 dit jaar. Eventueel B2K style, en anders a-la bfbc2 vietnam. Snap je. Alleen dan 2143. Met de frostbite engine moet dat geweldig worden. ik ben trouwens ook benieuwd naar generals 2 met de frostbite engine.
    en btw, komt er nog battlerecorder ? ik zat gister potje te spelen en er gebeurde shit jongen niet normaal, michael bay film. Soms zie ik zo'n montage voorbij komen en dan denk ik zonde dat er niet een theater mode is. had echt tof geweest in bf3
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Theater gaat er denk ik niet komen. Lijkt mij ten minste ten koste te gaan van andere dingen als je zoiets toe gaat voegen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, kost best wat geheugen zelfs als je het niet echt opneemt maar alleen in-game data onthoud zoals bij Reach
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Soms kom je echt rare dogtags tegen, zo kwam ik laatst eens colonel rank 9 tegen met iets van 310 flying hours. Hoe dan 8). Ik ben colonel rank 16 met 153 hours.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben colonel 4 ofzo met max 20 uur :p?
    Nja je hebt van die mensen he :emo: spelen alleen maar voor de voertuigen. Ik ga echt niet als een faggot lopen wachten op de Heli/jet. Geef mij dan maar een tuktuk om rond te racen :+ wat heb ik gelachen met dat ding in vietnam.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En ik ben colonel 10 met 111 hours (totaal) maar niet iedereen heeft een spm van boven de 550 :+

    Is gewoon een prutser geweest die de hele tijd in Jets geen punten zit te halen
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe gewoon waar ik zin in heb :thumbs:. Snap ook niet dat sommige mensen bv. enkel sniper klasse spelen of met voertuigen rondrijden. Ja dan ben je goed bezig._0/
     

Deel Deze Pagina