1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Een beetje? :)
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel nu voornamelijk Rush en ontdek maps of plekken op maps waar ik nog nooit ben geweest. *):9
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rush speelt ook heel anders.

    Pff wat een easy potjes bij delphiki in het team zeg 8)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik deed anders niet zoveel , t was vooral die jongen in die LAV-25 die op Noshar canals zo goed bezig was.

    Maar statistisch gezien heb je wel ruim 80 % kans om te winnen als je in mijn team zit :+
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Na de patch presteer ik geen reet meer. Net een game op Grand Bazaar, schiet een clip op een vijand die OP DE GROND ligt... gaat hij niet dood. Sterker nog, hij staat op en knalt mij dood. Doe ik wat verkeerd?

    Dan let ik ook nog is goed op of ik niet supressed ben.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gave twist aan Conquest is dat je nu moet staan om een enemy vlag te veroveren!
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Klinkt als lag. Probeer anders een andere server met region Europe.

    De laatste tijd is er sowieso meer lag aangezien het veel drukker is.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel op mijn eigen European Region server. Heb zelf een 120MBPS verbinding dus lag lijkt me heel sterk. Het is sinds de patch gekomen ... dat supression heb ik nu wel door, gewoon op tijd wegduiken. Dit is echter iets wat me behoorlijk irriteert en de "fun" factor ook de kop in drukt.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De lag kan ook komen door problemen bij EA.

    Verder zegt bandbreedte niks, ping is veel belangrijker. Een game gebruikt gemiddeld 256kbit-1mbit aan bandbreedte. Het enigste wat hij stuurt is positiedata en acties die de spelers hebben uitgevoerd in code (dus tekst).

    Je kan een 300mbit verbinding hebben, als je ping erg veel wisselt, waardoor de compensatie (hit detection) het niet bij kan houden, of ongewoon hoog is, dan heb je alsnog veel lag.

    Doe anders even een pingtest: http://pingtest.net/

    EDIT: even een toelichting:
    - packet loss (aantal pakketten dat verloren raakt) hoort 0% te zijn. Anders is er echt iets mis.
    - jitter is het verschil tussen de verschillende ping tests. Deze hoort zo laag mogelijk te zijn (onder de 10), anders betekent dat dat je ping veel wisselt.
    - ping spreekt voor zich, dat is de vertraging tussen de server en jou. Dit is ook afhankelijk van de afstand van de server die je kiest. Een server op ongeveer 50km afstand heeft ongeveer een ping tussen 10-20ms.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh? Volgens mij kun je liggend ook nog wel vlaggen pakken hoor. Weet vrij zeker dat ik net op Oman in de bosjes bij C een vlag lag te pakken :confused:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als hij neutraal is kan het wel liggend, maar gisteren maakte ik een paar keer mee op Damavand Peak in de tunnel bij B dat als de vlag in handen van de enemy was hij alleen eraf ging toen ik stond. Bukte ik even, stopte het metertje.

    Kan het mis hebben, maar volgens mij is het zo. :9
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah dat zou kunnen. Zal er morgen eens op letten, meestal ben ik het lokaas als we vlaggen pakken (dus loop ik sowieso rond) dus het is me nog niet echt opgevallen
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gister nog al liggend een hoop vlaggen gecaptured? :confused:
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Pfff, heb me compleet kapot geërgerd vanavond. Conquest vind ik allesbehalve leuk, ik kan gewoon niet meer aimen. :confused:


    Had 1x een goed team tijdens rush maar dat duurde maar 1 ronde toen iedereen wegging nadat er conquest gehost werd. Daarna enkel slechte teams gehad die niet aanvallend speelden.

    En daarnet zie ik iemand uit een gebouw/deur komen, 5 meter voor mij, ik begin te knallen op zijn borst/hoofd. Hij schiet ondertussen op mijn teamgenoot die links voor me staat (hij dus rechts), die sterft. Ik blijf ondertussen schieten en wat gebeurt er -> hij draait zich nog om en ik ga dood. |:-|:-|:-|:-Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik had hem gewoon. Op die afstand schiet ik iedereen kapot... Het lijkt wel eeuwen te duren voordat sommige personen dood gaan. Een in Europa gehoste server.

    Ik flankte op die map nl. ook nog eens 2 personen die niet door hadden dat ik er aan kwam. Ik begin te schieten en het duurde letterlijk 3 à 4 sec voordat ze beide dood waren terwijl het pre-patch veel vlotter leek te gaan.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waren het niet gewoon amerikanen / australiers?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zat je niet een tijdje in mijn server wahlberg :+? Ik vond nirt dat je het slecht deed hoor :p
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil me revolver :'-(. Ik vind mijn huidige pistool zo kut.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zojuist mn eerste potje verloren in eigen server :'-(

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/40653094/2/169858084/

    team weigerde gewoon om wat vlaggen te pakken, zo irritant.. (vooral omdat ze ook nog allemaal best hoog geranked waren)

    En Powerlines, je kan beter niet meteen beginnen met schieten als je als gunner in een tank ziet. Dan ziet de vijandige chopper je namelijk van ver af aankomen;)
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja een paar rondjes maar ik moest echt te veel moeite doen, ging niet echt lekker. :+
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( Ik dacht dat het beter was om gelijk de aanval te openen, sorry. De twee potjes gingen wel erg slecht vandaag.
     

Deel Deze Pagina