Ik deed anders niet zoveel , t was vooral die jongen in die LAV-25 die op Noshar canals zo goed bezig was. Maar statistisch gezien heb je wel ruim 80 % kans om te winnen als je in mijn team zit
Na de patch presteer ik geen reet meer. Net een game op Grand Bazaar, schiet een clip op een vijand die OP DE GROND ligt... gaat hij niet dood. Sterker nog, hij staat op en knalt mij dood. Doe ik wat verkeerd? Dan let ik ook nog is goed op of ik niet supressed ben.
Klinkt als lag. Probeer anders een andere server met region Europe. De laatste tijd is er sowieso meer lag aangezien het veel drukker is.
Ik speel op mijn eigen European Region server. Heb zelf een 120MBPS verbinding dus lag lijkt me heel sterk. Het is sinds de patch gekomen ... dat supression heb ik nu wel door, gewoon op tijd wegduiken. Dit is echter iets wat me behoorlijk irriteert en de "fun" factor ook de kop in drukt.
De lag kan ook komen door problemen bij EA. Verder zegt bandbreedte niks, ping is veel belangrijker. Een game gebruikt gemiddeld 256kbit-1mbit aan bandbreedte. Het enigste wat hij stuurt is positiedata en acties die de spelers hebben uitgevoerd in code (dus tekst). Je kan een 300mbit verbinding hebben, als je ping erg veel wisselt, waardoor de compensatie (hit detection) het niet bij kan houden, of ongewoon hoog is, dan heb je alsnog veel lag. Doe anders even een pingtest: http://pingtest.net/ EDIT: even een toelichting: - packet loss (aantal pakketten dat verloren raakt) hoort 0% te zijn. Anders is er echt iets mis. - jitter is het verschil tussen de verschillende ping tests. Deze hoort zo laag mogelijk te zijn (onder de 10), anders betekent dat dat je ping veel wisselt. - ping spreekt voor zich, dat is de vertraging tussen de server en jou. Dit is ook afhankelijk van de afstand van de server die je kiest. Een server op ongeveer 50km afstand heeft ongeveer een ping tussen 10-20ms.
Huh? Volgens mij kun je liggend ook nog wel vlaggen pakken hoor. Weet vrij zeker dat ik net op Oman in de bosjes bij C een vlag lag te pakken
Als hij neutraal is kan het wel liggend, maar gisteren maakte ik een paar keer mee op Damavand Peak in de tunnel bij B dat als de vlag in handen van de enemy was hij alleen eraf ging toen ik stond. Bukte ik even, stopte het metertje. Kan het mis hebben, maar volgens mij is het zo.
Ah dat zou kunnen. Zal er morgen eens op letten, meestal ben ik het lokaas als we vlaggen pakken (dus loop ik sowieso rond) dus het is me nog niet echt opgevallen
Pfff, heb me compleet kapot geërgerd vanavond. Conquest vind ik allesbehalve leuk, ik kan gewoon niet meer aimen. Had 1x een goed team tijdens rush maar dat duurde maar 1 ronde toen iedereen wegging nadat er conquest gehost werd. Daarna enkel slechte teams gehad die niet aanvallend speelden. En daarnet zie ik iemand uit een gebouw/deur komen, 5 meter voor mij, ik begin te knallen op zijn borst/hoofd. Hij schiet ondertussen op mijn teamgenoot die links voor me staat (hij dus rechts), die sterft. Ik blijf ondertussen schieten en wat gebeurt er -> hij draait zich nog om en ik ga dood. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik had hem gewoon. Op die afstand schiet ik iedereen kapot... Het lijkt wel eeuwen te duren voordat sommige personen dood gaan. Een in Europa gehoste server. Ik flankte op die map nl. ook nog eens 2 personen die niet door hadden dat ik er aan kwam. Ik begin te schieten en het duurde letterlijk 3 à 4 sec voordat ze beide dood waren terwijl het pre-patch veel vlotter leek te gaan.
Zojuist mn eerste potje verloren in eigen server http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/40653094/2/169858084/ team weigerde gewoon om wat vlaggen te pakken, zo irritant.. (vooral omdat ze ook nog allemaal best hoog geranked waren) En Powerlines, je kan beter niet meteen beginnen met schieten als je als gunner in een tank ziet. Dan ziet de vijandige chopper je namelijk van ver af aankomen
Ik dacht dat het beter was om gelijk de aanval te openen, sorry. De twee potjes gingen wel erg slecht vandaag.