1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ahh jammer al zo snel heeft dan weinig zin haha :p is zo wel goed overleef het wel haha

hoop toch dat daarna iemand van het forum nog n keer een server de lucht in knalt met CQ en Rush.. maar volgens mij is daar weinig animo voor hier (rush)

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    What the fuck... iemand zei hier laatst dat hij op metro speelde waar de tickets 500% waren en dat zijn game bleef hangen.

Dat gebeurde net ook bij mij, ik zorg ervoor dat we de 3de M-COM kunnen armen, net op het moment dat ik naar buiten loopt blijft mijn xbox hangen. Ik stond eerste van mijn team met iets van 43-44 k/d en +14000 punten.

Ik herstart mijn Xbox heel snel, ga terug naar die server, ik enter maar ik zit bij het andere team. Probeer nog te switchen, gaat niet, het spel is net gedaan.

Dus, ik las hier dat je dan je punten nog behoudt. Blijkbaar niet. :'-(

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/41123249/2/271900479/

Om ziek van te worden, ik had een stuk of 30 revives en nog zoveel meer. Bijna een uur gespeeld en dan dit. =(

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kutte daaraan is dat je bij Rush eigenlijk rounds op 2 wilt hebben zodat je een keer verdedigd en een keer aanvalt (om het een beetje eerlijk te houden) maar je zit in CQ natuurlijk minder te wachten op 2 keer dezelfde map achter elkaar.

Dus het is niet echt goed te combineren in 1 playlist

4. snake06

snake06 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je behoud je punten wel, maar je moet dat potje dan niet meer joinen.
    dan start die puntentelling opnieuw en ben je je vorige punten kwijt. =(
    je moet wachten tot dat potje afgelopen is en dan krijg je wel alle punten en ribbons enzo.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat zijn alle mensen die in het potje hebben gezeten.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Battlereport wat iNdie^ dus heeft gepost klopt voor geen meter. Niet helemaal bijgewerkt. Op het moment dat mijn 360 bevroor had ik ruim over de 110+ kills ... Toch raar dat hij alle mensen bijhoud die in het potje zijn gekomen / geweest.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

cry :'-(:'-(

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo raar ? Die mensen willen toch ook hun punten krijgen aan het eind van het potje.

De mensen met hun naam in een grijs vakje zijn tijdens het potje weg gegaan. En met een wit vakje hebben de ronde afgemaakt. Niet zo moeilijk toch :D.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het eigenlijk ook niet zo raar :9 Dat zijn gewoon alle mensen die punten krijgen van dat potje.

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046

Deel Deze Pagina