ahh jammer al zo snel heeft dan weinig zin haha is zo wel goed overleef het wel haha hoop toch dat daarna iemand van het forum nog n keer een server de lucht in knalt met CQ en Rush.. maar volgens mij is daar weinig animo voor hier (rush)
What the fuck... iemand zei hier laatst dat hij op metro speelde waar de tickets 500% waren en dat zijn game bleef hangen. Dat gebeurde net ook bij mij, ik zorg ervoor dat we de 3de M-COM kunnen armen, net op het moment dat ik naar buiten loopt blijft mijn xbox hangen. Ik stond eerste van mijn team met iets van 43-44 k/d en +14000 punten. Ik herstart mijn Xbox heel snel, ga terug naar die server, ik enter maar ik zit bij het andere team. Probeer nog te switchen, gaat niet, het spel is net gedaan. Dus, ik las hier dat je dan je punten nog behoudt. Blijkbaar niet. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/41123249/2/271900479/ Om ziek van te worden, ik had een stuk of 30 revives en nog zoveel meer. Bijna een uur gespeeld en dan dit.
kutte daaraan is dat je bij Rush eigenlijk rounds op 2 wilt hebben zodat je een keer verdedigd en een keer aanvalt (om het een beetje eerlijk te houden) maar je zit in CQ natuurlijk minder te wachten op 2 keer dezelfde map achter elkaar. Dus het is niet echt goed te combineren in 1 playlist
Je behoud je punten wel, maar je moet dat potje dan niet meer joinen. dan start die puntentelling opnieuw en ben je je vorige punten kwijt. je moet wachten tot dat potje afgelopen is en dan krijg je wel alle punten en ribbons enzo.
Wtf Rampage. Ik zat even bij je battle reports te kijken en dan krijg je dit te zien: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/40894377/2/169659155/ Hoe kan het dat er zoveel man inzaten? Of hebben er super veel mensen geleaved en weer andere gejoined?
Dat Battlereport wat iNdie^ dus heeft gepost klopt voor geen meter. Niet helemaal bijgewerkt. Op het moment dat mijn 360 bevroor had ik ruim over de 110+ kills ... Toch raar dat hij alle mensen bijhoud die in het potje zijn gekomen / geweest.
Hoezo raar ? Die mensen willen toch ook hun punten krijgen aan het eind van het potje. De mensen met hun naam in een grijs vakje zijn tijdens het potje weg gegaan. En met een wit vakje hebben de ronde afgemaakt. Niet zo moeilijk toch .