1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha die was echt awesome inderdaad. :D

    Da's waar. :+
    Dankzij de medals blijft mijn spm ook mooi op niveau rond de 575.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik was de hele tijd nog stijgende maar lijk gepiekt te zijn op 586 kom daar maar niet boven, hoeft ook niet zolang de W/L maar blijft stijgen :+

    en Tuktuk > Shoveltje inderdaad. Ze zouden meer van dat soort voertuigen moeten doen.

    Waarom staan er bijv geen scooters of brommertjes op mappen als Seine crossing en bazaar
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja precies en in de maps die wat meer desert zijn bijvoorbeeld quads:thumbs:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Staan er wel, alleen kan je er niet op rijden :+

    Maar dat zijn toch mooie momenten joh _O_ Bij rush toeterend langs de bom gaan en een tankkogel ontwijken :lol: Ik lag helemaal plat in dat ding. Af en toe is het ook belangrijk om niet zo super serieus en geconcentreerd te spelen en gewoon even fun te hebben. Kan wat minder in dit deel. Daarnaast mis ik echt een private match optie :mad:. Ik snap niet dat zoiets er niet inzit. Dat hoeft namelijk niet op servers, hoeft nergens voor mee te tellen en belast het verder ook niet. Of zit ik verkeerd met die gedachte?
     
  5. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    BF3 kan je niet toeteren toch?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, zou toch hilarisch zijn om met 2 man op een Vespa of oud brommertje al toeterend over de map te sjezen?

    En nee, je zit niet verkeerd. Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat je niet zelf wat aan kan klooien (bijv om de heli's onder de knie te krijgen)

    Zou niet weten wat de reden is dat ze die optie niet bieden. Beetje jammer als je kijkt naar de enorme hoeveelheid private opties en cusomization die je in Halo en COD wel hebt
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope, maar komt er waarschijnlijk in de volgende update weer in.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    JEEJ _O_ toeterend de map over met een buggy is ook leuk :9

    met een vespa door operation metro _O_ zit iedereen daar vast op die chokepoint bij B, scheur jij naar binnen met iemand achterop. Zie het helemaal voor me
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ppprrrt.... Vanmiddag paar potjes in me uppie gedaan met conquest. Werkelijk ongelovelijk hoeveel support gasten geen ammo geven...

    Maar makkelijk opgelost. Achter ze aan lopen, wachten tot ze dood gaan, kit pakken, ammo kit droppen en je eigen kit weer pakken. Je moet wat :D
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja vond ik ook zo'n irritatie, en dat terwijl als ik zelf als support speel altijd eerst ammo neerleg en ook bij andere drop. Niet alleen voor de punten, maar ook omdat ik weet hoe frustrerend het is als je geen ammo meer hebt. Ik krijg de laatste tijd bijna bij elk potje wel XBL berichtjes van you are ridiculous, fuck you noob... etc etc... Aan de ene kant wel grappig maar ook weer erg zielig dat er gasten zijn die helemaal in de game opgaan en het als hun leven zien. Het is een spelletje, en een erg leuk spelletje ook.

    Gisteren zo'n gast die zei dat ik naar CoD moest, maar ik heb alle BF games en maar een enkele CoD game. Toen keek ik in zijn gamerprofiel en hij was juist de gene die alle CoD games had, dus ik het weer bij hem inpeperen toen zei ie dat hij PRO was... maar dat bleek toch niet echt aan zijn statistieken. :F:8)

    Al met al elke dag weer een verassing wat voor een XBL berichtjes ik krijg, van mensen die niet tegen hun verlies kunnen.:thumbs:
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom sturen ze die berichtjes omdat je zo goed speelt?

    Ik stoor me er niet echt aan dat ik ammo nodig heb, ik ga meestal toch wel dood op een of andere manier of ik neem iemand anders zijn kit. Ik speel de laatste tijd wel veel beter heb ik gemerkt, gewoon zonder scope, meer geconcentreerd, soms even wachten en omdraaien omdat er toch meestal iemand achter je aan komt etc. :p

    Ik snap trouwens echt niet waarom ik met die 4x of 6x scope speelde meestal zijn het toch close combat battles en ook al is iemand 20-50 meter van me vandaan dan lukt het toch nog om hem te killen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat ze te hard gepwnd worden, en haters gonna hate dus dan sturen ze van die lieve berichtjes he. :9
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee speel gemiddeld denk ik, alleen omdat ik alleen op bepaalde maps veel speel (en zo de goede plekjes weet) denk ik dat ze niet tegen hun verlies kunnen. Noem een voorbeeld in Operation Metro die gang waar je naar beneden valt en dan een stuk kan afsnijden daar kan je dus als je van de verdedigers bent in gaan liggen en met een USAS de 1ne kill na de andere maken. Gisteren ook weer even gedaan 49 kills (waarvan ongeveer 30 in die gang) tja dan gaat het snel, en als ze beter hadden na gedacht hadden ze me zo van de zijkant kunnen doden maar dat gebeurde niet.:9

    Juist dat is de reden.
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat sommige medics meer opletten waar revives of health nodig is. Ammo is een zorg minder, pak gewoon een andere kit op en je hebt inprincipe iets om je te verdedigen. Waar bij je dit niet kan als je geen health hebt. SNAP ?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat vind ik nu echt het hatelijkste aan metro en ik ben dan de enige van mijn team die lijkt te weten dat er overal enemies liggen/zijn en niemand van mijn team dat er wat aan doet. :'-( Van die USAS word ik trouwens ook gek, 1 shot 1 kill?
     
  16. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de vorige Battlefield best veel gespeeld, al vond ik die wel aardig traag in vergelijking met Modern Warfare. Hoe zit dat eigenlijk bij dit spel?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit spel is meer de kant van MW op gegaan, dus in de zin van dat het allemaal wat sneller en soepeler verloopt.
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwaw. Valt ook wel weer mee. Onlangs MW3 gehuurd bij de bieb hier en dat is echt gewoon arcade style schieten i.v.m. BF3.

    BF3 blijft toch wat trager spelen dan een gemiddelde shooter. Je kunt niet 1-2-3 liggen, zitten of met mach-3 snelheid over een hek heen springen bijv.

    Maar desondanks één van de beste shooters tot nu toe IMHO :)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik bedoel natuurlijk in verhouding tot BC1 en 2, dus dat je nu bijvoorbeeld vloeiend over iets heen kan klimmen.
    Dat het niet zo schiet als MW3, zover was ik ook al. :+
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    In de vorige vond ik het juist wat vloeiender gaan (BC2). Daar drukte je gewoon 2x snel op A en stond je bovenop een muurtje. Klimmen is over-rated :+

    Maar goed, dacht dat je vergeleek met MW(:cool:. My bad. Been a long day :+
     

Deel Deze Pagina