1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030


    [​IMG]


    [gb]BATTLEFIELD 3[/gb]

    Ontwikkelaar: Dice
    Uitgever: EA
    Genre: Shooter
    Platform(s): PC, Xbox 360, Playstation 3
    Spelers: Consoles Multiplayer: 24 man, PC Multiplayer: 64 man
    Releasedatum: Nu verkrijgbaar
    Officiële Website: http://www.battlefield3.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2261/battlefield-3/
    Battlelog (stats): http://battlelog.battlefield.com/


    [gb]Informatie=(/gb]
    - New Engine (Frostbite 2)
    - Multiplayer
    - Singleplayer campaign
    - Co-Op campaign
    - Jets voertuigen
    - Prone ability, oftewel je kan nu liggen op de grond

    [gb]Limited Edition[/gb]

    In de limited edition zit een uitbreiding genaamd 'Back to Karkand', hierin zitten 4 maps uit Battlefield 2, maar nu 're-imagined' met de frostbite 2 engine. Hiernaast zal deze uitbreiding ook wapens en voertuigen uit Battlefield 2 bevatten, en nieuwe rewards & achievements. Back to Karkand zal 13 december uitkomen!

    [​IMG]

    [gb]SCANS[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    [gb]Screenshots=(/gb]

    23-02-2011
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [spoiler1][​IMG]

    [​IMG][/spoiler1]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    23-02-2011:
    [yt]wi2tae2PmmU[/yt]

    [yt]-7gG1P9d6_k[/yt]

    [yt]cw92-xvxMMc[/yt]

    [gb]BOX ART=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Platoon=(/gb]

    Uiteraard heeft XBW zijn eigen platoon, welke hier te vinden is, join nu en krijg een koekje.



    Startpost gemaakt door Sloober [en andere] :thumbs:
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik update de startpost binnenkort even :).
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was wel weer eens tijd denk ik zo :+
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Mee eens :).
    Meestal 'jat' ik startposts niet, maar ik heb al gevraag om een nieuw topic rond de 1200 posts en als niemand anders het doet doe ik het wel :p.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kun je misschien ook de servers van enkele leden toevoegen indien deze nog een tijdje blijven bestaan?
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Prima, als het hier even word neer gezet.
    Ik zal ook wel even wat meer filmpjes en info over de DLC neerzetten.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen al de hernieuwde AS val uitgeprobeerd of vinden jullie het nog steeds een bagger wapen :+? Hij is sterker van grotere afstanden + meer kogels geworden, erg fijn al zeg ik het zelf.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Meer kogels is gewoon omdat de extended mag nu WEL unlocked :+ Eerder was deze attachment niet te gebruiken.

    Ik heb hem even geprobeerd maar raak er helemaal niks meer mee, maar ik gebruik hem dan ook als een gewone carbine, misschien moet ik hem meer op medium range gaan gebruiken
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat is die platoon precies die onderaan in de start post staat en wat kan je daarmee?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat zijn jullie favoriete wapens + attachments geworden na de update?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel bijna alleen als engineer, in de andere klasses heb ik geen echte favorieten (als is de l85 wel erg lekker om mee te spelen) wat de engineer wapens betreft heb ik overal de silencer afgehaald en gebruik nu flash supressor. Vaak alleen met laser omdat ik het voordeel van de grip ook niet echt meer voel.

    Qua scope ALTIJD een Holo als ik hem unlocked heb, anders gewone reflex of rds

    De AS Val merk ik de meeste verandering in, die gebruik ik eigenlijk niet meer, voor de rest ontlopen de echte engineer wapens elkaar nog steeds niks. SG553 is licht favoriet maar het maakt me eigenlijk geen bal uit.

    Wat me laatst wel opviel is dat de UMP-45 als range 'short' heeft terwijl ik daar veel makkelijker kills mee maak dan met andere short wapens als de p90 en de mp7
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    M60 + extended mags+ bipod + holo. Heerlijk gewoon. Vooral op mappen als grand bazar of metro. Flanken en sprayen maar.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De combo Holo - Grip - Silencer is niet veel meer inderdaad. :mad:
    Heb nu ook bijna overal de Silencer vanaf gehaalt, speel nu sowieso veel meer Conquest (bij jullie in de servers :9) en daar heb je een Silencer ook niet echt zo nodig als bij Rush.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was inderdaad de gouden combo voor de patch. Misschien dat ik dat weer ga proberen als ik helemaal gewend ben om weer te bursten zoals in BFBC2. Voor nu gaat het met laser en flash supressor ook prima.

    Ik ben voor alle wapens die ik als engineer kan equippen (op de shotguns na) 5 service stars aan het halen (want je moet toch wat) en ben nu met de pp-19 bezig en die lijkt na de patch wel ietsje sterker geworden. Integenstelling tot veel andere wapens
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik gebruik ook alleen nog silencer als ik Rush speel EN ik de aanvallende partij ben..
    verder meestal als scope Reflex/Holo

    ik switch nu veel meer tussen wapens terwijl ik voor de update bijna alleen maar Famas gebruikte. Maar merk wel dat ik vaker engineer speel maar kan daar maar geen fijne primary gun vinden :mad:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    G36 of SG553 even een tijdje proberen
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat me ook is opgevallen is dat de ak74m nu veel beter te controleren is. Voor de patch was dat wapen echt drama. Geldt trouwens ook voor de gewone ak74
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Recoil is goed te doen inderdaad.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was voor de patch ook al zo :p

    Ik ben na de patch gewoon nog doorgegaan met alle wapens 1 service star halen :+ Alleen AS Val ben ik voor een map als metro helemaal verslaafd aan geworden _O_ Wel als Support uiteraard aangezien je zo snel door je kogels heen gaat. Mja ik ga al heel vaak als support. Voor de engineer vind ik de QBZ nog iets zeer fijn nu :D weet niet of het een gevoelskwestie is of dat ze wat hebben aangepast na de patch maar speelt echt chill. Assault nog steeds de M16 (onveranderd namelijk) en de G3a3. Als Sniper die SKS, die is echt chill met flash en Holo.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het nu echt fijn om met zware wapens te spelen of wapens die zwaarder zijn geworden door de underslung rail en nog wat shit die je er op kunt gooien dan heb ik echt amper last van recoil en lukt het me beter om te mikken.:9

    Gisteren nog even de Famas gespeeld en dat wapen is zo goed (lees:confused:nel) jammer dat het voor mij niet meer bruikbaar is omdat het alle kanten op vliegt.

    Dus:

    Scope= Holo of iron sights
    Bipod indien mogelijk
    Underslung rail


    M16A4, F2000 (nu iets te licht), AK-74M, M4A1, M249, A91, AKS-74u (heel soms), L85A2.





    Kan iemand me zeggen of de "G3A3" de moeite is? Is het enige wapen dat ik nog moet unlocken met co-op maar heb niet echt zin om nog 2-3 missies te spelen voor de punten. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina