1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Haha elke keer krijg ik een flinke smile op me face :lol:

2. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Jeeujj weer van een server banned, gaat lekker zo. Echt ook toen er nog 2 tickets waren, dus ik kan weer een loss bijschrijven i.p.v. een ruime win. Straks kan ik geen enkele game meer joinen. Echt kansloos hoe sommige hosts regeltjes maken zoals 'no jets versus jets'. Wat wil je dan? :emo:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Herkenbaar

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Ook mooi dat Trollolol nummer. Herkenbaar for sure, wat heb je er soms toch types bij zitten zeg.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Double XP morgen

Bij ons begint het event dan zaterdagochtend om 9.00 uur.

http://blogs.battlefield.com/2012/05/3772/

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat kan het frustrerend zijn als je rush speelt en je de enige bent die werkt aan de objectives. Ik speelde net 2 potjes rush, en ik bleef maar schelden. Ik plant de bomb,get killed, spawn in, arm again,get killed. Zo ging het de hele tijd. Ik had de eerste 3 m-coms. Waarvan zeker 5 a 6 keer planten nodig was. En dan te denken dat er maar 2 45+ rank in hun team zaten en bij mij iets van 7 a 8. Het spel speelt echt verrot als je in zulke servers komt.
    Gelukkig is uitloggen en nieuwe server zoeken een goeie oplossing. frustratie was dat net zeg pff. :p

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  8. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Heb net de ECM jammer voor attack heli unlockt. Wat is nu de beste manier om deze te gebruiken of laat ik de flares erin?

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Vroeg me al af hoe mijn SPM ineens van 594 naar 600 is gegaan. :+
    Wel lekker, nog maar 50.000 punten van Tank service star 10 verwijdert, dus die gaan we ff rocken dit weekend.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is niet leuk meer, SPM gaat te hard omhoog :+.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wait wut? dubbele exp telt ook mee voor de spm? kut, dan moet ik vanmiddag ook gaan spelen, en ik wou nog wel minecraft gaan doen :+

12. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik altijd ECM in de attack heli, en ga below radar vliegen wanneer ik hem heb gebruikt. Als je een gunner met flares hebt kun je lekker rond blijven vliegen.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja ofcourse. Op het eind van elk potje word je xp verdubbelt dus je kunt gemakkelijk potjes van 25.000/30.000 al halen. Als je dan ook nog wat medals haalt... :D

Mijn SPM is gisteravond van 594 naar 614 gegaan 8).

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    't is nu bijna onmogelijk om nog een ECHTE normale Dice server te vinden... jan rap en z'n maat knalt maar DICE voor hun server in de hoop er meer mensen in te krijgen en daar zit je dan met een dikke 600 tickets bij een CQ match waar je totaal niet op zit te wachten. Beetje jammer dit, ben s'avonds dan ook lang bezig een beetje normale server te vinden waar je dan ook nog es niet tussen de noobs zitten die uren staan te wachten bij de heli en jet en verder niks doen!

15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, Battlefield is niet meer wat het was:'-(

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Idd.. Amen! en dat teken filmpje hier boven.. idd heel herkenbaar.. elke avond maar weer en hoef de game maar opstarten en een multiplayer game in te gaan en daar heb je ze weer :F:

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Amen.
    Heb gisteravond ook nog een tijdje zitten spelen maar ben dat hele server gebeuren echt beu.
    Vaak is een servernaam ook iets van: 24/7 Conquest 200% tickets en als je er dan inkomt is het een server met 700 tickets op Metro en zijn alle objectives al ingenomen...

Voorlopig even BF moe.

18. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't nu al een maandje of 2 niet meer gespeeld, maar is 't zo'n ramp om 't te spelen nu?

Ik wilde 't weer 'ns op gaan pakken maar als ik dit zo hoor ga ik toch nog maar nog een paar potjes fifa doen :emo:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eigen servertje huren heb je nergens last van :+

van 623 naar 629 in een paar uurtjes, vind het eigenlijk maar flauw. Voor de berekening van de spm hadden ze de dubbele xp van mij niet mee hoeven rekenen

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heeee dat was mijn server naam :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina