1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet bekend maar reken maar uit dat er overmorgen de release datum bekend word, maar hij komt zoals bekend wel 1 week eerder uit op PSN

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Battlefield Premium komt ook uit op 4 juni. Als je die dan meteen koopt, krijg je dan die Early Access van een week ? Dat zou betekenen dat je ook access zou kunnen krijgen 4 juni, OP de xbox. Waarom anders wel premium uit brengen als die shit nog niet "werkt". Of er moet in kleine letters ergens staan dat de early access shit niet werkt in de eerste week van BFpremium. I dont know. what do you guys think ?

ps. gisteravond paar potjes rush gespeeld. Ik lig vol onder vuur. Ik duik op de grond. Komt ineens een EOD-Bot van Martijn009 voorbij. IK GING STUK :lol::lol:

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    :9

Wanneer doen ze nog eens double XP, heb er zin in. :)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Double XP was echt belachelijk hoe hard het toen ging :9.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Sowieso is dat premium geldklopperij. Net zoals Call of Duty elite.

Bij MS is de season pass gewoon een verzameling van alle DLC gebundeld in een aankoop (met korting ook nog eens). Deze premium onzin zit weer vol met allemaal 'voordelen voor de kopers' onzin en is zwaar overpriced. Het zou me niet verbazen als je straks goedkoper uit bent wanneer je alle DLC apart koopt.

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ahhh, bedankt voor je niets zeggende reply. Je krijgt 3 DLC's met korting + wat kleine extra's. Ik vind het wel fijn om nu alles in een keer te betalen ipv los. Hoef ik daar niet meer op te letten. + early access wat ook fijne boel is.

Misschien moet je eens de definitie van geldklopperij erbij pakken. Want je krijgt genoeg waar voor je geld. Plus als het je niet zint, koop het dan niet :). Niet zo moeilijk toch.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    sorry maar ik vind het ook geldklopperij. Eerst die rent-a-server troep nu dit weer..
    En om nu op nieuwe mappen te gaan knallen met al die noobs die nu bezig zijn.. ik sla hem even over zeg maar ;-)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat "Rent-a-Server" gebeuren is het beste wat BF3 overkomen is. Tuurlijk, je hebt er van die anussen tussen zitten die je kicken / bannen zodra je even owned maar, who cares? Op naar de volgende server.

Wacht wel even af wat de voordelen zijn van dat Premium gebeuren, ziet / klinkt erg aantrekkelijk.

Overigens komt er vandaag tijdens de E3 conferentie van EA / DiCE een patch die de meeste irritante dingen ( zoals de DART glitch, supression ) weer aanpakt. Ben benieuwd!

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren de gelekte trailer gezien van Premium en het is alles behalve geldklopperij. Je wilt de mappacks of je wilt ze niet en als je ze toch gaat halen is dit ideaal. 2 weken early acces, extra wapens, extra voertuigen, exclusieve dogtags etc. Ik haal hem in ieder geval straks.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164996

Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is dat vandaag al? snel even naar ebay voor punten :+

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup in de trailer die dus eigenlijk voor vandaag is, staat 'available now'!

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Prijs is nog niet bekend? Ik heb Karkand al helaas, naja niet helemaal helaas zat gewoon bij mijn Limited Edition dus gratis gehad. :p

Edit: oh $50, laat maar hangen dan!
    Edit2: Grappig ook dat ze gewoon even van het $ een € maken net of dat niet scheelt... 8):confused:

Gelukkig kan je gewoon voor 39,95 dan 4200 punten kopen, nog steeds veel geld in mijn ogen maar dan is het in tenminste nog iets goedkoper.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geldklopperij als je het niet kan betalen denk ik :p.

14. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Voor de mensen die vandaag/vanmiddag battlefield 3 willen spelen download dan niet de nieuwe update!
    Hier een paar comments:

Aitcho69
    got the patch now i cant join any severs on ps3
    2 hours ago

Bargle73
    Same here, no access to any server's. WTF is going on?
    58 minutes ago

Jeka1979
    After the update can't find even one server! WTF?!!!
    34 minutes ago

En zo gaat het nog wel even door. Blijkbaar als je de nieuwe update download dan kan je geen servers meer vinden, alleen die in je fav of history staan alleen deze kan je niet joinen.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De timing is ook gewoon slecht.

Inmiddels zijn we al wel gewend aan DLC season passes of hoe je ze ook maar wilt noemen. Van die deals waar je van tevoren betaalt voor alle nog uit te komen DLC

Als dit nou meteen bij de launch er was geweest hadden mensen er denk ik meer begrip voor gehad, nu is het wat laat en is 50 dollar toch veel geld om nu nog uit te geven aan BF3.

Daar zou je bijv ook een pre-order voor de nieuwe MoH of Halo4 voor kunnen plaatsen (ofzo)

snap dan ook niet dat ze hier nog zo laat mee komen..

Maar goed, omdat ik van mezelf weet dat ik de dlc toch wel koop kan ik net zo goed in 1 keer alles kopen en de extraatjes erbij krijgen

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het is gewoon de prijs van een full game, en kan jij zeggen of dit full game waardig is? Ik niet echt, vind het veel geld voor een paar map packs (en onzinnige zooi erbij lees: dogtags).

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    35 euro voor 20 maps is niet zoveel.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee op die manier, niet maar ik bedoel dan wat ze er normaal voor vragen (zonder die wegen te bewandelen die er gelukkig wel zijn om dit goedkoper te krijgen). :+

En het zijn dan 17 maps, want Karkand heb ik al.

Net zoiets als een gast die bij de Game Mania een XBL abbo neemt voor 60 euro zag het pas weer gebeuren, wou eigenlijk zeggen 'gast je bent echt dom bezig, ga online kijken is veel goedkoper' maar zo zijn er dus zat mensen die gewoon de volle pond betalen voor iets wat dat eigenlijk niet waard is (althans vind ik), het is geen full game.

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de prijs van een full game. Ok... ik krijg daarvoor genoeg terug. En als je de game echt leuk vind. Dan heb je daar geen probleem mee. Als je verwend bent dan vind je het lastig om hier je geld aan te besteden. Kan ik ook begrijpen. Jij bent er zeker zo een die de DLC gratis had willen hebben. Btw je hoeft ook niet de premium te kopen. Dan kan je alles ook los kopen. Had ik ook gedaan bij b2k. kost geen reet. Muggenzifterij dit. Altijd gezeur over shit als er iets nieuws uit komt. Die mensen moet ook betaald worden kom.

Als ik zo wel eens de bf of cod community bekijken is er totaal geen respect voor de games die developers uitbrengt. bij cod kan ik het nog begrijpen :p. Maar dice houd mij wel tevreden met hun patches en dlc's. Deze dlc kwam een maandje te laat. En de patch van vandaag komt eigenlijk precies op tijd. Geen probleem voor mij hoor. Ik ga genieten van de nieuwe dlc :).

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou, nou ik kan best begrijpen dat het een hoop geld is voor een DLC zoals meerdere het hier met mij eens over zijn dus echt muggenzifterij is het niet, voor jou misschien.

Uiteraard ga ik het ook wel kopen, en nee ik ging er niet vanuit dat het gratis zou zijn ;) ik had Karkand gratis idd maar de rest is normaal dat je daarvoor moet betalen alleen die prijs is voor sommige gewoon wat aan de hoge kant en kan ik mij helemaal voorstellen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina