1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm ... Zo'n alle-jezus grote map en dan maar 24 spelers voor consoles? Kidding, right? :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zullen ze voor ons wel weer een stukje inkrimpen toch?

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben er denk ik pas om half 11, misschien zelfs later. Heb vanavond nog een tentamen. Kutzoooooooi :mad:

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Had laatst ook een plaatje gezien van een map met 8 vlaggen bij CQ. Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk voor de pc zijn.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Caspian border en die oman map hebben er ook 6-8 op de pc toch?

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het opzich prima hoor, ze zullen vast wel het één en ander bedacht hebben om niet zulke saaie situaties zoals op Firestorm te laten ontstaan.

Gerucht wat gaat momenteel is dat ze proberen een soort wissel-werking in te stellen dat de 2 beste hosts ervoor zorgen dat er meer spelers toegestaan worden op één map. Op die manier vind Microsoft het dus prima ... ben alleen benieuwd wat hier waar van is.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Snap niet hoe dat zou werken, we hebben toch allemaal een dedicated server dus er is helemaal geen sprake van 'hosts' . Dus de bottleneck is volgens mij wat de 360 clients kunnen verwerken

Of krijgen we straks ook nog 'premium' rent-a-servers die meer spelers ondersteunen? :+ (a 4000 msp per maand)

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  8. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :x

9. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind 200% ook wel genoeg. Anders is het wat antraxx zegt, het duurt allemaal net iets te lang

10. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Eens,

Hoelaat ongeveer komt iedereen ongeveer? Doelie half 11 zag ik maar wachten we daar op of gaan wij dan alvast spelen en dat Doelie komt wanneer die kan? :9

O en misschien doet Arie11 (gamertag: Mr HaazZ11 kan ook een z meer zijn ;p) ook weer mee. Moet het even aan hem vragen ;)

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben online, add Waldini...

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ben er tussen 8 en half 9. Moet nog even wat voor school doen :mad:

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik kom over 10 minuutjes

Nog niemand in Pulp server!?

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik moet nog een uurtje treinen en dan ben ik thuis. Half 10 ben ik online, denk misschien nog wel eerder

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben er zo.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    *gaap* Soms wel hele saaie potjes als de tegenstander alleen maar voor assigments speelt :+

Net met bijna het hele potje 4 man minder op firestorm en ze doen niet eens een laffe poging om een vlag af te pakken. Eindig gewoon bovenaan met 1 kill en 1 keer dood :mad:

17. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ich bin da :p

18. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er nu nog iemand?

19. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis overduidelijk dat DICE de meest complete shooter wilt aanbieden met kleine maps tot grote maps van infantry only naar vehicles en jets, maar echt jonge wat een prutsers blijven het.

Hoezo is de limiet maar 16 spelers @ CQ ?

Geef dan op zijn minst de spelers zelf de keuze of ze met 16 of 24 man willen spelen|:-

Het is al saai genoeg op de consoles door te weinig man (vooral op grote maps) waardoor je niet hetzelfde chaos als op de PC hebt (wat gewoon af en toe fucking hard is constant actie)

Had ik eindelijk een klein beetje hoop met deze CQ shit na alle bullshit hype en mislukte updates stellen ze weer teleur met max 16 players.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Was even leuk jongens! :9 Werd dik ge-owned bij Operation Metro (helaas ook door het ontbreken van spelers maarja) goed gespeeld door het tegen team:thumbs:, maar spelen jullie nooit Rush? Ik vind dat Conquest soms wel leuk, maar niet achter elkaar. :)

@hierboven
    Ik weet niet maar ik zie het probleem niet echt, ja het is jammer dat je op de console niet met 64 man tegelijk kan maar ik vind het spel er niet minder door. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina