[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZO! dat liep lekker vanavond. Vooral die potjes op seine en bazaar gingen lekker. Volgende keer wat rush er door heen ?

2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Mooie potjes boys. Beetje jammer dat ik die laatste had verloren. Dacht echt dat ik uhm nog kon winnen 8):cool:

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Eindelijk Jack of All Trades binnen, k/d gelijk van 3.08 naar 3.03 :+.

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom volgende keer in die party. Bijna iedereen zat ook tegen jou te praten \o/

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
  6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Was zeker zeer tof!

Ik ben in voor morgen nog een x al ben ik wel pas 8 uur klaar met werken maar daarna kan ik nog! :D

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Morge kan ik niet, moet van 4 tot 11 werken :mad:

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Net sinds een lange tijd (zo'n 130 dagen) weer eens een potje BF gespeeld, CQ. 9 kill, 8 death. Niet heel bijzonder natuurlijk. Vooral een paar keer dood gegaan omdat ik zo zat van hoe selecteerde ik ook alweer spul, wat deed die knop ook alweer, etc... ... Alleen zijn er nou totaal geen dice/ea servers meer?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jawel, alleen je ziet gewoon veel meer private servers. Volgens mij moet je dan zoeken op Dice ofzo en dan krijg je de officiële servers te pakken.

10. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoeken op Dice en dan even kijken of je de Gamertag van de server eigenaar kunt openen. Bij officiele servers kan dat dus niet, maar er zijn ook veel die zich gewoon voordoen als official Dice server.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :) dat zijn de leukste potjes, als het echt op de laatste paar tickets aankomt

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Premium aangeschaft \o/

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ook irritant... Moeten ze eigenlijk ook iets op verzinnen, zodat je gewoon direct een officiële server te pakken hebt.

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ze moeten gewoon de Quickmatch optie automatisch op DICE servers zetten... dat gezoek s'avonds naar een normale server wordt ik persoonlijk knettergek van. Heb er een aantal in de favo gezet maar die zitten meestal vol

15. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er meestal binnen twee minuten wel één te pakken, maar het kan inderdaad gewoon handiger met een paar regels programmacode en dat weigert men blijkbaar.

Na de patch schijn je een symbool te kunnen zetten bij je server in de lijst, zodat te zien is dat je aangepaste regels hebt maar... dat moet de admin zelf doen. WTF? Dan ben je zó dicht bij een aardige oplossing, en dan maak je het gewoon niet af. Het probleem van veel spelers die gewoon default servers willen is dus niet verholpen zolang je admins hebt die zich voor willen doen als official servers.

Ach, we wachten wel tot de volgende patch die bij Armored Kill in het najaar zal komen en wie weet, wie weet is het dan eens aangepakt...

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo moet je perse een officiele dice server ? Ik heb inmiddels 10 favorieten servers in mijn lijstje staan. Die varieren van verhicle play tot infantry play. europe servers. paar met hoge ticket count en paar met 100%. KLAAR. geen dice servers nodig. fkn moeilijk joh. O-)

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik denk niet dat ik nog Battlefield Premium ga kopen, ik heb B2K al en CQ lijkt me geen zak aan, de rest van de extra's is ook een beetje BS.
    Als ze m nou voor 35,- excl B2K hadden aangeboden had ik het nog wel gedaan, vind het ook een beetje raar dat ze B2K er nog bij doen aangezien de meeste mensen m al hebben.

E: Zitten er ook camo's in BF Premium ofzo?
    Kwam net deze tegen:

Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja voor een paar wapens en dan alleen die blauwe kleur
    Assault: F2000 (die je ook op de afbeelding ziet)
    Support: PKP pecheneg
    Engineer: Scar-H
    Sniper: L96

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij heeft de SCAR een bruine soort Desert camo?

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan via ebay voor 35eu points kopen. ja paar nieuwe camos. als de nieuwe maps uit komen, komen er meer als het goed is. En als het goed is in july ofzo nieuwe soldier upgrade.

Klopt die is wel nice.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina