1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb op Ebay 4200(P) gekocht voor €35, dus reken maar uit.

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Speel op PC, dus dat gaat m niet worden :p.
    Iemand enig idee waar ik Premium goedkoop kan aanschaffen voor PC?

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Daar zoek ik ook al een tijdje naar, als je het met dollars koopt, heb je hem voor 40 euro, alleen nog niet uitgevonden hoe :+

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er vanavond online ?

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik had dit gevonden op 9lives.be, weet niet of je er wat aan hebt en je moet wel een creditcard hebben

"Gewoon dat prog downloaden, uitpakken en naar die map gaan en in die "torcc file" ExitNodes {IN} toevoegen. En dan open je die Tor brower "start for tor brower" (in de root van die map) en dan ga je naar origin.com in die browser, kies bf premium, login , bij u adres zet ge gewoon u gegevens en bij land kies je india (de prijs zou 1499rs zijn om zeker te zijn dat het werkt). CC gegevens invullen en kassa kassa.

Voor alles BF3+B2K 37euro en premium 21 Euro = 58 euro valt nog mee vind ik"

Ja ik kom zometeen! Denk dat die Dowelll van gister er ook wel is en we zien wel wie er allemaal komt :)

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik weer wat tijd heb om te gamen zit ik er over te denken om dit spel voor 30 euro te kopen. Wordt het nog veel online gespeeld en worden de servers nog goed ondersteund?

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja en Ja.

Koop je het spel nieuw voor 30 euro? of van de bazaar oid?

8. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw, gewoon in de winkel of via internet.

Bedankt voor je antwoorden, nu alleen nog even mijn gold abonnement weer activeren voor 2 euro voor 2 maanden.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De mappacks zijn nu al wel te koop voor PC, bij Mycom voor 13,- maar ik denk niet dat je mn binnen 2-4 dagen krijgt zoals er staat.
    http://www.mycom.nl/Product/Softwar...ers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick
    Misschien dat je ze op eBay goedkoop kunt krijgen maar dan zit je waarschijnlijk nog steeds met die 2 week.

10. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Die mappacks mogen allemaal fantastisch wezen incl alles extra's die er bij zitten, maar het schijnt dat deze game de laatste tijd zoveel mongolen aantrekt dat ik helemaal geen behoefte meer heb om die game in mijn xbox te gaan douwen.
    De helft van de potjes kan ik na een eerst aanblik al wel uit, dat zit dan weer vol met van die gasten die alleen maar wachten op choppers e.d. of van die figuren die denken dat het COD is... uiteindelijk zit je dan alleen met nog een of twee man vlaggen te pakken wat uit draaid op een hoop verlies partijtjes... jammer jammer en nog es jammer maar voor mij niet de moeite waard daar een premium voor aan te gaan schaffen.

Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: nerd. trek het je niet zo aan. en anders join je een andere server. Weet je wat jammer en jammer en nog is jammer is ? dat mensen niet snappen hoe ze met shit om moeten gaan en dan het gelijk op geven :p.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wanneer komt die CQ mappack nou op de xbox dan?

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overmorgen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik dacht dat hij vandaag zou komen? :mad:

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik ook :p

Maar wel chille mappack voor mij, speelde altijd rush maar laatste tijd veel meer conquest op CQ maps, en dan fijn dat er dan wat meer CQ maps komen

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gelijk opgeven hahaha.. hoelang is die game al uit ? :F:
    Ik ga op een avond meerdere servers in maar tis bijna overal the same shit. Misschien dat jij een vast groepje hebt waar je dit mee doet en dan kan ik mee voorstellen dat je hier veel lol aan kan hebben, maar iemand alleen moet veel mazzel hebben dat hij wat zinnigs tegenkomt en dat is heel enkel es het geval..

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee. Heb nog maar een keer met mic met mensen van hier gespeeld. En paar zonder keer mic met mensen van hier. Je hebt wel gelijk dat scheelt een boel. Maar ik heb denk zeker 80% van de tijd alleen gespeeld. Vanaf release.

Wat ik wel heb is een stuk of tien favoriete servers in mijn lijstje. Waarvan ik weet dat er actieve admins zijn, of waar zoiezo wel objective gespeeld word.

psVoeg wat mensen toe van dit topic zou ik zeggen.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik had gister trouwens een rare bug bij Metro, Ik spawnde boven het plafond zo kon ik over dat gebouw rennen en iedereen zien maar kon ze niet dood schieten :p
    [spoiler1]
    [/spoiler1]

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Game wederom opgepikt en vandaag al een potje van anderhalf uur er op zitten...kwam maar geen eind aan maar wel wat ribbons binnen gesleept. Ik zit echt te twijfelen over Premium. Weet namelijk niet of BF3 nog gespeeld gaat worden als MOH 2 en Black Ops 2 uit zijn, dan zit je met je content.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina