1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ga is naar www.xbox.com > mijn account > aankoop geschiedenis

staat ie daaer ergens tussen? want dan kan je hem op je xbox via ongeveer dezelfde weg ook opnieuw downloaden

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Nope ook niks echt gaar.. Toen ik btw inlogde met me oude account om te kijken of er daar wat stond kreeg ik wel een melding van: Thanks for verfying your online pass and you can also download the back to karkand dlc in the BF3 store or the xbox store.

Of tenminste iets wat er op leek.. Vind het wel raar dat ik dan 2000 msp moet betalen.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gewoon downloaden kerel, je hoeft niets te betalen als je de uitbreiding al hebt. Is een foutje!

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Heb je die code toen ingevoerd met een ander xbox account?

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik op downloaden druk dan staat er dan ik te weinig MS points heb :mad:.

Nee, gewoon met de account die ik nu heb, ik kan wel gewoon online, maar ik had een oud account en daar kon ik ook online meespelen maar ook bij die moet ik ervoor betalen. Echt gaar allemaal, maar ik zal wel ff naar EA bellen! In iedergeval bedankt!

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat kost het om een nieuwe online pass te kopen voor de PS3 versie van Battlefield 3?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dacht €10

8. Roboduck

Roboduck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lelijk joh..
    Ik speelde tegen admins van een server.. Ben vet goed bezig, gaan ze me kicken....
    Treurig.

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Favorite goede servers. Servers van clans zijn meestal erg betrouwbaar. Let ook goed op de description, die geeft je meestal wel een indruk wat voor een admin het is.

Of speel op official DICE/EA servers.

Als je iets in de zin ziet van 'this is mah server' dan kun je sowieso griefende admins verwachten. Vaak betreft het dan een of ander kindje die points kreeg van zijn moeder. :emo:

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Godverdomme, ging net tijdens rush in een Jet. Ik speelde tegen een noob want ik kwam gewoon elke keer achter hem. Ik zorg ervoor dat zijn jet smoked maar niet in vlam staat en opeens is hij gewoon weg... |:- En nu word ik, ondanks dat ik goed dodge en constant draai op en neer links en rechts etc. word ik toch nog gepakt. =( Ben dan maar er uit gesprongen, heeft hij ook maar geen punten.

Ik heb nl. nog maar 250 punten nodig voor de heat seekers en die had ik nu moeten hebben. :+

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eeeeeeen, de [076] server is weer up. De komende 90 dagen dan :)

Voor suggesties kan je altijd even PM'en.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Er gebeurde net iets raars met mijn M320 qua ammo. Ik had iets van 3 rounds en die waren op dus vroeg ik ammo aan een teammate en hij gooide dan zo'n pakketje neer. Ik sta op 1-2 meter er van en reload maar ik heb uiteindelijk iets van 20 rounds kunnen afvuren met 1 ammo box...

Normaal is zoiets toch na 1x herladen weg?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee , je krijgt toch weer steeds nieuwe uit die ammo box.

M320 weet ik niet zoveel van maar ik kan als engineer met 1 box wel al mn rpg's en mijnen bijvullen bijvoorbeeld

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    de ammo box blijft liggen nu he ;) dus verdwijnt niet meer na 6-7 ammo reloads

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is toch niet nieuw? Ik kon altijd al uit 1 box mn kogels en nieuw setje mijnen halen

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat bij mij gebeurde is toch niet logisch?

1 ammo box en ik stond in die tunnel 3-4 minuten lang M320's af te vuren. Normaal als je geen rounds meer hebt en je herlaadt dan verdwijnt die box toch?!

Heb het er na opnieuw geprobeerd en het lukte me niet. :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die box verdwijnt pas na een bepaald aantal reloads maar dat is zeker weten altijd meer dan1 geweest (voor rpgs en mijnen in ieder geval)

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja inderdaad. Ik doe best vaak als ik ammo nodig heb en er ligt een dood support gastje naaste me dan pak en zijn kit op en gooi een ammo box weg.
    Vervolgens pak ik weer mijn eigen kit op en gaan met die banaan.
    Werkt zeker goed en dit was ook al voor de patch!

Zoals Rampage al zei is de 076 server weer up alleen onder een andere naam namelijk:
    [200% CQ] Team Pulp RANKED Battlefield 3 Server.
    Mappen rotatie staat op grote map en dan weer een kleine map.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jawel neem dat maar aan van een trouwe support player haha 8) een ammobox blijft nu liggen op dezelfde plek tenzij kapot gemaakt of er een nieuwe gedropt wordt.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb nu net een Nederlandse server gevonden, hij heet "[GOT] - Rush/EU only - GerardHenninger.Com".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina