1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Site is alleen niet echt up to date bij mij8)
    http://bf3stats.com/stats_pc/Flix#pc
    en battlelog
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Flix/stats/174335179/

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nu wel toch?

Last update2012-06-19 14:58

er zit ergens rechstboven een update knopje, als je de eerste keer kijkt duurt t ff voor al je recente info opgehaald is

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd , ff wachten tot die is geupdate en het klopt weer :)
    Sinds de vorige update 35 rangen omhoog haha.

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn battlelog profile

Ik check het voornamelijk voor de wapens. Ik wil bij elk wapen alle unlocks vrij spelen. Zo heb ik veel verschillende soorten gamepay, wat mij geintresseerd heeft gehouden vanaf release. Tot nu 18 wapens helemaal vrij gespeeld \o/

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ja, nu klopt het.

Wel tof dat je kan zien hoevaak je geknifed bent. Maar 4 keer dus dat valt wel mee:)

En wat ik me wel afvraag, wat houdt dat skill level in?
    En wanneer is dit positief, zo laag mogelijk of zo hoog mogelijk, hoe verbeterd dit, waar is het op gebaseerd?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is nogal ingewikkeld :+

Hoe hoger hoe beter in ieder geval

• You gain/lose SL based on every confrontation with another player
    • Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
    • Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)

Als jij dus de hele avond level 1 spelers loopt te slachten schiet je er qua skill level niks mee op, maar als je tegen allemaal level 100's speelt gaat het weer heel hard.

Maar het is dus alleen gebaseerd op confrontaties, als je de hele tijd alleen maar aan het supporten bent of vlaggen pakt of aan het spotten bent met je MAV verdien je volgens mij helemaal niks

Mooi voorbeeldje, hier speel ik 23-11 maar ben ik voornamelijk aan het vlaggen pakken geweest en heb ik blijkbaar die 23 kills gemaakt tegen lager gerankte spelers.

Dan win je dus dik maar je skill gaat wel 20 punten omlaag :+

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50438457/2/169858084/

Hier nog zo'n potje. 25 -15 maar omdat ik hoger geranked ben dan de tegenstander wel 36 punten omlaag

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50418191/2/169858084/

En hier speel ik 17-3 en winnen we met 199 tickets verschil maar gaat alsnog de skill omlaag met 10 punten :+

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50428350/2/169858084/

Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar mijn skill level is maar 335 . :mad:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och het kan blijkbaar zomaar met 40 punten in een potje zakken, dan kan het dat vast ook wel stijgen. Kwestie van de mazzel hebben dat je een avondje kan spelen tegen hoog gerankte spelers die niet zo goed zijn :+

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is er ook een server waar de meeste xbw spelers spelen?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gaat niet over het level van iemand, maar wat zijn score is ;) Het blijft in ieder geval een heel vaag gebeuren. Ik ben wel eens in een potje 120 omhoog gegaan opeens 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn score qua wat? SPM? Want dan zou ik alleen kunnen stijgen als ik kills maak tegen mensen met een hogere SPM of totaal score?

Dat zou ik heel raar vinden want dan zouden alle hoge levels hele lage skill ratings krijgen :+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb trouwens al 146 knife kills, blijft leuk om te doen :cool:

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zit nu al een tijdje op 500 knife kills (576 om precies te zijn, knife heeft bij mij nog steeds de meeste kills van alle wapens :+)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoog skill-level ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Snap niet wat je nu bedoelt. Als skill omhoog of omlaag gebaseerd is op de score van de tegenstander zou iemand met een hoge SPM toch alleen maar kunnen stijgen als hij tegenstanders killt met hogere of vergelijkbare spms's?

Die kom ik niet zo heel vaak tegen dus kan ik toch heel moeilijk mijn skill level omhoog krikken?

Of begrijp ik je nu verkeerd

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    skill level heeft niets met score of SPM te maken. alleen met Skill zelf. Het is een heel vaag systeem en ik begrijp het zelf ook niet zo goed, maar dat heb ik een keer gelezen op bf forum.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zat onlangs op 529. Nu op 260 nogwat..
    Heb je veel knife only potjes gespeeld ofzo?

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Zo wat rijd die EOD bot kut zeg. De ene glitch na de andere glitch. Maar heb uhm eindelijk :D

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nope, geen een :p.
    Is dat zo veel dan?
    Gewoon iemand knifen als je achter m staat, heb ook heel veel andere trucjes:
    Truc 1: Vertel nooit al je trucs
    Truc 2:
    Wat een raar woord eigenlijk, truc 8)

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb me net compleet kapot geërgerd.:x:+

Ik speelde conquest op Tehran, bij de flag in de hoek waar een Hummer altijd staat (dus tegenovergestelde van gas station). Er staan letterlijk 8 teammates rond me, ik loop de trap af met iedereen (3 man voor me) en wie wordt er neergeschoten ... :{

En net op Gulf of Oman, ik vloog redelijk hoog rond met mijn apache na een gevecht, eventjes herstellen. Ik zie dat het andere team de apache bemand en opnieuw weg vliegt, heel laag over het water. Ik vlieg er op af, heat missiles blijken niet te werken van 20-30 meter afstand (heeft hij zo'n radar/schild optie ?) dus begin ik met de gewone raketten te schieten, had hem bijna en dan vliegt er een jet expres tegen mij aan waardoor ik totaal geen controle meer heb over mijn apache en neerstort. :F:

Ik vind dat ze bij een hit tussen jet en heli alles mag exploderen en dood gaan. Te triest dit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina