[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe komt het dat Battlefield realisme wilt nastreven en toch engineers toelaat in de heli's die constant aan het repairen zijn. :confused::'-( Realistischer dan dit kan het inderdaad niet.

Was met een LMG constant op ze aan het schieten, 1ste keer had ik onmiddellijk 1 ventje er afgeschoten en de heli laten neerstorten maar dan vliegt hij weer out of bounds en gaan ze repairen. Pfff.:)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Is dit ook iets nieuws met die hekken er rond? Valt me nu pas op.:+

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is de extra armor vehicle 'perk'

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol echt nog nooit gezien :9.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kut snipers, echt optyfen. Ik word gek van die gasten die zo lame spelen. :'-(

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    same, ik heb dat nog nooit gezien :confused: blijkbaar niet zo'n populaire perk

8. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Is ook alleen dat je beter beschermd bent voor rocket launchers van engineer. Tegen andere tanks maar dat geen ene reet uit. Beetje nutteloos in mij ogen ook ;)

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet? Ik heb dat toch al aardig vaak gezien. Soms valt het ook niet zo op, ook op tanks bijvoorbeeld niet.

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha, die eerste. :lol:

Maar ff serieus, ik merk de laatste tijd veel idioten die opnieuw die tactical light gebruiken. Op het begin had iedereen ze, dan niemand meer en nu opeens wel weer omdat je geen fuck ziet en met die suppression er boven op ben je toast.

Zijn er eigenlijk nog van die nieuwe filmpjes van die kerel met zijn Australisch accent die iedereen knifed?

haha check dit wannabe sukkeltje :+

Ik denk dat dit een nieuwe is

edit: toch niet :'-(

Wat doen ze hier eigenlijk op 1:00 en 3:00, dit kun je online toch niet doen? Ben je dan niet aan het hacken of weet ik veel wat. :+

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom post je neit gewoon in 1x in plaats van 80 keer achter elkaar :p
    Maar ik heb die glitch op Karg Island nog nooit gezien op de xbox

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Op 1:00 vliegt ie recht omhoog, dat kan alleen met de F35 door de knop in te drukken waarmee je normaal remt, en op 3:00 zal wel een bug zijn.

14. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of één van jullie hier al de M26 dart (shotgun onder assault rifles) al heeft geprobeerd, maar dat is dus de nieuwe USAS. Ik werd er paar dagen geleden een paar keer door gekilled, dus dacht, laat ik dat ding ook eens proberen (en met succes). Zou me niets verbazen als dit een nieuwe hype/irritatie gaat worden.

15. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je aan alles wel irriteren!
    Ik speel veel Metro 24/7 en die M320's zijn irritant op hardcore! Damn

Daarnaast word ik op snipe maps vaker gekilled door een Heavy Machine gun dan door een bolt-gun. Hebben die ook een flinke buff gehad?
    Dat wil ik zelf nog wel gaan doen, support wapens flink buffen maar ik speel meestal assault omdat niemand ressurect, en je krijgt er gewoon bonus veel punten door \o/

Ik heb zelf nu ECM jammer in de chopper jongens, moest ik dan ECM gebruiken zodra er gelocked wordt, ff pas als de lock in place is?
    Momenteel ga ik sneller dood dan toen ik nog flares gebruikte dus ik moet er nog even aan wennen |:-

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ga ik ook eens proberen, werd laatst gedood door zo eentje en vond het maar een stom wapen. Ziet er zo zwak uit. :9

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan er de lock mee verbreken, maar ook als je ongeveer weet waar de tegenstander zit het ontwijken. Je doet je ECM en dan moet je naar links/rechts/voren/achteren vliegen om de missile te ontwijken.

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ohja, heb laatst mn langste headshot ook verbroken, van 914 naar 1484 naar 1533 :) (en nee, niet in een bijna lege server met een paar maten, gewoon op een volle server).
    Zit inmiddels ook al op 533 knives.

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb je het gefilmd zoals vorige keer? Ik weet nog dat ik op dat ene filmpje van je geen fuck zag en toch raak je iemand. :+

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Net enkele potjes gedaan op de server van Delphiki en dat is toch wel weer even wat anders dan Operation Metro :p
    Maar wat een schijt team had ik zeg pff

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina