1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh :+ lijkt me niet mogelijk die achievement te halen als je tussendoor dood gaat.

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Waar sta jij naar te kijken?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    de SS Normandy :+

ME3?

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Speel de laatste dagen enkel 500% tickets conquest op Oman. Mijn spawn was die op het vaste land en ik rij met zo'n LAV richting de dichtstbijzijnde flag.

Nu had ik nog een passagier bij me en we werden redelijk snel gelocked. Ik stop voor die rotsen (net voordat je rechtsaf gaat) en zie dat die kerel bovenop de rotsen staat. Ik dacht dat hij me zag uitstappen (blijkbaar niet) dus ik ga naar boven en schiet hem door de bosjes neer.

Krijg ik daarna een bericht dat ik moet stoppen met hacken en anders steekt hij mij neer. :lol: Was een Britse jongen van 18 denk ik. Te grappig. Ik pm hem terug hoe ik in godsnaam zou hacken want ik ken geen fuck van die dingen, zegt hij dat ik lieg. :emo:

Is nog maar mijn 2-3de keer dat ik zoiets krijg, best grappig. :thumbs:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er uberhaupt hacks voor de 360 ? Ik ben godzijdank nog niks tegen gekomen

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Geen idee. Ik werd wel iets later aan dat ene hotel met zwembad gedood door een sniper die helemaal niet bewoog en het leek alsof hij aan het rollerbladen was in plaats van lopen. Misschien een bug, toen ik hem 5 min er na doodde deed hij het niet meer. :D

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien niet echt hacken maar deze glitch is wel klote, ik zat pas in die server hier van wat mensen (team Pulp) als ik het goed heb. Daar was CQ op Operation Metro aan de gang ik dacht leuk, nou dat leuk was na een tijdje weer verpest door DRIE gasten die boven het plafon zaten, en iedereen die probeerde ze eruit te knallen (C4, M320 niks hielp) maar lukte gewoon niet weet niet hoe ze het doen maarja beetje jammer weer, waren gasten uit de VS.

[yt]r58EbNxEtxQ[/yt]

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is inderdaad een glitch, dat kan er zo uitgepatched worden en als er een admin aanwezig was had hij ze op dat moment gewoon kunnen bannen.

Vervelend dat het kan maar ik denk dat we qua glitches al met al niks te klagen hebben in BF3.

In BFBC2 voer men nog met hele boten onder de map door :+

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren sinds even weer BF3 gespeeld en de ACR-W is echt beest zeg, nieuwe Engineer gun in ieder geval. De LSAT ofzo (Support) en de JNG-90 (Recon) zijn ook fijne wapens imo.

Nu nog een kill met de EOD-Bot 8). Als je een klein tikje tegen een enemy tank maakt is dat ding zo kapot.. Dus ik denk dat ik nu maar gewoon een campende sniper probeer te vinden en dan achter hem de EOD deployen.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de MTAR nog fijner, doet voor mn gevoel op korte range meer damage. Al is hij wel wat wilder op langere afstand

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Kan nog steeds, ook in BF3:lol:.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    normandy uit mass effect :)

14. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Kan niet overal bij zijn he ;). Maar als ik of Rampage in de server zitten kun alle mensen die gebruik maken van een glitch een ban verwachten!

15. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb weer bf3 opgestart maar ga weer vaak dood (had het net onder de knie :+), wel vind ik echt amper mensen soms echt raar:confused:
    Welke server is xboxworld, want met Nederlanders spelen is toch een stuk fijner voor mijn connectie:D

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij is er geen server van xboxworld.
    Dit is 1tje van mij en Rampage.
    NL | Team Pulp | Metro Only | 200%

Er is er ook nog 1 van Delphiki maar die naam weet ik niet precies. Het was iets met 24/7 CQ ofzo

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Volgende week weer effe een weekie punten pakken :)

July Double XPevent
    What: Double your net score after every round
    Who: All players
    When: July 2-8 for Premium members, July 2-4 for non-Premium members

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jezus nou overdrijven ze wel een beetje.. Double XP week...

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het wel meevallen. Had tot nu toe steeds geen tijd als je als er een double XP event was, zal je net zien.

Nu moet het wel te doen zijn om een avondje te plannen :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja is wel leuk voor de mensen die volgende week al vakantie hebben, denk dat ze daar een beetje op mikken. Schoolvakanties in US zullen ook wel beginnen ofzo

Maar met zoveel dubbel XP gaan de stats echt nergens meer over. Ik laat SPM maar weer los en ga me weer richten op W/L :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina