1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Double XP gaat echt nergens over, ik ben level 36 en ik wil geen level 100 worden 8).

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whatttt ? cheat WEEK ?\o/

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Volgende stap... Double XP season ? :)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Nee, Double XP Pass natuurlijk!

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Zal me serieus niks verbazen als dat in de toekomst gaat gebeuren. Dat je in de main menu een double xp uur kan kopen met microsoft points.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Dat doet MW3 toch al? :+

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is als je gaat prestigen dan kan je verschillende dingen kiezen.
    Wapen dubbel XP
    Normaal dubbel Xp
    Wapen onlocken
    En nog een paar maar heb dat al een hele tijd niet meer gedaan :thumbs:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook alle tokens nog die ik ooit gekregen heb,.. En nog 0 van de premium DLC gedownload :+

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbel xp week is wel een beetje teveel van het goede inderdaad.
    Ik vind het namelijk ook niet leuk om lvl 100 te worden , je hebt dan namelijk niet echt iets meer om voor te spelen.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo?

Je krijgt toch gewoon dubbel zoveel punten, het is niet dat mensen daardoor beter spelen of andere dingen gaan doen? Of zie ik het verkeerd.:+

In plaats dat ik 10k punten haal, haal ik nu 20k. Je unlocked dingen sneller en that's it. Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. :D

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, beter spelen heeft er niks mee te maken. Maar je stats worden wel besmet door dat je periodes dubbel zoveel punten krijgt. Ik ben inmiddels colonel service star 25. Ik denk dat als ik een weekje die dubbel xp speel dat ik al gauw boven de 30 uit kom. Dat is toch onzin. Ik bedoel. je rank is niet een exacte reflectie van jouw skill uiteraard. Maar heeft geeft wel aan hoe ervaren een speler is. Vind ik. Ja je hebt boosters etc, maar goed daar win ik toch wel van. Zou fijn zijn als ze een oplossing maken om 100+ rank te kunnen worden want ik denk dat ik eind van dit jaar wel bij de 100 uit kom.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat je stats zoals SPM verpest zijn, want iedereen kan nu een ziek hoge SPM krijgen maar het is juist leuk om te kunnen zien hoe hoog je SPM zou zijn geweest zonder double xp week.

Gisteren eeeindelijk de EOD bot kill gehaald, was lang zoeken naar een camper en toen snel de EOD bot achter hem gedeployed ipv de gebruikelijke knife kill. :+ Bij Armored Kill graag wat meer/moeilijkere achievements.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nice, zo kan het ook. Maar is leuker als je gewoon op avontuur gaat met je EOD bot. Gewoon rond touren en dan ineens aanvallen. haha.

Ja ik vind wel dat je gelijk hebt wat betreft achievements / wapen unlocks. Veel te makkelijk man. Mag wel iets opgekrikt worden.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat rondrijden heb ik lang volgehouden maar dat ding is zo kapot en de besturing is brak, dus dan maar zo. :+

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeaaa ik heb mn complete warrior achievement eindelijk.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt best mee. Als je spm van de afgelopen weken hoger is dan je gemiddelde spm, dan zal je gemiddelde spm uiteindelijk alleen maar een beter beeld geven.

Mijn gemiddelde is nu 630 en die gaat steeds omhoog, richting wat ik de afgelopen tijd heb, +-900. Met double xp gaat het alleen maar sneller richting die 900.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar daarmee verneuk je alsnog je stats wel.

Het is niet meer representatief voor alle tijd die je gespeeld hebt. Voor wat jij bedoeld hebben ze de reset stats functie toegevoegd.

Hebben jullie trouwens ook problemen me het unlocken van de show off force achievement?

Ik heb 10 kills met de Aug, scar, acw-r, m-tar, l-sat, l86a2, jn-90, m417 , m5k en spas-12 gemaakt maar krijg geen achievement.

Vergeet ik een wapen?

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb uhm gewoon gehaald in 1x maar dat was ook al bij B2K achievement.
    Als je toen met alle wapens 10 kills had moest je nog een keer 10 kills halen met de FAMAS in 1 potje en dan kreeg je de achievement.
    Misschien is dit weer zoiets.

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik gehaald. Maar ik had juist bij die zelfde soort achievement van B2K ook problemen. Toen kreeg ik die achievement pas een week later. Tijdens een ander potje. Vond het erg vreemd. Misschien een paar dagen geduld ?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De achievement van nu kreeg ik wel direct, lees verder ook geen problemen op x360a bijvoorbeeld.
    Check ze anders eens op Battlelog Delphiki. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina