1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ze gechecked en heb alles boven de 10 kills. Misschien moet ik ook met het nieuwe mes 10 kills maken?

Net echt een kut potje gehad, kan me niet herinneren ooit een potje verloren te hebben waarin ik zoveel punten had. Met zn 2en gewoon meer punten dan hun top 5 en dan nog verliezen...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/52666597/2/169858084/

Soms is het maar kut dat BF3 zo'n teamsport is :+

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook met nieuwe knife, die is ook nieuw in CQ. :). Maar dat is zo gebeurt, vooral in die CQ maps. Ik moest gister nog even een ribbon winnen. 4 melee's in a round. had ik nog nooit gedaan, ik ging meestal voor de veilig headshot van achter :p. Was voor de achievement van alle ribbons in het spel te halen. En lukte meteen in het eerst potje. Blijft toch leuk om iemand te knifen, alhoewel ze wel eens wat mogen doen aan die "quicktime" events. Wat is de gemiddeld afstand van waar je iemand kan knifen, 3 meter ? :)

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand hoe je de HD texturepack toch krijgt op je xbox 4gb slim

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Grotere HDD kopen :p.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb je hem inmiddels Delphiki? :9

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee ,ik vergeet steeds te knifen. Komt vanzelf wel een keer

ik heb in 250 uur nog maar iets van 100 knife kills (is allemaal de schuld van rsv :+ )

edit:// ik heb hem blijkbaar al wel gehaald op 29-6 maar gewoon niet gezien :+

Nu mis ik alleen die co-op achievement van die sniper missie nog

Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Rainbow Six Vegas? :+

8. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    vandaag opgepikt bij gamemania wat een vet spel zeg

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Juist, daar heb je geen melee dus dat heb ik me nooit aangeleerd :+

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Nog steeds hetzelfde probleem. Ik speel de SP niet dus ik heb niet tijdens het automatisch saven van de SP de xbox360 uitgezet. Voor de dubbel XP weekend had ik er geen last van en in dat weekend wel. Lijkt toevallig. Beetje zitten googlen maar daar heeft niemand hetzelfde probleem. Misschien even alle multiplayer updates eraf gooien en opnieuw opzetten?

11. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan ook proberen om alles van Battlefield 3 eraf te gooien en helemaal opnieuw installeren.
    Je online stats raak je niet kwijt omdat die ergens opgeslagen zijn in een database wat verbonden is met je gamertag.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat indie net zegt, gooi je bf3 data er even af. Ik had het aantal maanden terug ook. Ik had tijdens SP keer een crash. Dus vandaar. Was na verwijderen van de data en reboot van de xbox weer terug naar zoals het moest.

Uiteindelijk maakt het niet uit hoe dit is veroorzaakt, de oplossing is hetzelfde :).

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Heb je de cache van je xbox al opgeschoond?

14. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een domme vraag om hier te stellen:

Maar is Battlefield 3 het aanschaffen waard? Ik heb Battlefield Bad Company 2 dood gespeeld de laatste jaren en heb daarbij ook enige uurtjes zitten in de Vietnam DLC.

De demo van Battlefield 3 heb ik gespeeld en daarvan was ik nog niet helemaal overtuigd.
    Wie kan mij een beetje lekker maken met toffe dingen, aantal maps en wapens.

De reden van twijfel is omdat de console versie een downgrade is van de pc versie. Kleinere maps en minder spelers, wat uiteraard logisch is. Is dit ook ten koste gegaan van de hele beleving in het spel?

Thanks voor het delen van je mening.

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij BF3 zou ik zeggen, check het zelf. Iedereen heeft zijn eigen mening. Redenen om bepaalde dingen wel of niet leuk te vinden. Ik weet niet hoe zeer de gameplay minder is dan pc, ik heb BF3 niet op pc. Maar ik denk dat het wel mee valt. Op pc zal het wat drukker zijn ? dat brengt meer chaos ? waardoor het leuker of niet leuker kan zijn voor jou. Als je bfbc2 kapot hebt gespeeld, vind je bf3 ook wel leuk hoor. bij mij ging het ook zo alleen heb ik bf3 al vanaf release.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PC versie is mooier , groter en beter maar dat doet niet af aan het feit dat BF3 (imho) verreweg de beste MP shooter van dit moment op de 360 is.

Qua gameplay en variatie steekt het wat mij betreft met kop en schouders boven de concurrentie uit. Als je BFBC2 geweldig vond moet je het gewoon proberen. Metro (de map uit de demo) is niet representatief voor het hele spel. Er zijn veel grotere mappen met veel meer voertuigen.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Daarstraks een heerlijke pot gespeeld op oman (500% conquest), praktisch elke lock op een helicopter of tank/LAV raakte zijn doel. _O__O_ Mijn squad was ook super goed, speelt echt zoveel beter.

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Tank is schijnbaar tegenwoordig mobile AA gun :eek:

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo dat dan?
    Er zijn 2 mobile AA guns, de Tunguska en de LAV-AD.

20. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    AA guns zijn overbodig, tank is voldoende :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina