[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Premium wel de moeite waard?

Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je denkt dat je alle DLC toch wel gaat kopen ... JA

Als je denkt dat je over een paar maanden toch niet meer speelt en geen interesse hebt in de extra skins en dubbel XP weekenden... NEE

3. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Naar mijn idee is LSAT echt slechtste LMG die er is, of ligt dat echt aan mij?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Weinig stoppingpower inderdaad, maar ben toch al geen fan van de Support klasse. :+
    1) Engineer
    2) Assault
    3 Recon
    4) Support

5. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja heb ongeveer het zelfde, maar speel met alles wel, leuk voor de variatie.
    Maar hij heeft niet alleen weinig stoppingpower, maar ook veel recoil en absoluut niet accuraat en lage ROF.

Edit: Holy shit net een score chain van 2445..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1 ) Engineer
    2 ) Engineer
    3 ) Engineer
    4 ) Recon of Support op Metro
    5 ) Engineer

LSAT is niet geweldig , die andere nieuwe LMG wel. Dat is gewoon net een hele dikke assault rifle

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1) support, assault en engineer
    2) soms snipen voor de lolz. Vind sniper enige klasse zonder toegevoegde waarde op de grotere maps.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een goeie recon is altijd wel handig om bij je te hebben met zn spawn points en motion sensors.

Maar mensen die Recon spelen door op een berg of op een kraan te gaan liggen met een sniper rifle voegen inderdaad 0.0 toe aan een team. Die enkele spot of kill zet geen zoden aan de dijk

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gebruik die L82A2 soms zelfs als sniper rifle als het een no-sniper server is.
    Long barrel+ bipod + x6 scope en je hebt praktisch gezien gewoon een sniper omdat ie zo super accuraat is.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Ik haat die gastjes echt, daarstraks weer op Oman (enige map die ik de laatste tijd speel :9) zat een sniper op dat gebouw helemaal in de uiterste hoek met zwembad.

Dus ik klim die ladder op, blijkt dat er 3 enemies staan. 2 links en 1tje rechts.

Ik wist niet goed wat ik moest doen want die 2 links (eentje was een assault) waren aan het schieten op een teammate op de grond en die 3de rechts stond te ver in de hoek. Uiteindelijk besloot ik dus om eerst links te nemen, duurde ongelooflijk lang voordat ik die assault kerel had gedood waardoor de sniper naast hem het door had dat er iets fout was. Ik begin te schieten op hem met mijn secondary gun, gaat hij op de grond liggen, zucht, en ik sterf natuurlijk. :'-(:+

Meest logische was nu om die rechtse sniper eerst uit te schakelen maar die assault kerel ging sowieso omdraaien nadat mijn teammate op de grond gestorven was. Gemiste kans, kut zoiets. :D

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat soort problemen heb je als engineer dus niet , dan SMAW je de eerste en hou je nog een clip over voor die andere 2 :+

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik vind de equipment ook gewoon erg magertjes. In combi met laser des. Kan het wel wat toevoegen tegen voertuigen, maar verder heb je niks echt nuttigs.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Had ik ze kunnen pakken met een M320? Eerst een granaat gooien, dan de M320 en met mijn primary schieten. Dan de 3de met de resterende kogels van mijn primary neerschieten + secondary.

Maar ik durfde het niet. Ik dacht dat ik ze heel geniepig kon uitschakelen. *)

14. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laser designator knal ik altijd neer op gulf of oman. Ik rush alle vlagen met mn sniper en zet vaak bij die container bij construction site mn laser neer richting vliegdekschip. krijg je wel leuke puntjes van. niet onwijs veel ofzo. Krijg je punten van een kill die jouw laser gebruikt ?

Wie heeft er een leuke setup voor mij om te gaan spelen zo ? Ik ben mijn standaard setups een beetje zat. Wie heeft er een leuke :D

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je ook maar één/twee recon in je team hebt zitten die een beetje goed kan designaten is het echt wel van toegevoegde waarde als er goed samengewerkt worden.
    We spelen op de pc regelmatig samen als we dan op een map zitten met veel voertuigen gaat er iemand als recon, ander als support en de laatste als engineer.
    Met name met rush op Caspian border is het echt een top combi!~

Zelfde geld voor die T-sugg. Als het goed gebruikt word is het echt wel een super toevoeging voor je team.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet hoe het op de PC precies zit , daar heb je vast meer aanvliegroutes en veel meer voertuigen maar imho is op de xbox een spotter in je tanks veel handiger dan een statische soflam.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, vooral als teamgenoten hun radar kunnen gebruiken. En als een sniper raak kan schieten zonder ergens in een hoekje te liggen dan kan een sniper zeker iets toevoegen (tenminste met infrantriecombat, vehicles gaat wat moeilijker).

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Meest briljante was nog in BC1, daar had de Recon klasse een ziek fijne J-DAM Missile. Iemand die deze nog herinnert?
    In BC1 speelde ik echt alleen maar als Recon, je had van die gruwelijk overpowerde motion sensors die je niet zoals in BC2 maar 1 per keer kon gooien maar gewoon 5+, zodat je dus het hele veld vol met enemies zag. En je had van die vaste ammo crates in het level dus geen last van sukkels die je geen ammo gaven. De semi auto snipers hadden 0,0 recoil dus met de VSS of SVU had je ideale wapens.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, daar had de recon ook iets in te brengen tegen tanks. Nu kun je je alleen maar verstoppen en hopen op een engineer/support/voertuig

Ik snap wel dat ze de klasses een beetje verschillend willen houden maar ben toch nog steeds van mening dat de Engineer eigenlijk geen zwakke plekken heeft, de support in de meeste situaties ook wel uit de voeten kan, de assault alleen tegen tanks en APV's moet passen en de Recon er vaak voor de show bijloopt :+

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    wat is er gebeurd met de Javelin? Heb heel veel als ik schiet dat die raket alle kanten op vliegt maar niet de goede =(!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina