1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wel op PC.

Had gehoopt op nog een paar single-fire, burst-fire en sniper wapens maar helaas.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kun je best wel gelijk in hebben, 2 à 3 mensen in een vliegtuig/jet + 4-6 in een tank en dan heb je 3 mensen die rondlopen.

3. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook dat 12 vs 12 te weinig is voor deze mappack. Heb het idee dat de servers nu al erg snel leeglopen door rent a server, zeker wanneer het ene team veel beter is dan het andere. Lijkt me beter dat ze gewoon 80% van de servers gewoon niet meer verhuren en er weer DICE servers van maken, zodat quick match weer wat aantrekkelijker wordt om te gebruiken.

Ziet er echt erg mooi uit allemaal, maar ik denk dat het een saaie bedoeling wordt (met name op de grond).

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn nog zat DICE servers, je moet gewoon in je search balk DICE intikken, en kijken wie de owner is , :thumbs:

5. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar er zijn nu ook idioot veel servers leeg. Het probleem is nu dat je zelf een fatsoenlijke server moet zoeken in plaats van dat je quick match gebruikt. Als je dat nu doet kom je vaak in een of andere kansloze 24/7 500% Gulf of Oman - no RPG on infantry, no shotgun, no M320 of laatst zag ik zelfs een 'don't touch air vehicles' server. En als het even tegenzit wordt die ook nog eens gehost door een corrupte admin die je om wat dan ook kicked of alle lage lvls in hetzelfde team plaatst.

Ik vind dat wanneer je quick match doet, je in een normale server moet komen. Een die alle mappen bevat en 100 tot maximaal 200% ticketcount heeft. Als je in zo'n crappy custom server wil dan moet je die zelf maar zoeken.

Ik denk dat DICE/EA of quick match moet aanpassen, of het aantal te verhuren servers sterk moet verminderen, willen de servers een beetje vol blijven.

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg normale servers. Ik heb een aantal servers bij favorites staan waar ik altijd toffe matches heb op de een of andere manier.

7. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een paar servers bij favorites staan, maar ze zitten zelden helemaal vol. En als een team wordt afgedroogd, dan verlaat vaak het halve team de lobby, totdat op een gegeven moment iedereen eruit is.

Ik heb het idee dat dit voor rent a server minder een probleem was, maar misschien verbeeld ik het me wel :+

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is waar, omdat als iemand wegging er binnen 2-3 minuten weer mensen bijkwamen. Na de server verhuur kiezen mensen dus veel meer hun 'favo' server.

9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dit hele spel wordt verneukt door de community en al helemaal icm EA..

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ? :confused: Verklaar dit eens, wat doet de community verkeerd en wat doet EA verkeerd?

11. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Teveel kinderen huren servers en denken dat ze god zijn bijvoorbeeld. EA is ook lekker lomp bezig met rent a server. De dice servers zijn 9 van de 10 keer vol of juist helemaal leeg en op gehuurde servers is het een en al drama. Als je lekker bezig bent wordt je gekicked of geswitched. Potjes zijn nooit eerlijk verdeeld, of je bent aan het spawn killen of je wordt gespawnkilled. Ik zie bijna geen 100% ticket servers en voor meer tickets zijn de mappen niet ontworpen. Iedereen leaved ook als het ff wat minder gaat. Niemand heeft mic op als je alleen speelt en niemand luistert naar je als je bv ammo nodig hebt. Teveel ego trippers die voor hun kd gaan nu in dit spel, meer als bv bij bc2. Nu komt ook nog eens bf4 over een jaar al uit, terwijl bf3 nog steeds niet voor 100% af is met al die bugs die er nog inzitten...

Laatst bewerkt: 21 jul 2012
  12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0

13. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik beantwoord iemands vraag, ga ergens anders maar grappig doen _0/

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Kun je grappig proberen te doen maar die man heeft 100% gelijk

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik denk dat EA rent a server zelf fantastisch vindt ;) Voor de rest is het er niet veel beter op geworden, dan te bedenken dat de officiële servers eerst helemaal weg waren. Ze moeten gewoon twee lobby's maken.... 1 met officiële servers om te spelen, zoals het bedoeld is en 1 met allemaal servers waarbij admin mag betuttelen ;)

16. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Rent a server levert EA bakken met geld.
    Dus ga er maar aan wennen.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo is dat. En als er weer heel veel officiele servers komen lopen de rent-a-servers leeg en gaan mensen die dus niet verlengen

dus wen er idd maar aan of ga ook maar sparen voor een servertje :+

Het lijkt alsof we hier aan vast zitten (ook voor de volgende BF delen) . Ik hoop persoonlijk dat ze de admins meer opties gaan geven om hun regels ECHT hard te maken

Dus meer instellingen om de game aan te passen en vooral meer instellingen om te beperken wie er kan joinen (zoals op de PC heel normaal is, bijv alleen spelers met een <60 ms ping) zodat het gevoel van zomaar gekicked worden voor de spelers minder word.

Sterker nog, als je de opties voor de admins uitgebreid genoeg maakt zou je de kick en ban opties zelfs kunnen beperken

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oh op die manier, ja heb je zeker een punt. Vooral als het om het feit gaat dat 9 van de 10 keer er niet samengewerkt word, en dat is toch wel een erg belangrijk aspect in BF.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook nooit een mic als ik met vreemde speel maar ik ga altijd voor de objectives en als je mede spelers dat ook doen dan is er niks aan de hand.
    Helaas zijn er veel mensen die er geen hout van snappen en lekker met z'n vieren in een heli gaan rondvliegen of als ze een tank hebben het vertikken om er mee te gaan rijden.

Nog niet gesproken over die talloze mensen die staan te wachten bij het heli platform :'-(

20. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt niet eens in me op om dit soort games in m'n eentje spelen. Altijd met minimaal 1 ander persoon in de squad waar je mee kan communiceren.

Als ik zo op dit forum kijk is het ook helemaal niet nodig om alleen te spelen, activiteit genoeg als het op bf3 aankomt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina