1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jav mag sowieso. Het is namelijk primair een Anti Tank (ground) missile. De Strela is AA (anti air) dus die telt niet mee.

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb wel 1000 rpgs geschoten op jets / heli's. misschien 1 ooit geraakt. Maar toen was die assignment er nog niet :p.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn een paar mappen waar je meer kans hebt. Bij vlag A op Gulf of Oman bijvoorbeeld, choppers vanaf de boot proberen die best vaak te cappen en dan heb je een makkelijk schot.

En Noshar canals natuurlijk

4. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rapen? Wat is dat?

Ik zat in een jet die werd beschoten en in brand stond, ik sprong eruit boven punt D (Gas Station) in Caspian Border, als ik het goed heb. Ik landde precies op de overkapping van de benzinepomp en vanaf daar kon ik het punt veroveren. Toen kwam er een tegenstander aan die mij aan het zoeken was, maar ik zag hem eerder dus schoot ik hem dood. 1 minuutje daarna werd ik verbannen :emo:

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik heb je toegevoegd.

ben nog niet zeker of ik vanaaf online ben , zoontjes en vrouw spelen nl ook op de xbox en nu in de vakantie ook wel eens in de avond.

die soflam heb ik pas gehaald ( speel recon nooit , alleen nu ff met .UMP om de wapens e.d. te halen) dus die wil ik wel uitproberen.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

check tot het laatst.

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is wel vet hoor. Tanks tegen tanks.
    Wat is dit die livestream van gisteren?

8. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Javelins locken gewoon zelfstandig op grondvoertuigen. Moet toch wel mogelijk zijn om daar een paar van te vinden? Probeer Firestorm of Kharg Island eens.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Voor die assignment moet je juist jets en choppers neerhalen met een AT launcher, dus heb je iemand nodig die ze even voor je locked

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal je leren om admins te killen :mad:

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom kan je kills nergens terugkijken? :'-(

Ik had net 7 kills met een sniper binnen een minuut, waarvan 6 headshots waren. Daarna ook nog een keer 4 kills achter elkaar, 3 met m'n M4A1 en één met m'n G17C.

_O_

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die DLC van tegenwoordig echt triest te noemen, ze focussen zich meer op DLC dan de game zelf. Vroeger ervaarde ik een DLC als een bedacht iets na het release van de game maar hetzelfde als MP3, ze weten al voor de release waar en wanneer ze hem haan uitbrengen:lol::F::emo:

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een developer zoals DICE is niet een feest winkel op de hoek die op de valreep zaken regelt. Zij werken met het grote geld, en dan word alles netjes uitgestippeld. enige waar je iets over kunt zeggen denk ik is dat ze wat meer updates / fixes mogen doen. ipv voor elke DLC pas.

Na B2K was het ff tijdje stil, toen kwam premium + DLC aankondigingen. Ruim na release. O-)

14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik denkt dat hij bedoelt dat de dlc eigenlijk gewoon bij het spel moet zitten als je hem koopt. Geen dlc meer dus :p

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik denk niet dat mensen bereid zijn om in een keer 100 euro te betalen voor een game, ook lang niet iedereen koopt de DLC.

Ik vind DLC eigenlijk wel een goede extra, je haalt een stuk meer uit de game en het is optioneel.

16. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar ik vind DLC zo'n geniepige manier om aan centjes te komen om zo de tijd te overbruggen. Tuurlijk, Dice moet ook door betaald worden maar ik heb de prijs altijd al te duur gevonden hoeveel uur je er ook aan besteed. DLC worden gewoon steeds duurder en dan denk ik, waarom zo duur als je het ook goedkoper kan aanbieden zodat het meer toegankelijker wordt.

Ondanks dat vermaak ik me nog prima, Conquest in Seine Crossing epic, op een gegeven moment gooi ik gewoon random 2 x C4 uit het raam en laat die shit ontploffen en kill8):emo:

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  18. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand online?

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tank Superiority _O_

20. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja ik was online :D

er zaten toch ook heli en vliegtuigen bij die Tank mode ? die zie ik niet in de filmpjes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina