1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bij Tank Superiority zitten geen jets/choppers van wat ik er op uitmaak.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik binnenkort die DLC koop, dan ga ik echt er echt plezier in hebben om die tanks kapot te schieten. Ik disable ze dan wel enkel, iemand anders maakt het wel af. :9

Ik kan me al voorstellen dat veel mensen dan gaan flippen. :D

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whoo dat ziet er goed uit. ik ben benieuwd. Nu nog met jets. :) die komt er zeker aan. Na tank superiority kan die niet uit blijven.

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik bedoelde bij Armored Kill , daar zitten toch nieuwe tanks en die AC130 bij ?

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup, in dat filmpje hierboven zie je al een nieuwe tank bijvoorbeeld. Er zal o.a een mobiele artillery en de AC-130 in Armored Kill zitten.

Ik hoop wel op een beetje uitdagende achievements/assignments, dan heb je tenminste nog wat te doen.

Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  6. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    iemand online at the moment?

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja ik straks , eerst ff de film Hunger Games kijken ;)

8. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Manmanman, waarom zijn er nog zoveel mensen die dit spel nog niet snappen... Vanmiddag een potje waar het leek of ik de enige was die de objective speelde... Dan zijn er van die ''voertuig-spann-campers'' die net zolang wachten totdat er weer een tank is, en dan gaan ze vervolgens 8 km verderop staan schieten... en als je moet aanvallen dan moet je niet met zn allen (echt letterlijk met zn allen) gaan snipen! Kom op zeg xD

Oh néé, de verdedigingslinie is te sterk! Laten we met z'n allen gaan terugtrekken!!! Ik pomp er dan gewoon met -mijn goede vriend- de smokelauncher door heen! En ja dan moeten ze wel meelopen, maar dat doen ze weer niet xD

Achja er zijn natuurlijk ook genoeg leuke potjes! Vooral als je in een goede squad zit! Maarja die laten mij nu allemaal in de steek en liggen op het strand in Italië bruin te bakken :p

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik had dat gisteren ook. 4 mensen bleven maar op de basis hangen. Geen voertuig beschikbaar dus ik ga maar lopen. Zie ik in de berm 3! snipers naast elkaar liggen......Dan ben je al 7 man kwijt. Wat zouden die mensen nou denken? Ik ben ook wel eens sniper maar ik loop gewoon naar een A,B,C of D toe om vlaggen te pakken.

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Niets

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 soorten mensen met BF , de eerste speelt om te winnen en gaat voor de objectives en de 2de speelt puur voor het plezier en voor zichzelf zonder ook maar een reet te geven of het team wint of niet.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man, achterin de spawn met een sniper liggen. 8)

13. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
  14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je BF3 saves succesvol op je Cloud zet, ik heb in de map BF3 4 bestanden staan waarvan 2 Marcetplace en 2 Saves waarvan je er 1 niet kon kopiëren. Kan ik nu gewoon online doorgaan?

En als ik online kan heel misschien vanavond een potje, ben de afgelopen 3 weken best vaak online maar dan tref ik jullie nooit. Anyway, ik speelde een week geleden een potje Rush op Grand Bazaar, dacht ik en tevens het beste potje ooit. Echt het hele team ging met zn allen op de targets af, plante de bommen en gingen verder en alles in een mooie harmonie. Nu is GB niet een te grote map maar toch wel kicke.

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  15. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
  16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Holy fuck, moet je zien hoeveel mensen van Damavand peak springen. Moet echt ongelooflijk vet zijn op de pc. _O_

edit: weet iemand welk wapen hij gebruikt op 1:09?

Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    g36c met holo en silencer?

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij, mijn favoriete engineer wapen... De G36C.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ok thanks. Heb er nog maar 41 kills mee, mijn favoriet is de A91. :9

Hoe komt het dat de G36C zoveel gebruikt wordt door engineers? Zie ze echt vaak wanneer ik neergeschoten word door eentje.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tis gewoon een lekker wapen. Niet heel goed in 1 ding maar lekker allround en rustig qua recoil

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina