1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hebben jullie vandaag al gespeeld? IK had na het battlelog onderhoud vanmorgen enorm veel moeite om mn server vol te krijgen.

Heb een paar potjes gespeeld maar er joinde bijna niemand, was de hele tijd 3 vs 3 of 5 vs 5 ofzo :mad:

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, heb deze ochtend nog gespeeld. Elke map was vol.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    raar, ik snap er geen hol van. Op sqdm is hij zo vol maar op CQ joined er maar niemand

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whut |:- bullet drop comensation 4 life. Welke map ? Zeker Firestorm ? Caspian Border ?

Ik had deze (12x scope) op Gulf Of Oman. Ik ging vanaf het vliegdekschip richting vlag A, en dan een stuk naar Links. Daar staan een paar containers. Paar shots mis, een keer iemand geraakt boven op die construction site flats. Geen headshot, body shot. En daarna was het raak... Was wel een mooi moment :p want hij viel ook van de flat af. haha :lol:

5. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat in mijn Battlelog iemand anders zijn game account erbij, ik kan zijn clan-tag veranderen enzo. Niet dat ik het gedaan hebt maar dat hoort toch niet te kunnen! Moet ik dit ergens melden of komt dit vaker voor?

Als de volgende DLC uitkomt komt er dan ook meteen een nieuwe patch?
    Want het mag toch wel eens hoog tijd worden dat alle wall-glitches etc eruit worden gepatched.

Ik revive nogal veel en nu heb ik van de week iets simpels geleerd.
    Soms dan kan je iemand amper of helemaal niet reviven, erg vervelend.
    Wat ik dus niet wist is dat het vaak betekend dat het lijk op of in de buurt van een ammo box/health pack ligt, als je die stuk schiet kan je ze meteen reviven!

Mischien hele oude info, maar ik wist het niet en het heeft me enorm geholpen, voelde me gelijk een stukje noob minder :+

6. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Joinen er vaak mensen van dit forum? Onder welke naam, moet zeggen dat ik het wel eens in teamverband wil spelen.:)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat zou niet moeten kunnen. Dan is zijn battlefield soldier op 1 of andere manier aan jouw EA account gelinkt. Dat lijkt me niet de bedoeling

zijn er zoveel wall glitches dan? Ik heb alleen die in Metro bij de trap bij B nog maar in de praktijk meegemaakt

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wake Island, Conquest Large.
    Vanaf het RU vliegveld naar het US vliegdekschip.

Op Gulf of Oman heb ik 1200 (vanaf een kraan) 1300 (van een flat aan de rand van de map) en 1400 (ook van een flat aan de rand van de map) gehaald, richting het US vliegdekschip.

Operation Firestorm heb ik 900 gehaald (vanaf die bergjes bij de spawn) en op Capsian Border zat ik rond de 7 a 800 (vanaf de toren).

Heb ook een hele mooie dragscope opgenomen vanaf een van die bergjes bij de spawn op Operation Firestorm, stond iemand op de toren bij C.

9. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog iets heel anders: gisteren speelde ik Rush defence op Seine Crossing. Bij de eerste set M-COM's ging A er uiteraard zeer snel aan, en waren we aangewezen op B (die op dat hele mooie afgesloten pleintje met 3 deuren).

Daar stonden de hele tijd een stuk of drie enemy's in een soort geheime kamer: het leek erop alsof ze onder de trap stonden van het trappenhuis bij de achterdeur, maar daar stonden ze ook niet. Hun geweren kwamen wel af en toe door de muur op die plek en ze konden er ook doorheen schieten.

Weet iemand hoe deze wall glitch werkt? Ik kan er niets over vinden, misschien ook omdat ze niet echt veel konden doen vanaf die plek.

Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net gekicked van een server. Was 500% conquest aan het spelen op metro. Teams waren balanced, enkel was mijn team toch wel veel beter. Ik stond 2de, had iets van 12K punten, score van 45-15'ish.

Ik stond bij flag A in dat rechter gebouw (als je de metro uitloopt) op de 1ste verdieping. Al die muren waren al kapot omdat iemand met een rocket launcher bezig was. Zij kwamen van hun spawn omdat ze geen flags meer hadden, de dichtstbijzijnde die bij flag A ligt. Dus ik schiet op de vijanden die midden op de straat staan en bijna bij Flag A zijn (ik spawn kill niemand FYI) en ik dood er 2.

Dan sprong ik door het raam naar beneden, want ik zag dat iemand de trap op kwam. Ik begin al te schieten en blijkbaar stonden er 2 vijanden. Ik gooi een granaat op die plek zodat niemand revived kan worden. Loop terug naar boven en loop verder en spring van de muur af. Ik schiet iemand neer die net mijn teammate heeft gedood, links liep nog iemand die achter zo'n ijzeren vuilnisbak (?) stond en die knife ik. En die knife was zo fucking lekker want dit zag hij niet aankomen. En ik ben er redelijk zeker van dat hij me gekicked heeft. _O_:+

BEASTING!!! *):+

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is best leuk gedaan, je hebt er echt toegeweide fans bij zeg.

[yt]Xe2K0lV6IIQ[/yt]

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit niet ingestuurd kunnen worden voor die BF3 wedstrijd.

En ik wil best wel wat nieuwe maps erin maar om nou gelijk €50 te betalen=( Welke DLC is de beste tot nu toe rekening houdend met de aankomende?

Laatst bewerkt: 10 aug 2012
  13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Back to Karkand DLC is echt de moeite waard. Ik speel die DLC denk ik wel het meest. Gulf Of Oman for the win. Heerlijke map.

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom haat ik Cloud, het werkt gewoon niet, mn data is beschadigt doordat ik even offline ging:F::F:

Gelukkig worden je MP stats online opgeslagen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren mijn langste headshot/kill ooit gemaakt, staat nu op 278.45 meter (:lol:) met de SV98 en 12x ballistic scope op Sharqi peninsula. Zat op een hotel aan de zijkant bij flag C of zo en die andere zat op dat grote gebouw waar iedereen altijd zit.

Ook nog geprobeerd iemand te doden op Kharg island van een nog grotere afstand, het lukte me om hem 1x te raken maar meer niet. Echt moeilijk met die bullet drop, probleem is dat wanneer ik die linker stick in duw om mijn adem in te houden dat mijn mannetje soms beweegt naar voren/links/rechts/achter pffff. :9

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom we gaan binnenkort lange afstand sniperen :p Pak de L96 of JNG joh. SV98 heb ik sinds ik die helemaal unlocked heb niet meer mee gespeeld joh. L96 is denk ik wel mn fav snipert.

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Na een tijd BF3 te hebben gespeeld is dit wat ik nog moet halen. Medals niet meegeteld. Ik hoop dat ik wat hulp kan krijgen:) Alvast bedankt.

Ik moet nog 6 ribbons: M-Com Defender, M-Com Attacker, Melee, Squad Rush, Squad Deathmatch Winner en Squad Rush Winner. Die M-Com ribbons daar moet je naar mijn mening echt geluk bij hebben want iedereen rent er als een debiel naar toe en tja meestal ben ik te laat:p of ik wordt neergeschoten. De Squad Deathmatch en Squad Rush Winner Ribbon zijn ook moeilijk want ik heb de gave om altijd bij een stelletje idioten in het team te zitten.

De MTAR-21 unlocken.... EOD Bot kill..breek me de bek niet open.
    En de Co-op zou ik graag eens willen completen.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon squad rush spelen, 4 vs 4 met maar 2 teams. Dan haal je ze makkelijk.

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb er nu alweer 2 binnen. De Squad Rush ribbons. Ik vind zelf die 2 M-COM defender en attacker erg pittig omdat ik altijd in een debiele team zit die niet weet wat teamwork is. Ik wordt dus tijdens het " armen of dismantelen" van een M-COM station altijd voor m'n donder geschoten. Ik denk dat de ribbon ooit misschien wel komt zonder er aandacht aan te besteden.

Trouwens de kill met de EOD-Bot.. is dat gewoon niet op goed geluk?

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Makkelijke EOD bot kill: zoek een campende sniper. Waar je hem normaal gesproken zou knifen, deploy je nu gewoon achter hem je EOD bot, en bam je hebt hem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina