1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    12.000(P), are you mad bro? Dan heb je zeker heel veel vrienden ofzo?

Je kunt toch gewoon met 12 vs 12 spelen?

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  2. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde per team. 12 - 1 - 2 - 2 = 7. Met 5 vlaggen dus 1,28 man per vlag op de grond...

PC kopen zit ik serieus al een tijdje aan te denken, maar ken daar niemand online terwijl ik bij een Xbox 360 clan zit waar niemand van over gaat stappen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh? Server kost nu eenmaal 4800 msp per 3 maanden en ik heb net weer verlengd (en een tijdje 2 gehad). Dus dat kost t dan nou eenmaal om lekker in je eigen room te zitten. En als het allemaal prima werkt vind ik t geen probleem. Dat geld geef ik anders wel uit aan andere games die ik dan na een paar dagen weer in de kast gooi

Maar als de service dan niet doet waar ik voor betaal irriteer ik me er wel aan. Vooral ook omdat er met geen woord over gerept word en het probleem niet echt erkend word door DiCE of EA

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Delphiki, heb je weer een server? die ene die ik had in mijn lijst zie ik niet meer staan.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja 2 zelfs maar er komt maar niemand in (eentje loopt overmorgen ook af en gaan we niet verlengen)

Volgens mij heet de langlopende nog precies zoals de vorige CQ 24/7[NL]

edit:// toch niet, hij heet nu blijkbaar -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ

en die andere heet [DICE] CQ 24/7 [NL] maar staat volgens mij steeds op SQDM (niet dat dat nog helpt om hem vol te krijgen)

Beide verspringen ze steeds naar 16 spelers max bij map changes of zelfs gewoon tijdens een ronde :mad:

Laatst bewerkt: 5 sep 2012
  6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zal eens kijken binnenkort, heb de game net opgepakt:D

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Blijft er toch ver uit zien. Vond BF3 niet optimaal draaien op mijn huidige rig. Binnenkort ga ik upgraden en dan ga ik zeker weer BF 3 potten. :9

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net een stuk of 8x geprobeerd een tank te raken met een IGLA rocket launcher op Oman - 500% conquest. Geen enkele keer raak... :F::confused: En ik stond niet te ver weg van hem. Een paar keer kon hij zijn smoke screen gebruiken maar het lukte mij gewoon niet. Ook al heeft hij al die fancy gadgets, dan moet mijn rocket hem minstens 1x raken. Ik zag mijn rocket soms gewoon verdwijnen.

Oh en tanks zijn niet meer leuk om te gebruiken nu met die nieuwe patch dat je niet meer snel kunt switchen tussen je primary en secondary (?) guns. Komt waarschijnlijk door armored kill omdat je dan jochies krijgt die gaan huilen dat ze die shells niet hebben en sneller dood gaan.

Jammer. :+

9. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon blijven proberen man, je raakt die tank vanzelf een keer... Met een anti-air gun 8)

Laatst bewerkt: 5 sep 2012
  10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    :lol::lol: 8)

Maar eindelijk sinds gister weer eens gespeeld en blijft wel echt een lekkere shooter, mooi dat er nieuwe maps komen want dat was wel weer nodig

De maps die komen zijn fucking groot zo te zien. Weet iemand hoeveel keer ze ongeveer groter zijn dan caspian border, want deze map vind ik perfect qua grote voor de console. Is niet te groot maar ook geen gangetjes gevechten

12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Nieuwe levels schijnen zo groot te zijn dat je soms 10 min aan het lopen bent als je bijv uit je heli springt in het buitengebied.

In zoverre dat is dan voor dat grootste level ooit gemaakt en een of andere desert level ,
    zegt mijn collega die op de ps3 speelt.

Die nachtlevel is wat kleiner en is trouwens meer schemerig dan nacht maar je ziet bijv wel de kogel van een sniper op je afkomen.

ach nog een paar dgn wachten en in de tussentijd vermaak ik me wel met de 'oude' mappen

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    :lol:

Javelin dus, al die namen zijn veel te verwarrend :+

14. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Een voertuig is geen overbodige luxe zoals ik in een aantal filmpjes/fora heb gezien. Alborz Mountain en Bandar Desert zien er echt groot uit, Death Valley en Armoured Shield zijn nog redelijk te belopen. Verder zal het natuurlijk ook wel uitmaken of je Rush of CQ doet.

Zo klagen veel mensen op battlelog dat de gunship in Rush overpowered is en instant-win voor de attackers, en in CQ juist dat ie zo snel neer is.

Maar we zullen zien.

Dat dacht ik al. Maar (helaas) is het nog steeds zo dat je je smoke kunt gebruiken voordat je de volgende javelin tegen je knar aan krijgt. Deden ze dat ook maar zo bij stinger/flares :+

Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet ik maar wanneer ik op een afstand van 100 meter (redelijk dichtbij nog, misschien 200-300) sta. En ik lock steeds redelijk snel dan moet ik hem normaal hebben binnen de 3-4 keer. Hij kan niet om de 10 sec zo'n smoke screen projecteren dus... Misschien en hopelijk had ik gewoon dikke pech.

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Van wat ik aan youtube filmpjes heb kunnen beoordelen ten opzichte van de trailer, zijn de maps gemiddeld twee keer zo klein als op de PC.

Om als voorbeeld te nemen. Bandar Desert, de grootste battlefield map ooit, is op de PC 2.5x zo groot als Caspian border. Op de 360/PS3 is dit meer 1.5x.

Zo zijn er op Bandar Desert 2 groepen vlaggen waarvan de de verste ongeveer 600 meter van elkaar af liggen.

Op de PC zijn er nog twee vlaggen. Deze liggen ook op ongeveer 500 meter van het middelpunt af aan beide zijde van de map. Weer ongeveer 500 meter van deze twee vlaggen, liggen de main US/RU base.

Op de xbox 360/PS3 echter, ZIJN die twee buitenste vlaggen de main US/RU bases. Je mis dus ongeveer een 1km aan map op de consoles ten opzichte van de PC.

Nog even een paar screenshots:

Bandar desert layout PC (uit trailer):

Bandar desert layout PS3(en dus ook 360):

Met afstanden op de PS3:

EDIT: ook is een vlag verplaatst naar het centrum van het dorp dat midden in de map ligt.

Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja al dat getoeter over die maps etc is wel logisch natuurlijk. Het is gewoon jammer dat de xbox niet meer players toe staat. Dat is mijn enige puntje.

Verder denk ik dat deze DLC meer battlefielders even tevreden stelt. Met wat "open" maps. Die shit over die canister shell is logisch. Dat is puur voor Tank Superiority. Zodat je die engineers niet super snel kan uitschakelen als ze uit hun tank jumpen om te repareren. DENK IK althans.

Gelukkig heb ik nu jets gezien op de nieuwe maps, ik schok me al kapot. ik dacht dat ze ze ineens geschrapt hadden.
    --
    Na die patch van eergister, heb ik wel paar keer vage shit in server mee gemaakt. Weet niet of dat komt door de mentaliteit van de spelers of door de patch. Gister moest ik wel tot 3 keer toe een andere server pakken want ik raakte gewoon niks. Ik haal meestal wel chille scores maar ineens stond ik 1-13. Klopte echt niet.
    -
    OH ja, en vannacht speelde ik conquest op metro. Zat een hele squad de hele tijd op de TWEEDE ETAGE in die gebrouwen bij de RU Spawn. Ze hadden de muur naar de overkant eruit geknalt en gooide zo de hele tijd C4 naar de eerste etage. Je hoorde ze wel, maar zag ze niet. Ik switchte van team en kwam bij hun in de squad, en ja hoor, ze konden gewoon rond lopen op die etage. Snap alleen totaaaaaaal niet hoe ze daar gekomen zijn ?
    Toen ben ik snel weg gegaan, want dat slaat toch nergens op ?

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De recoil van de M16A3 is na de update alleen maar beter geworden :+ Ik maak er nu alleen nog maar meer kills mee hehe!

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    dsklgjgeizmjzegkjm

Ik vloog net in een jet achter een enemy jet aan op Oman - Conquest. Ik vloog letterlijk 30 meter recht achter hem in zijn spoor, ik lock hem, hij gebruikt zijn flares en nadat zijn flares weg zijn vuur ik beide rockets af (met een korte pauze). EN ER GEBEURT NIETS... :confused:|:-|:-

Ongelooflijk... wat kan ik me aan dit spel ergeren. Ik deed niks fout, de flares waren weg, ondertussen zaten we ook al 50 meter verder.

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen last gehad van die flare shit. Ik schiet ze volgens mij juist makkelijker uit de lucht dan voorheen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina