1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik jouw posts de laatste tijd lees, denk ik dat er een virus op je Xbox zit, waardoor niets in BF het meer doet. ;)

Vandaag even gespeeld en merk niet erg veel, behalve dat het zuigt dat de tanks niet meer snel kunnen wisselen. Dit is echt een grote handicap ten op zichte van pre-patch, en maakt het ontzettend moeilijk om twee of drie man van je af te houden. Tanks zullen zo meer een op-afstand wapen worden, en dat is misschien ook de bedoeling geweest.

Heb in reviews trouwens gezien dat sommige rushmaps compleet uit balans zijn, met dat gunship in de lucht en 2 of 3 voertuigen meer voor de aanvallers. Schijnt dat nu ongeveer 10-20% van Rush nog maar wordt gewonnen door de verdedigers...

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk het ook. :'-(

Het lijkt ook wel of ze die anti-air raketten minder krachtig hebben gemaakt. Ik heb nu net een paar uur gespeeld, redelijk wat jets en heli's uit de lucht geschoten en het valt me op dat een heli die bv. geen flares gebruikt niet onmiddellijk ontploft na 1 hit van een rocket en het eerder 50/50 is of ze wel of niet disabled zijn. Dus soms kunnen ze gewoon verder vliegen. Ik weet niet of het aan de patch ligt maar ik vond de vorige patch veel leuker. Sowieso qua tanks, echt jammer hoe het nu is.

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Sommige maps uit B2K waren ook uit balans in rush. Vooral Wake Island.

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK zie sommige shit online over AK en het is om te janken hoe mensen zo kinderachtig reageren. UH IK VIND HET NIET LEUK < HUILEN. Geef het even tijd om te wennen aan de maps. Gozer bestempelde deze DLC nu al als de slechtste tot nu toe. Kom op man... haha. Bijna grappig.

Oh, en het valt me op dat geen hond ooit praat over B2K. Dat is mijn fav DLC tot nu toe. CQ is soms ff leuk.

5. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat je PwnStar4Hire bedoelt? Hij speelt vooral Rush en als de verdediging dan altijd overlopen wordt doordat er simpelweg veel te veel voertuigen bij de aanvallers staan, dan is de lol er wel snel af. CQ was ook mijn smaak niet, maar het werkte voor het soort game wat men wou maken wel.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er echt teveel voertuigen bij de aanvallers of hebben de verdedigers gewoon nog te weinig engineers op de nieuwe mappen? :+

In armored kill moet de balans qua klassenverdeling wel anders zijn natuurlijk dan in CQC, het is nu eenmaal heel vehicle heavy dus meer engineers en minder recon/assaults

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-06-battlefield-3-armored-kill-review

review van eurogamer

Laatst bewerkt: 7 sep 2012
  7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar dan alsnog man. Die reviews zie ik te snel. Vanuit het youtube perspectief begrijp ik het wel. Maar het is zo krom. En al helemaal niet als je 5 uurtjes hebt gespeeld. Maar goed uiteindelijk moet ik er wel om lachen. ik ga maandag op vakantie, en als ik terug kom kan ik pas aan ak beginnen. ben wel benieuwd. op vakantie check ik wel ff een keer dit topic om te checken wat jullie er van vinden. Posten jullie dan ook reviews :p

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag nog iets moois meegemaakt. Ik speelde conquest op Caspian border, wij hadden de vlag al op hilltop.

Enkel was dat cirkeltje niet volledig vol, dus ik loop naar boven, zit er al blijkbaar iemand van mijn team (niet van mijn 4 man squad). Hij zit rechts naast dat huisje bij de rotsen (is al helemaal kapot) naast zo'n afvalbak/container gedoe. Hij zit gehurkt op de grond en heeft mij in zijn gezichtsveld. Ik sta dus op 2 meter een beetje naar links van hem, word ik opeens geknifed langs achter. En wat gebeurt er... hij doet niets en loopt 3 seconde later door, zonder maar 1 kogel af te vuren op die vijand. :x|:-:emo:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is toch niet zo raar, die dude kreeg even een smsje of nam een slokje drinken of moest even assen of of of of :+

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet telkens lachen om die verhalen van wahlberg :lol: prachtig

11. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben bezig voor die JET tag, ik heb al minstens 5 helicopters uitgeschakeld door tegen ze aan te vliegen 8)
    Dan disable ik ze met me main-gun en dan vlieg ik te langzaam om uit te wijken, echt grappig dat je dan een roadkill krijgt :cool:

Helicopters zijn wel makkelijke targets nu hoor, ff wachten tot iemand ze laat flaren en weg is de chopper :p

Iemand die 416 al geprobeerd? Schijnt een super lekker wapen te zijn nu.
    Kan niet wachten tot de uitbreiding \o/

12. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand hoe dit kan? Sinds gister BF3 2de hands gekocht ik heb een online pass gekocht en kan gewoon online spelen.

Maar ik heb Close Quarters gekocht met 1200MS points en krijg ik een download van 109kb?

En als ik een close quarter server join zegd ie dat ik die DLC niet heb.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je alle multiplayer updates wel gedownload? Daar zit de echte data vvan de DLC al in verstopt. Zijn er geloof ik 4, soms wel tot 1.5 GB groot, staan ook in de store

14. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik heb multiplayer update 4 gedownload van 1,5gb.

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pas op voor milton bos, hij is de c4 killer. :D ik ging met mn mav checken wat hij deed en toen zag ik alleen maar mooie c4 kills

16. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Trouwens update3 had ik niet die is 2,8gb ofso die download ik nu. Hopelijk lost dat mijn probleem op.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag genoteerd. Als ik je tegenkom dan ga ik je non stop spawn killen.

18. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Bleek dat ik Update3 nodig had, kan nu Close Quarters servers joinen. En jezus wat is die scrapmetal een UBER kut map.

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude jij ken nog niet eens normaal die de dlc installeren. Dus dan begrijp ik ook wel dat je de maps niet meteen onder de knie hebt. Ik vind scrapmetal een leuke map. Leuke verticale gameplay. ik laat me weer uit mn tent lokken door een noob die de game net heeft. \o/ Gametag genoteerd, als ik je tegen kom sloop ik je. :cool:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina