1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de server van Delphiki ook even opgeslagen, kan ik eindelijk weer eens in een server met nederlanders spelen!! Elke avond vol?
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    net nog even gespeeld totdat alles vastliep maar hij was vol
    maar niet met alleen maar NL'ers
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tank Superiority _O_
    Tank Destroyer _O_

    [​IMG]
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een vaag spel is dit... ik speel rush op kharg island. Ik spawn op het schip wat ik eigenlijk niet wou. Dus ik ren helemaal naar die jet die er staat, net wanneer ik er aan kom spawned iemand er natuurlijk in. :emo: Ren ik weer terug naar het andere deel van het schip, spring ik in het water, zwem ik richting die 2 bootjes die er liggen. Schieten die gewoon in de fik, zomaar en zinken voor mijn ogen. :thumbs::emo:
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    LOL, dat is gewoon dat iemand ze bewogen heeft en ze de-spawnen. Dat is zowat in elke game met vehicles. :emo:
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Que?

    En waarom gebeurt dit dan, is toch niet echt nodig? *)
     
  7. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Zodat die voertuigen weer opnieuw kunnen spawnen nadat een of andere gare sniper ze heeft gebruikt om naar zijn campspot te rijden/vliegen/varen.
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad. Wil je dan dat alle tanks, jeeps, en vliegtuigen half kapot voor de rest van de game op een of andere verlaten berg geparkeerd staan?

    Alle games met voertuigen doen dit al zolang ik me kan herinneren.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het ookalweer met dat Skrill level?
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Jullie doen alsof die bootjes al gebruikt waren. Ik zeg toch dat ik op het schip spawnde en uiteindelijk naar de 2 bootjes die in de buik van het schip liggen zwom, waar ze altijd spawnen... en horen te liggen. :)

    Ze waren niet gebruikt, ze verdwenen zomaar.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat komt omdat jullie dan de vlag net gecapped hebben.

    Als je een vlag overneemt en er staat nog spul van de vijand dat ploft dat als je er niet meteen inspringt

    zodat je eigen spul er kan spawnen

    is soms wel irritant idd maar in principe werkt het wel

    edit:// sorry , verkeerd gelezen. Je zat in Rush

    dan is het idd gewoon de-spawnen. Dus ze worden gereset , dat kan al gebeuren als ze maar een metertje verschoven zijn o.i.d
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik moet zeggen dat 100% CQ op deze mappen echt veel te kort is
     
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat de maps op console echt te groot zijn, beetje het Caspian Border gevoel. Er ontstaat geen front, waar het zeg maar 4 tegen 4 wordt ofzo. In plaats daarvan rijd je van vlag naar vlag en kom je soms ineens iemand tegen. Jammer dat Rush zo slecht gebalanceerd is dat ik amper zin heb om daaraan te beginnen.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan er op de nieuwe Mao's ook rush gespeeld worden?

    Ik vind de nieuwe maps na een beetje verkennen echt top!
    Echt super wanneer je op die sneeuw map door die smalle bergpassen met je dikke tank rijdt!
    En dat je dat ook in je voordeel kan gebruiken door een val te leggen met mijnen of c4.

    Ik speel voornamelijk in een 64p, 600t server in AK dus wat korte maps betreft weinig last van evenals weinig spelers tegen komen.
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, speel je een aardig potje Rush@ Metro loopt ie halverwege vast. Net toen ik op gang kwam...
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag lekker potje gehad met tank superiority op bandar dessert als recon.
    Zo liggen dat ik de tank in de buurt van de vlag kon designaten. Daar lekker wat punten mee gescored maar ook met de lange afstand kills.
    Had eerst 669, dacht not bad. Daarna 856 ofzo, en toen m'n langste verbeterd. 1031,94m!
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Holy fuck. Lucky shot naar 20 keer proberen of wel gemikt? Zal mij niet lukken in ieder geval! _O_
     
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat mijn game op Metro niet alleen bij Rush bij de laatste set MCOMs, maar ook bij high ticket CQ op Metro regelmatig vastloopt (zodat ik de hele Xbox moest herstarten), heb ik EA support gemaild. Kreeg de volgende reactie:

    Mijn vraag: heeft iemand anders dit wel eens gedaan, zou dit kunnen werken? Het ziet er een beetje uit als "kunt u de stekker er even uit en weer in doen en dan later weer bellen?" Of een andere vraag: herkennen jullie mijn probleem, of ben ik één van de weinigen (samen met al mijn clanmates). Het is nogal een operatie (al die updates, 23 Gb inmiddels?) maar als het helpt overweeg ik het toch te doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Cache verwijderen/leegmaken heb ik ook gedaan, hij liep bij mij nl. ook enkele keren vast. Nu heb ik geen problemen meer.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In theorie zou ceche legen kunnen werken, maar het klinkt inderdaad wel als een standaard respons.

    Een relevantere craag zou ik vinden of je de game op je HDD hebt geinstalleerd omdat het steeds dezelfde map lijkt te zijn.

    Als je hem niet geinstalleerd hebt zou het kunnen dat je disc beschadigd is.

    Als je hem wel geinstalleerd hebt zou je kunnen proberen de cache te legen en de multiplayer updates opnieuw te downloaden


    edit://

    wacht even, al je clanmates hebben dit probleem ook? En ook allemaal alleen op Metro?

    Dat zou wel verdomd toevallig zijn. ... Spelen jullie altijd in dezelfde server?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina