1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom zijn mortars zo slap geworden?

2. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk omdat er gezeurd werd dat ze te sterk waren. Ik snap deze nerf ook niet helemaal. Volgens mij doet een direct hit nu 60 damage, dus tenzij iemand ook al beschoten is en geen health kit in de buurt heeft heb je er bijna niks meer aan.

Ik heb wel eens een tijdje in het park bij Metro gezeten waar iemand mij continu full on met mortars bestookte. Had medpackjes bij me, en los van het schudden van je scherm heb je dan dus eigenlijk geen gevaar.

Zonde, want het was een aardige optie wanneer de verdediging zich ergens had ingegraven. Een paar mortar kills kon dan de balans nog wel eens doen doorslaan.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Redelijk jammer, als je zo'n ding IRL op je hoofd krijgt ben je gewoon dood. *)

Dat ze de tanks hebben aangepast blijf ik ook zo jammer vinden, je bent zo makkelijk kansloos omdat je 4 seconden moet wachten tot je kunt reloaden en ondertussen liggen er al 10 mijnen achter en voor je of heb je C4 op je tank en kun je het schudden.

Weet iemand of dit in het echt ook zo is met tanks of kunnen zij gewoon burst na burst blijven vuren, dus main gun en dan die kogels?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij zijn dat in het echt allemaal gescheiden wapensystemen?

Geen idee hoe zoiets werkt, als het alleen een andere soort munitie is zou dit wat we nu na de 'nerf' hebben wel realitischer zijn want in het echt zou je ook net zolang moeten wachten als het herladen duurt

Mortar nerf was imho ook niet nodig geweest , die dingen worden (in CQ althans) toch al amper gebruikt. En al worden ze gebruikt, ik had niet het idee dat ze nou zo overpowered waren.

Ze zouden juist meer met die mortars moeten doen, de optie om dikke rookgordijnen neer te leggen ofzo. Of fosfor granaten of iets anders grappigs

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mortar is min of meer nutteloos geworden dus. Jammer.

[yt]b7F_Oif4SP8[/yt]
    Vanaf 1.30 zie je/hoor je alle drie de wapens in gebruik (.50, 7.62 en de 120mm). Wel een crew van 4 man natuurlijk. Maar goed, iets niet realistisch hebben voor de game balans is niets mis mee. Dit is alleen een vreemde verandering vind ik.
    Tuurlijk is een goede tankbestuurder een probleem, maar het is ook niet zo dat er helemaal niets aan gedaan kan worden. Daarbij is een tank in Battlefield imo alleen een echt gevaar als er twee man in zit. En dan moet je gewoon niet met je soldaatje erop af rennen. Simpel. Laat het dan over aan een helicopter, andere tank of pak hem idd wel slim met een paar man, mijnen en/of C4.
    Deze aanpassingen halen het nut uit dit soort voertuigen. Met elke aanpassing wordt Battlefield zo te zien meer en meer een CoD kloon. :{

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tanks zijn in veel gevallen al rijdende doodskisten op de oude mappen, paar goeie engineers en ze komen de spawn amper uit. En als je dan nog heerst in de lucht zijn ze helemaal nergens

denk ook dat deze tweak vooral gericht was op de AK mappen, misschien om de mensen die zonder voertuig komen te zitten een beetje te beschermen (imho ook niet echt nodig want er is meestal dekking genoeg in de buurt, behalve als je ergens midden in de woestijn dropt maar dan ben je sowieso de sjaak)

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Merk opzich vrij weinig van de tanks, heb sinds kort die 3e positie schijnbaar vrijgespeeld en dat is, als de gunner weet wat ik doe, best geinig.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die 3e seat is idd veel toffer dan de gewone gunner seat, je kan met name op bijv noshar de choppers zo dwars zitten met dat ding.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Paar goede engineers en/of air support en een tank heeft een probleem. Zeker waar.
    Ik heb een beetje het gevoel dat deze tweak meer is om de lone wolf te beschermen. Als je in je eentje een tank tegenkomt dan heb je meestal wel een probleem. Als 'jij' en anderen dan maar hard genoeg schreeuwen dat het oneerlijk is............. Maar ja, buiten spawnen om. Wat doe je daar dan alleen?, het is een team spel.. Goed laatste keer dat ik gespeeld heb is een tijd terug en toen was ik er vrij snel weer klaar mee vanwege het totaal niet samen spelen.

10. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik nu LMG/HMG als secondary op tanks. Deze kun je namelijk gewoon meteen gebruiken als je wisselt, zodat je je toch nog een beetje kunt weren tegen C4.

Verder deel ik wel de mening dat mortars underpowered zijn nu. Ze doen amper damage en hebben een (te) lange reload. Dat je ze niet meer in je eigen deployment kunt zetten juich ik wel toe, want kampeerders maakten daar toch alleen maar misbruik van.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Moet je kijken hoe snel je mortars kunt afvuren, locatie blijft identiek (indien je dit wilt) dus je moet nergens aan zitten.

Zou leuk zijn dat je dit ook in BF3 zo zou kunnen doen, mortars liggen op de grond - je neemt ze en en vuurt ze allemaal snel af- done.

12. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan krijg je weer een overheated balkje :+
    Weet niet of je wel eens een overheated mortartube hebt gezien :9 Zou wel grappig zijn, weer een extra BAD LUCK erbij :+ haha

Zoiets dacht ik

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de camera doen ja. Maar lijkt me geen normale bezigheid of wel ? Kan me bijna niet voorstellen.

14. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043

Wat een EINDBAAS_O_.

17. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd en kut, tussen dat je op Start moet drukken in het beginscherm en dat je een locatie moet kiezen(HDD) loop hij in het zwarte tussenscherm vast want dan zie ik dat load blokje vast staan kutzooi..

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    :emo:

Gebeurt heel af en toe weleens. Niet zeiken, reboot en play.

Er zijn games die vaker vastlopen dan Battlefield 3. Ik heb er hier wel een paar in de kast staan die om de 2 uur ermee ophouden. :+

Offtopic: maak. Gebruik. Van. Interpunctie.

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop meestal alleen vast op een lang potje operation metro. vannacht weer. Zonde. zit gewoon bug in die map. Volgens mij is dat al langer bekend. Mag wel een keer update voor komen. Het is niet dat ik me er druk over maak ofzo. Maar is wel gewoon super slecht van de developer.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja vind het ook jammer dat Metro zovaak vastloopt, kan heel zelden nog maar een potje afmaken. Metro is een van mijn favoriete maps, maar speel hem nu nog maar zelden door dat vastlopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina