1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn op CQ Kharg Island de schepen, heli's en jets weggehaald ofzo?

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Moet je eerst premium kopen. Dan zijn die maps MET voertuigen weer beschikbaar. :thumbs:

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Waar heb jij het nou weer over?

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel die MOD soms weer iets doorschiet in felle kleuren, vind ik het over het algemeen wel een verbetering.

Probleem is dat je door fellere kleuren ook licht voordeel kunt hebben met het (sneller) zien van je tegenstanders. De mod geeft dus voordeel aan gebruikers, en derhalve zijn de eerste permabans voor gebruikers ervan al geconstateerd op Reddit.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er inderdaad beter uit, lijkt wel wat op Miami Vice. :9

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms inderdaad paar iets te felle kleuren. Maar als je in de comments leest, kom je een comment tegen van een van de developers van die mod en die verteld dat mensen die die mod nu gebruiken ervaren dat camo nog beter werkt dan met die blauwe filter erover heen. Dus tja is denk ik een kwestie van eerst proberen en dan oordelen. Lijkt me niet dat hij dat voor niks zegt terwijl je zou denken dat het anders is, toch.

Ik kwam inderdaad op dat filmpje door dat ik die reddit posts zag. Opzich logisch dat die bans komen. Ik dice was zou ik ook deze mod niet toepassen, maar misschien een 50% van die mod ofzo zou ik echt niet verkeerd vinden. Ik merkte dat mn ogen het veeeeeeeeeel fijner vonden. Lijkt wel alsof je een soort waas voor je ogen hebt als je zonder die mod bf3 speelt ofzo. best gaar.

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat grauwere sfeertje juist BF3. Hebben ze het dan doorgevoerd?

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt ook dat toen bf3 in alpha was dat ze die blauwe filter er nog niet over hadden. Waarom is het toegepast ?

-
    Ik speelde gister met de ump. ga elke keer voor 2 kills, reload en volgende. werkt perfect als je rusht. ik had hoge scores op cq en vanilla rush.

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zonder die filter is het licht overgesatureerd, maar nog altijd accurater wat betreft kleur dan origineel.

Dat klopt.

Die blauw/oranje filter die erover heen zit in Battlefield is een trend die uit hollywood komt. http://theabyssgazes.blogspot.nl/2010/03/teal-and-orange-hollywood-please-stop.html . Blijkbaar vinden mensen dat "mooi". :{

Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  11. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is die laatste DLC armored??? Is die de moeite waard om te downloaden??

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In mijn ogen de beste DLC, perfect als je van grote mappen en voertuigen (nieuwe tanks, mobile artillery, AC-130 etc) houdt. :thumbs:

13. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Mij valt AK juist tegen. De mappen zijn gewoon te groot voor 12vs12, waardoor er naar mijn idee teveel 'dode gameplay' ontstaat.

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ligt eraan hoe je team speelt. Ik heb ook weleens meegemaakt dat hele squads verlaten vlaggen staan te defenden terwijl de hulp hard elders nodig is. Gevolg is inderdaad dat de game een beetje dood word.

Gaat gelukkig vaak ook goed. Als je met een beetje squad speelt kom je genoeg actie tegen.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb op Armored Kill ( met iNdie90 ) vaak zat meegemaakt dat je vol in de actie zit :) Wij zijn dan ook echt alleen maar aan het cappen en vliegen dan weer naar de volgende.

Mooie uitbreiding ... alleen jammer dat ik het nu niet zovaak meer speel.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, met z'n 2en op de quad of Tank Destroyer (snelheid + damage = _O_) en de punten vliegen binnen.

17. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind Armored Shield en Bandar Desert erg geslaagd (mooie open ruimtes met hier en daar ruimte voor wat infantry battles), Death Valley amper nog gespeeld.

Alborz Mountain snap ik niet; dan ga je maps uitbrengen die voor voertuigbattles bedoeld zijn, en vervolgens ontwerp je een map waar je door smalle weggetjes moet rijden met je tankdestroyer om niet overal vast te komen zitten. Ondertussen zit achter elke rots een engineer met een RPG, dus zeg maar dag tegen je Tank Destroyer na een paar minuten.

18. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik cap ook vlaggen maar ik heb dan het idee dat ik een of andere lijnbus ben, omdat er gewoon (te) weinig actie is naar mijn mening. Daarnaast zijn er 5 vlaggen per map dus de kans dat iedereen verdeeld loopt is ook veel groter. Met name Bandar Desert is echt een drama. De afstand van spawn - objectives is daar gewoon te groot. AK is niet echt geworden wat ik ervan had verwacht/gehoopt.

De maps zien er echt tof uit, dat zeker, maar ik speel al een tijdje weer gewoon de classic maps. Ik zie meer uit naar Aftermath, omdat die maps denk ik beter zijn voor de consoles. Ook al ben ik bang dat het van die camp-mappen zoals Seine Crossing worden :+

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AK is gewoon te groot voor op consoles. Ik heb het denk ik 2 weken vol gespeeld. Daarna ben ik TDM gaan spelen op AK, en daarna gestopt. Speel nu weer de vanilla maps. Ik kijk uit naar de nieuwe infantry maps van Aftermath. Die trailer was wel echt slecht van aftermath haha. die premium member only video. Damn wat slecht. Van zo'n groot bedrijf verwacht ik echt beter.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Haha alle rockets die ik op jets/heli's afvuur raken gewoon hun doel, ook al gebruiken ze hun flares. *):+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina