1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nog noooooooit van gehoord.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de fuck, ik word uit mn eigen server geflikkerd en al mn customization is weg

    mn mede-admin ziet het echter nog wel en cache opschonen en opnieuw inloggen helpt niks
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ben weer bezig met mn montage, heeft iemand misschien nog wat gameplay, leuke ideeen of tips oid?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan wel vliegen voor je :) maar tv is kut, gewoon laser painten die handel
     
  6. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je TV missile een andere chopper uitschakelen is anders zo gruwelijk :9 haha
    Ik zal je wel even toevoegen zo!

    Heb nu Beam-scanning, Flares en Guided missile als Jet instellingen.
    Gewoon grappig hoeveel tanks midden op de weg blijven staan met een repair dude ernaast als je voor de 2de keer over komt vliegen en het blijft een machtig gevoel/geluid als je ze uitschakelt.
    Heat-seekers heb je echt niet nodig, soms voor een chopper wellicht maar de meeste jets suiciden al na 20 seconde als je ze spamt met je machine gun 8)
    Supergrappig als je de enemy voor je een looping of een turn richting de grond ziet maken met zijn afterburner nog aan :+ 9/10 keer bad luck haha

    En over dat Hacken. Je loopt wel risico als je malware op je PC hebt en inlogt op xbox.com etc.
    Maar via een friend toevoegen is niet mogelijk. Ze hacken eerder de Xbox server's waar ze vele duizenden gegevens tegelijk vanaf rippen.
    Ik zou je toch maar eens vriendelijk voorstellen knul :p
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Had gisteren trouwens ook een enorme lucky shot, hing aan een parachute en shoot random een paar keer met mn smaw, heb ik opeens een kill._O_
    Ook opgenomen, zet m wel in mn montage.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee, nu gewoon alvast showen in een apart filmpje! ;)
     
  9. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, luck is geen skill :cool: haha
    Dit soort filmpjes vind ik awesome.



    Er zit bijna nooit iemand op die Pulp server he? Jammer hoor.

    Wat is jullie favoriete sniper wapen btw?
    De M98B vind ik persoonlijk heel fijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat een raar 'fishbowl' effect.. of ligt dat aan mij?

    dat is toch niet altijd zo op PC?


    edit:// ah hij legt aan het eind uit dat hij een editor heeft gebruikt om o.a zn FOV te tweaken
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hmm oke, upload m morgen wel even.
    Haal m er wel weer na 2 dagen af.
     
  12. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je precies aan het maken dan?
    Ik vind persoonlijk Trolling video's het leukste :9



    Dat hij die tank killed door zo'n water bassin met C4 op te blazen :+
    En 3,5 miljoen hits, ook niet vervelend.

    Als je veel hits wilt op je video's moet je een tutorial maken, Class Tut's zijn er nog niet zoveel dus als je goed bent in engels misschien?

    Als ik een Capture card had dan zou ik echt me best doen om random uberkills te krijgen ala deze;


     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Troll video's lijken me ook wel leuk om een keer te maken, maar wat ik eerst ga maken word meer in deze richting:

    Wel met iets meer voertuigen etc, deze kerel speelt bijna alleen maar tdm.
    Komen ook wat clips in te zitten van Black ops, Medal of honor, Moderwarfare en BC2, maar vooral Battlefield 3.

    Hier het filmpje waar ik het over had, die random shot:

    Ik loop er wel een beetje doorheen te bleren, excuses daarvoor want ik had mn microfoon nogal hard staan :+.
    Ik speel ook op PC dus dan ben je geen capturecard nodig, ik neem gewoon met Fraps op.

    Trouwens, als iemand nog wat leuke muziek of andere leuke ideeen heeft voor in mn montage laat het dan even weten :).
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ben in de afgelopen 3 dagen wel 3 keer gekicked uit een server. Ik kreeg naderhand een bericht van de admin. HACKER!!!. Haha wtf op de xbox ? nog nooit van gehoord. Ik ben rank 58 en ik own ze gewoon hard.

    -

    ik wou dat ik mn gameplay van mn xbox kon rippen. Ik zou wel wat montage / gameplay commentaar willen doen. Misschien pimp ik deze pc deze zomer nog zodat ik misschien bf3 op pc kan gaan aanschaffen. Had fijn geweest als ik dan mn soldier van xbox naar pc kon verhuizen.
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Fuck, ik dacht om 11:45 om nog eens één potje BF3 te spelen. Toevallig gelijk mijn favoriete map 'Operation Metro'. Zie ik die tickets op max. (denk ik) staan. We worden gelijk afgeslacht, na een kwartiertje wou ik weggaan maar toch door blijven gaan. En ineens werd het een super spannend potje van 1 uur en 33 minuten. Deze game blijft zo mega vet!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar het word wel echt tijd voor nieuwe mappen, ze komen wat mij betreft echt een maand te laat :+
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja het wordt inderdaad wel eens tijd. Gisteren weer is wat anders geprobeerd, TDM op Kharg Island en dan only magnum en toch nog 3e eindigen :thumbs:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wauw echt he, ik speel voornamelijk CQ op jouw server maar je komt zovaak dezelfde momenten tegen. Vind het ook zeker jammer dat de volgende DLC van die kleine maps zijn.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo saai is het niet altijd op mijn server hoor :+ Dat andere team deed gewoon 3 potjes lang geen ene ruk.

    Ben maar snel voetbal gaan kijken
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik zat net lekker in een tank beetje een vlag te cappen en ga ik in 1x dood, ik denk wtf is dit nou weer voor iets doms. Word ik gewoon geswitched :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina