1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ze meer dan een jaar geduurd om de input lag op de PS3 te fixen :emo:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    noooooooooooooooo

    dan maar weer terug naar de MTAR :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wil wel een gratis HDD van Dice. Mijn HDD raakt vol met al die 2gig updates. :p
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar haalt Dice die feedback eigenlijk vandaan, het gezeur op het BF3 forum + stats/meest gebruikte wapens/... en zo maken ze hun besluit?


    Ik zeurde laatst wel wat over de M417/SKS snipers maar die spelers zijn gewoon irritant. Snipers verpesten een game op de consoles omdat je maar met 12 man bent, één van de redenen. De wapens die ze gebruiken zijn niet overpowered dus moeten ze niet generfd worden maar als je ziet wat er allemaal op het BF3 forum wordt geschreven is het echt te erg voor woorden.

    Echt alle guns moeten worden aangepast en dat vind ik jammer. Zo was Famas een heerlijk wapen, overpowered ja maar wat ze er toen mee hebben gedaan is het wapen nutteloos gemaakt. Hetzelfde geldt voor de mortar die ik de laatste paar dagen heb gebruikt, het is onmogelijk om op een redelijke plaats in rush je mortar te plaatsen. Je moet in het midden van de map gaan zitten om je mortar toch maar te kunnen gebruiken maar dan ben je ook na 5 seconden dood. En dit geldt ook voor de tank waardoor je niet meer snel kunt switchen naar je primary enz.


    Lijkt wel of Dice te hard naar de community luistert.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb geen last van het niet snel kunnen switchen, ga nml niet in mn eentje in een tank zitten , losse mannetjes is werk van de gunner

    en mortars niet op kut plekken kunnen zetten ben ik ook voor, mensen die in hun spawn achter een mortar gaan zitten en dus alleen via mortar terug te pakken waren voegen niks positiefs aan hun team toe

    wat de wapen balans betreft, ik denk dat DiCE dat gewoon puur op empirische basis doet. Zij kunnen enorm veel data halen uit Battlelog mbt de effectiviteit van de wapens

    als dan blijkt dat wapens in hun klasse er ver bovenuit springen of sommige wapens amper gebruikt worden of noem maar op, dan gaan ze daaraan tweaken

    Dat doen ze echt niet alleen op basis van t gezeik op t forum want dan hadden ze alles zo moeten nerfen dat je nooit meer iemand dood krijgt en alle guns alleen nog maar propjes schieten. Volgens die zeikerds is alles OP
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk ook dat ze nog een best groot test team hebben en bepaalde mensen uit de community ook hun mening laten geven.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben ik het met je eens maar je moet maar eens rondlopen met een mortar en kijken waar je dat ding kunt plaatsen.

    Zelfs op plekken waar je tegenstander makkelijk kan komen mag je het niet zetten, klopt toch niet?

    Ik speelde gisteren Rush/attacker op seine crossing. Je hebt daar een pleintje met een container, links daarvan heb je de eerste M-COM en in het gebouw zelf heb je nog een M-COM. Je kunt je mortar net op de rand van het pleintje zetten, waar iedereen je ziet. Ik herinner me die gasten nog goed die in hun spawn zaten en hun mortar gebruikten dus is de nieuwe maatregel goed maar dit gaat net iets te ver.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wat is CQ op Metro toch nutteloos. Een groot sniper feest en aan de Russian kant zit je altijd klem.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]vVlnPYsmwCk&feature=plcp[/yt]
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat viel mij laatst ook al op, dat ik een takke end moest lopen voordat ik dat ding kon planten. zo wordt het lastig om de 25 kills te maken.
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer ziet er wel heel dik uit hoor:cool:! Heb er weer zin aan en toch maar even Premium kopen via Bol.com.
     
  12. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Door die medal-'fix' krijg je nu bijna bij iedere ribbon een medal :+
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik had een rare bug gister . Kreeg na een potje cq metro meer dan 100 ribbons maar 20000+ points extra alleen kreeg de punten er niet voor :confused:
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Que?


    Ik zie net dit op battlelog, heeft het er toevallig iets mee te maken?

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    haha zag je die 2 gasten op die vlag, wat een noobs :D
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Serieus wat een idioot die speelt zeg, en dan ook nog dat spaanse geblér erbij :+ maar even vlug kijkend ziet het er wel best leuk uit. Geloof dat het scavenger mode was.
     
  18. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor sommige medals heb je nu minder ribbons nodig om ze te halen (bv. air warfare van 30 naar 20, SQDM wins van 50 naar 20, enz.) Volgens mij krijg je nu dus allemaal extra medals om het overschot aan ribbons te compenseren.
     
  19. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BF3 een tijdje links laten liggen, nu ben ik terug en een Kruisboog serieus? :emo::F:
    Welke weg willen ze inslaan?
    De nieuwe maps zien er wel oké uit en die Trolling Dogtag ga ik zeker gebruiken omdat ik toch alleen maar admins troll :cool:
    Ben geloof ik op 50% van alle private servers gebanned :+ No Camping, No Shotgun, No M320.. Dan own je ze sprintend met een m16a3 krijg je alsnog een ban..
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kruisboog komt op een equipment slot dus t zal wel wat meevallen hoeveel hij gebruikt word

    ik ga mn SMAW er niet voor thuis laten in ieder geval :+
     

Deel Deze Pagina