1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Care to explain?
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kun je de crossbow op alle maps gebruiken? Op het bf3 forum zeiden ze van wel enkel heb ik geen idee of dit ook klopt want niemand spreekt uit ervaring.





     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  4. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo te zien kun je dus ook bij iedere class iedere soort bolt gebruiken, lame :'-(

    Edit: volgens mij kun je zelfs altijd wisselen van bolts, ultra lame :'-(:'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Unlcock ik net de EOD Bot. Ik er een beetje mee spelen. Krijg ik nog een kill ook. Dus dacht mooi die is in de pocket alvast. Heb de andere assignment nog niet voltooid en is die "terminator" assignment nog niet unlocked. Dus telt de kill nog niet. :p
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe goed ik bij Team Deathmatch kan spelen hoe waardeloos Conquest kan gaan, maar dan speel ik ook niet serieus, beetje in een jet crashen en met een tank knallen 8)
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is die online pass die je krijgt bij BF3 gebonden aan je disc of aan je disc en profiel? Ik heb die pass al ingevoerd, als ik dan bij een vriend mijn live profiel laadt en zijn disc van BF3 er in doe, kan ik dan gewoon op mijn live account spelen?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In ieder geval niet aan je disc, want als je tweedehands BF3 koopt waarvan de pass al is gebruikt kun je toch ook niet op Live en zul je hem zelf nog eens moeten kopen.


    Vandaag de DLC toch? (al heb ik atm iets meer tijd voor Far Cry 3 :+).
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Sinds afgelopen weekend in bezit van de premium edition en heb BO2 niet meer aangeraakt sindsdien. :+

    Ben erg benieuwd naar Aftermath. Wat ik er tot nu toe van gezien heb op youtube sprak mij zeer aan. Back to karkand vind ik ook erg tof. :thumbs:

    Hebben jullie nog tips voor load-outs, wat past goed bij elkaar en wat niet. Die soflam bijv., daarvan weet ik nog steeds niet echt hoe het werkt. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die spot automatisch voertuigen voor andere mensen zodat ze er op kunnen locken.
    Het heeft een groot voordeel voor de javalin. Javalin kan alleen land voertuigen aanpakken maar als een vliegtuig gelocked is door een Soflam kan je met de Javalin ook vliegtuigen en helicopters neerhalen. :)
     
  11. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe laat AM uit komt hier in NL?
     
  12. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Soflam gebruik ik ook bijna niet, als je in een samenwerkende squad zit kan die wel erg handig zijn! Een iemand moet dan met de soflam naar een mooi hoog punt gaan en daar helicopters en straaljagers locken, een ander kan dan met een Javelin het vijandige voertuig gemakkelijk uit de lucht schieten. Erg handig en dodelijk... Je moet dus wel mensen in je team hebben die met je meewerken...

    Nog een tip van mijn kant voor load-outs, gebruik de M320 Smoke. Helemaal in kleine maps is dit ding zo handig! Je moet er wat voor inleveren, maar je krijgt er ook veel voor terug! Heerlijk om mensen in verwarring te brengen en om ze vervolgens in de rug aan te vallen... Het is even wennen, maar zeker de moeite waard!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk ergens in de middag of eind van de middag. But who knows. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de smoke niet zoveel nut hebben. Als je de tegenstander vast hebt staan op een bepaald punt op een kleine smalle map (bijv Metro bij B) en ze gaan smoke schieten dan stap je toch gewoon even terug uit de smoke en schiet je ze neer terwijl ze eruit komen rennen :+

    ik vind t handigst:

    assault> Med pack en defib
    engineer> RPG/Smaw en mijnen
    support> Ammo en C4
    recon> Motion sensor en spawn point

    spawn point is imho op Metro de belangrijkste equipment in CQ. Ik rush altijd meteen helemaal door naar de achterste vlag en plaats daar een spawn point. Zo kun je nooit helemaal opgesloten worden. Zet er een tacctische motion sensor bij en je teamgenoten zien iedereen die wat traag naar B aan komt rennen (omdat ze zo nodig puntjes moesten pakken op de eerste vlag) al van verre aankomen. Als je hard rushed en de tegenstander niet heb je op deze manier een hele grote kans om B ook meteen te pakken. + je spawn point op verste vlag + je bent daar zelf ook al om hem te cappen = instant spawn trap :+

    En C4 op support zorgt ervoor dat je ook tegen tanks wat in te brengen hebt en dat is een hele dikke +++
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  15. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij engineer vind ik mijnen niet altijd voor de hand liggend. Ik zou zeggen: als je zelf in een voertuig gaat zitten of dat veel doet, neem dan je repair torch mee. Als je duels met een ander voertuig wint is je eigen voertuig vaak disabled en dan moet je repairen of kun je alsnog gaan lopen. Als je voornamelijk rondloopt dan zijn mijnen de betere keus.

    Al moet ik zeggen dat een goed getimede rush op een tank met je torch in de hand bijna even effectief kan zijn als C4. Als je een beetje goed oplet en je hebt een paniekerige tegenstander die uitstapt als hij merkt dat je aan het torchen bent kun je zelfs vrij vaak zijn voertuig jatten. Dat gaat je bij C4 zelden lukken omdat ze pas merken dat ze eraan gaan als ze eraan zijn. :)
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    En als ik een 2de hands exemplaar koop en deze in mijn xbox doe? Op mijn account is al een pass geactiveerd. Dan hoef ik toch niet nog een pass te kopen?
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor de tips vwb load-outs etc.

    Zijn er mensen die een keer online via squads een server onveilig willen maken? Zo ja, add me. :thumbs:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies. Werkt hetzelfde als een savegame, als je nu een tweedehands disc in je Xbox stopt kun je ook gelijk verder en hoef je niet opnieuw te beginnen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aftermath is online in de ingame store. :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    damn,.. en ik moet vanavond competitie spelen en mn nog punten halen voor mn server :mad:
     

Deel Deze Pagina